Help! Wat is een springstartkaart???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Help! Wat is een springstartkaart???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 19:39

Ik probeerde net bij te schrijven voor mijn eerste springwedstrijd met Jumper. Tot zover geen probleem. Maar toen vertelde die meneer dat je voor het springen een 'speciale' startkaart moet hebben. Ik vind dat een beetje raar, er staat ook op mijn startkaart niet dat die alleen voor dressuur is. Ik was er dus vanuit gegaan dat een startkaart een startkaart is en dat die voor alle discipline's geld. Wie kan me hier meer over vertellen? En ik schijn ook speciale coupons te moeten hebben voor het springen. De secretaresse van onze club zegt dat dat niet nodig is, de mensen van het wed.secr. dus wel Verward
Dus als er iemand is die me precies kan vertellen hoe het zit? Dan kan ik nog tot 11 uur vanavond bellen dat ik toch mee mag doen misschien... Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:58

er bestaat geen springstartkaart, als je een startkaart heb is die zowel voor de dressuur/springen als SGW.

Met de startcoupons is het wel anders, voor de dressuur heb je nml andere startcoupons als voor het springen. De gele startcoupons zijn voor de dressuur, de witte startcoupons zijn voor het springen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:56

Stel dat je een keertje een oefenparcours wilt doen, moet je dan evengoed aparte springcoupons aanvragen? Of kan dat gewoon?

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:32

Een oefenparcours is een oefenparcours, dus dan rijdt je niet voor promotie (winstpunten). Hier hoef je dus geen startcoupon voor in te vullen en op te sturen. Zelfs niet als er bij een officiele springwedstrijd ook een oefenparcours wordt verreden.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:33

idd aprate startcoupons, die kun je gewoon aanvragen bij de KNHS. Daar staat ook op dat ze voor springen zijn. De andere coupons staat ergens bovenaan dressuur/sgw/mennen. En die zijn niet nodig voor een oefenparcours, althans niet bij de oefenwedstrijden waar ik altijd start, en dat zou ook heel raar zijn.