Wie kent Pensionstal Neeleman (Rotterdam)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mars_oud
Berichten: 487
Geregistreerd: 19-09-01

Wie kent Pensionstal Neeleman (Rotterdam)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 17:44

Ben op zoek naar stalling in de buurt van Rotterdam.
Nu kwam ik op marktplaats pensionstal Neeleman tegen, kent iemand hun?

Pensionstal Neeleman is gelegen aan de Hofweg nr. 92 in polder Schieveen aan de noordrand van Rotterdam. Het is geheel omgeven door weiland.
De pensionstal heeft 24 ruime boxen (3x3,5m), twee spuit-/poetsplaatsen met warm/koudwater, een solarium, twee paddocks, een longgeerring (pen), een goed gedraineerde buitenbak en een trainingsmolen.Vanaf april tot oktober kunnen de paarden/pony's genieten van de ruime weilanden (10 ha.)

Als iemand anders nog een andere leuke pensionstal weet, waar je lekker kunt buitenrijden hoor ik het heeeeeel graag...


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:51

klinkt heel erg leuk zou er als ik jou was gewoon gaan kijken en dan zien of het je bevalt !

bij ons kan je lekker buiten rijden zitten vlakbij het rockanje/oostvoornse stranden en de brielse maas ideaal!!!

maar is wel wat verder dan je misschien zoekt het is in Tinte vlakbij Brielle

succes met zoeken!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:45

Ik ken die stal. Hij is goed, veilig enzo, maar s'winters staan de paarden wel op stal.
Er is een buitenbak, een longeerpaddock een spuitplaats en een stapmolen.
Helaas is hij niet bereikbaar met het OV en met de fiets is mij net iets te ver...ik was kapot toen ik daar een keer ging kijken hihi...een ex verzorgpaard van mij heeft daar zomers wel is maand in de wei gestaan, toen kon ik met de auto mee dat scheelt een heleboel, want als ik al supermoe ben voor ik met mijn pony nog iets moet gaan doen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Mars_oud
Berichten: 487
Geregistreerd: 19-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 21:50

Hoi Ineke,

Maar ze zijn er goed voor paarden?
En hoe is de sfeer er verder onderling?
En hoe ziet het er verder uit allemaal netjes?

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:06

Inmiddels heb je een PB ontvangen Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:06

Ik ken neeleman, maar ik vind dat je daar toch nog een stukje moet voor de betere buitenrijplekken. Je moet het eerste stuk op de paralelweg langs de snelweg en dat is vaak erg druk en ze rijden er erg hard.

Ik sta zelf met mijn paard ongeveer 1 kilometer verder en kan wel gelijk het fietspad op. Ik sta ook aan de andere kant van de snelweg en hoef dus niet over deze paralelweg.

Wat hebben we?
20x40 all weather buitenbak met eb en vloed systeem. Altijd goed te rijden, trainingsmolen, 2 losgooibakken, een kantine, er wordt uitgemest en gevoerd, erg gezellig, paarden kunnen op het land (afhankelijk van het weer van april t/m november). Instructrice aanwezig, mogelijkheid tot meebrengen eigen instructrice mogelijk. Springmateriaal aanwezig.
1 poetsplaats, 1 spuitplaats (alleen koud water op de spuitplaats).

Erg gezellig, niet altijd even netjes, maar wel altijd gezellig.
Kosten... 240 euro per maand, all in!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 127 bezoekers