Borstvergroting? Wie oh wie ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Borstvergroting? Wie oh wie ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 19:24

Ik had laatst een gesprek met een meisje die vertelde dat zij het wel zag zitten om van haar A-maatje een C-tje te maken.
Ze wist 3 mensen te noemen die dat ook hadden gedaan en die een stuk zekerder waren geworden van zichzelf.
Nu zat ik me te bedenken dat ik helemaal niemand ken die dit heeft gedaan en ik vroeg me dus af of er echt wel zoveel meiden dit laten doen als dat ze zeggen. Of zouden de meeste er niet voor uit durven komen ?

Natuurlijk voor diegene die het niet hebben laten doen, zou je het doen ?
Graag wel met argumenten Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:28

Als ik echt dubbel AA deuk had,en ik had er last van,ja dan ging ik er voor.Maar ik heb geen dubbel AA deuk dus.................ik ga eerder voor het verkleinen! Haha!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:29

Ik zou het opzich niet doen, mede ook omdat ik zelf een grote C/kleine D heb.

Ik vind het toch op de een of andere manier gevaarlijk.
Het ligt ook aan je lichaamsbouw.

Als je iel bent vind ik niet dat je je borsten moet laten vergroten naar een te grote cup.
Dit past nie mooi in verhouding.

Opzich zou ik het ook zonde van me geld vinden, een jongen moet me maar nemen hoe ik ben.
En meisjes met AA of A vinden ook gewoon een vriend.
Dus ik zou me niet echt zorgen maken, wat de rest van me denkt boeit me niet zo.

Ik kan natuurlijk niet goed oordelen omdat ik zelf niet een kleine maat heb, maar zo denk ik er nu over na.

22 Januari verwachten we ons kleintje

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:29

Ik heb er ook wel eens serieus over nagedacht maar aangezien je geen 100% garantie krijgt en je elke 10 tot 15 jaar opnieuw geopereerd moet worden heb ik er vanaf gezien. Nerd
Ik ben trouwens ook van mening dat jezelf zekerder voelen niets te maken heeft met je cupmaat maar veel meer met jezelf accepteren zoals je bent!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:42

Een vriendin van mij heeft zelf dubbel AA gehad, hiermee heb ik er nooit "gekend" omdat ze al een tijd met een cup C door het leven ging.
Ik hoor haar er eigenlijk nooit over. We hebben er af en toe wel een gesprekje over. Zij heeft er iedergeval alleen maar voordeel aan gehad volgens haar.

Wat Haagsemeid ook zegt, het ligt aan je lichaamsbouw of het totaal plaatje mooi "klopt"...
Ze is erg smal en dan in verhouding twee van die grote dingen, is toch "apart"

Bij mij is mijn borstvetweefstel naar mijn buik gezakt..Knipoog...In verhouding tot mijn grove lichaamsbouw heb ik vrij "kleine" borsten. Ik heb er geen last van...Ik stoor me er niet aan...
Maar kijk wel met verbazing naar mijn nichtje van 11 die al een grotere cup heeft..Haha!
Laatst bijgewerkt door Les_Fjal op 18-06-03 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:44

Ikzelf zou het nooit doen, maar dat komt meer omdat ik kleine borsten vaak mooier vind dan grote qua vorm..

Maar soms is het idd zo dat mensen in verhouding met hun lichaam véél te klein of te grote borsten hebben, en dan kan ik begrijpen dat ze een vergroting of verkleining willen doen.

Als je er erg onzeker door word kan het best een groot probleem voor je zijn dus ik zou het best begrijpen mede doordat ik zelf mijn oren een paar jaar geleden recht heb laten zetten (had flaporen) en ik ben echt een héél stuk zelfverzekerder geworden, ik durf nu zelfs een staart in terwijl ik dat nóóit in m'n hoofd durfde te halen..
Het zijn maar kleine dingetjes, maar toch waar je je je leven lang aan kan ergeren.
Het werd gelukkig vergoed door de verzekering anders had ik ook nog wel 10 keer nagedacht!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:46

De borst vergrotingen zijn puur estethisch en dus omdat jij of je omgeving dat "mooi" vind.........Hoever moet je gaan om je omgeving te plezieren.......Ik zou het nooit doen, alhoewel ik ook wel eens zou willen hebben dat een man eerst eens naar mijn decoletee keek en dan pas naar mijn pens maargoed, Ik ben blij dat mijn man voor mij gevallen is zoals ik werkelijk ben en niet omdat ik de eerste keer dat hij mij zag een mooie borstpartij zou hebben

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:49

sanne222 schreef:
Ik heb er ook wel eens serieus over nagedacht maar aangezien je geen 100% garantie krijgt en je elke 10 tot 15 jaar opnieuw geopereerd moet worden heb ik er vanaf gezien. Nerd
Ik ben trouwens ook van mening dat jezelf zekerder voelen niets te maken heeft met je cupmaat maar veel meer met jezelf accepteren zoals je bent!


Ben ik met je eens, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Sommige dingen kun je gewoon niet snel accepteren en dan is er maar 1 mogelijkheid... je laten opereren, of er derest van je leven mee lopen en eraan ergeren...

( ik ben trouwens niet voor totale verbouwingen als michael jackson, of meerdere bekende vrouwen die er 10 jaar jonger 'proberen'uit te zien Lips are sealed )

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:29

ik zou in principe ook wel wat meer willen hebben.... maar ik vind dat ze mij maar moeten "nemen" zoals ik ben...

En daar komt bij dat een tante van mij bijna is overleden omdat de implantaten begonnen te lekken.... dus ik begin er niet aan...

Mijn motto is dan ook "I may not have the quantity, but I DO have the quality"... Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:41

Ik zelf ken niemand waarvan ik weet dat ze een vergroting hebben laten uitvoeren.
Ik heb nu wel verschillende keren resultaten gezien van een vergroting en ik vind het vrijwel altijd erg opvallen.

Ik zelf ben tevreden, heb een goede C wat ik goed insnoer met paardrijden anders heb je er alleen maar last van. Ik moet wel zeggen dat kleding wel mooier valt als je minstens een B cup hebt dus vanuit dat opzicht kan ik mij best voorstellen dat mensen met een bijzonder kleine cup een operatie overwegen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:47

Ik ken idd ook niemand met borstvergroting. Ligt misschien aan het opleidingsniveau waar ik meer mee omga (VWO-ers en tertiair (uni) over het algemeen)?
Ik vond vroeger dat ik kleine borsten had, 75 B, maar ik ben onlangs tot de ontdekking gekomen dat ik 70 C heb, dus heb ik toch dat felbegeerde C-cupje! Tong uitsteken Ik vind het nog steeds jammer dat ik met een pushup bh echt nergens kom, niet tot zo'n gleuf iig en met decoleté zie je bij mij ook niet echt spectaculaire vergezichten. Ik loopook niet met erwtjes rond dus dat scheelt al weer.
Met paardrijden echter heb ik al wel last van mijn borsten, ik vind het gewoon vervelend als ze iets pijnlijk zijn en ik moet een zware training doen (doorzitten is dan gewoon echt bijzonder pijnlijk), dan had ik liever helemaal niets gehad! Mijn zus heeft overigens op z'n zachtst gezegd geen kleine borsten, valt niet op, maar ik zou never nooit niet willen ruilen. De hele familie is wat groot geschapen zeg maar en dan ben ik toch wel blij dat ik nog handzame jongens heb Haha! ik ben er nu iig heel tevreden mee en groter hoeven ze echt niet!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:53

gijsenkim schreef:
De borst vergrotingen zijn puur estethisch en dus omdat jij of je omgeving dat "mooi" vind.........Hoever moet je gaan om je omgeving te plezieren.......


Ben het hier absoluut niet mee eens. Mensen kunnen heel hard naar elkaar zijn, helemaal als het gaat om "mooie" borsten. Ik ken iemand die haar hele leven is getreiterd met haar borsten,omdat ze AA had, uiteindelijk heeft ze na 30 jaar een borstvergroting laten doen en deze persoon heeft daar veel zelfvertrouwen door gekregen Ze zont tegenwoordig topless en kan eindelijk ook eens mooie truitjes aan zonder dat ze een "rotopmerking" naar haar hoofd krijgt geslingerd

Mensen hebben vaak niet door hoeveel pijn ze iemand kunnen doen met bepaalde opmerkingen. Ook al is het grappig bedoelt, onbewust blijft het vaak nog een lange tijd invloed hebben................

Wat ik wel een beetje overdreven vind is dat als je een mooie maat borsten hebt je dan perse nog een maat groter moet.......... Vaak zijn dat jonge meiden met een B of C-cup en die willen dan een C of D-cup, maar staan vaak niet stil bij de consequenties die het met zich mee brengt.

Overigens worden inplantaten tegenwoordig vaak "onder" de borstspier geplaatst en zie je vrijwel niet dat iemand dan een vergroting heeft gehad, tevens kun je bij deze manier nog zelfs na een borstvergroting borstvoeding geven na een zwangerschap. Deze manier van borstvergroting is vaak wel een zwaardere ingreep maar je hebt niet het "Pamela Anderson" effect!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:59

napoleon"]
[quote="gijsenkim schreef:
De borst vergrotingen zijn puur estethisch en dus omdat jij of je omgeving dat "mooi" vind.........Hoever moet je gaan om je omgeving te plezieren.......


Ben het hier absoluut niet mee eens. Mensen kunnen heel hard naar elkaar zijn, helemaal als het gaat om "mooie" borsten. Ik ken iemand die haar hele leven is getreiterd met haar borsten,omdat ze AA had, uiteindelijk heeft ze na 30 jaar een borstvergroting laten doen en deze persoon heeft daar veel zelfvertrouwen door gekregen Ze zont tegenwoordig topless en kan eindelijk ook eens mooie truitjes aan zonder dat ze een "rotopmerking" naar haar hoofd krijgt geslingerd

[/quote]

Is toch precies wat ik zeg? Omdat de omgeving van diegene die jij kent het niet mooi vond dat zij een aa cupje had (wat ik persoonlijk mooier vind dan een d cup) heeft zij om haar omgeving ( dus de mensen die ernaar moeten kijken) een plezier te doen haar borstomvang een voor hun acceptabelere look te geven zodat zij aangenamer door het leven kan gaan. Laten we even stilstaan bij waar het verkeerd ging en dat is dat die mensen in haar omgeving haar gepest hebben met haar kleine borsten, als ze die kleine borsten niet had gehad hadden die mensen haar dan niet gepest denk je?

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:02

Ik heb inderdaad mijn hele leven al last van mannen die het nodig vinden om rotopmerkingen te maken, maar eigenlijk interreseert het mij niet zoveel wat dat soort mannen van mijn lichaam vinden. Dat ze je in het openbaar zo vernederen zegt al genoeg over de persoon zelf!
Toen ik nog wat jonger was paste mijn 75 A precies bij mijn lichaam, maar nu ik inmiddels zo,n 10 kilo zwaarder (en heel wat gelukkiger Haha! ) ben vind ik mijn borsten niet bij mijn lichaam passen. Vandaar dat ik wel eens serieus over een borstvergroting heb nagedacht.
Maar als je de voordelen tegenover de nadelen zet dan is de beslissing snel gemaakt! Nooit niet dus!
Volgens mij zal ik dan ook niet eens meer kunnen paardrijden....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:05

Het is trouwens niet dat ik het veroordeel hoor, ieder moet doen wat hij of zij wil...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:08

gijsenkim schreef:
Is toch precies wat ik zeg?


Nope is niet precies wat jij zegt, je draait het om, ze heeft zichzelf een plezier gedaan en niet haar omgeving, de mensen die haar toendertijd zo banketstaaf hebben behandeld heeft ze de rug toegekeerd. Ze heeft er 30 jaar over nagedacht om het te laten doen en neem maar van mij aan ik ken haar heel goed en haar huidige omgeving vond absoluut niet dat ze het "nodig" had! Knipoog

En uiteraard ga ik er ook niet van uit dat je gelijk iemand veroordeeld Gijsenkim, ik heb het alleen van heel dichtbij mee gemaakt en kijk er iets anders tegenaan Knipoog

Oja, ze kan met haar C-cup prima sporten en voor haar heeft het een wereld geopend

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:12

In feite is het toch wat gijsenkim zegt hoor, ze doet er haarzelf een plezier mee, NADAT ze is getreiterd door haar omgeving. Het is dus in feite toch de omgeving die er het laatste woord over heeft gehad, ook al heeft ze er zelf voor gekozen. Als ze nooit getreiterd was had ze het waarschijnlijk ook nooit gedaan.

Btw mijn mening over borstvergroting? Mij maakt het echt niet uit hoe groot iemands borsten zijn, zolang zij maar lekker in haar vel zit. Een 'overmatige' vergroting vind ik ook nog eerder lelijk dan mooi....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:14

JA maar zij voelde zich zo omdat haar omgeving toen vond dat het zo was........Als ze "normale" borsten had gehad hadden die mensen wel wat anders gevonden om haar mee te kleineren......Ik veroordeel het niet! Het enige wat ik zeg is dat ons vrouwen een idiaalbeeld word opgedrongen en als wij daar niet aan voldoen dat we dan op een of andere manier lelijk zijn........NOU NIET DUS, en dat kan dus zover gaan dat vrouwen om hun eigenwaarde op te krikken gevaarlijke implantaten in hun borsten laten zetten.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:01

Een geruststelling: 85A = 80B=75C=70D
Een cupmaat wordt uitgedrukt in verhouding tot je borstkas-omvang.

Ik kan me dus wel heel goed voorstellen dat je je laat opereren als je problemen hebt met wat de natuur je gegeven heeft. Ik zelf heb vorig jaar een verkleining ondergaan, ik was gezegend met een sportieve 75G (ja de G van Grande). En ik ben zo blij dat daar minstens de helft vanaf is nu; ik kan zowaar weer hardlopen... ik voel me een stuk minder opgelaten als ik in een slordig of onnet shirtje rondloop tussen andere mensen, ik voel me nu 'gewoon'. Voor de operatie had ik (vaak onterecht maar toch) het gevoel niet 'normaal' te zijn en daarom negatief op te vallen. Van dat gevoel heeft de operatie mij zeker afgeholpen. Vandaar, iemand die zich er ongemakkelijk bij voelt, lekker laten snijden!

Maar ik ben toch altijd nog een beetje jaloers op die lucky basterds die gewoon met een natuurlijk B-tje door het leven gaan...het is zooo makkelijk! Het hebben van grotere borsten is in praktijk lang niet altijd een zegen.
Kennelijk is het gras toch altijd groener aan de andere zijde...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:09

Dees schreef:
Een geruststelling: 85A = 80B=75C=70D
Een cupmaat wordt uitgedrukt in verhouding tot je borstkas-omvang.



Wat bedoel je hier precies mee? Moet het niet juist andersom zijn?
Ik heb 70 A maar heel misschien dat B ook wel zou passen, ben 17 dus kan nog wel iets groter worden maar ik zou echt nooit een vergroting uit laten voeren. Maar als andere mensen dat wel willen dan mogen ze hun gang gaan!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:13

Een vriendinnetje van mij heeft haar borsten laten vergroten. Zij heeft op haar 12e een klaplong gehad en door de operatie, waarbij net onder haar borst is gesneden, is die borst niet verder gegroeit. De niet uitgegroeide was een AA en de uitgegroeide een kleine B. Ze had daar een behoorlijk complex over.
Ze heeft nu een C cup en is daar heel tevreden mee.

Ik heb sinds mijn zwangerschap mijn C cup niet meer terug gezien Scheve mond Had tijdens mijn zwangerschap DD en ben nu terug op een D cup. Ik vind het niet erg meer, maar heb er een hele poos over gedacht om er iets aan te laten doen. Ik vind nu eigenlijk dat ze wel bij mij passen Haha!

זכור

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:13

Ik denk dat het erg persoonlijk is, maar ik zou het na doen nadat ik zag hoe mijn tante er uitzag na haar borstvergroting Lips are sealed

Kerstmuts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:19

Citaat:
Ik ken idd ook niemand met borstvergroting. Ligt misschien aan het opleidingsniveau waar ik meer mee omga (VWO-ers en tertiair (uni) over het algemeen)?

Wat is dat voor een denigrerende opmerking?

Zal ik mijn vooroordeel maar op tafel gooien:
Als er ergens kouwe kak zit die alleen aan uiterlijk denken Lips are sealed

Maar goed, ontopic
Ik zou niet vlug in een gezond lijf laten snijden.
Voor je het weet heb je meer problemen dan voor de operatie

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:21

Fleury"]
[quote="[naam verwijderd] schreef:
Een geruststelling: 85A = 80B=75C=70D
Een cupmaat wordt uitgedrukt in verhouding tot je borstkas-omvang.



Wat bedoel je hier precies mee? Moet het niet juist andersom zijn?
[/quote]

De cupmaat wordt 1 maat kleiner als de borstkasomvang een maat groter wordt.
Dus per saldo zijn de C-maat borsten van iemand met omvang 85 per gram een heel stuk zwaarder als van iemand met omvang 70.

Maw wil je grotere borsten hebben, kan afvallen uitkomst bieden Clown

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:34

Dees schreef:
Maw wil je grotere borsten hebben, kan afvallen uitkomst bieden Clown


Krimpen je borsten dan niet mee?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Emmaa_92, Flippertje, Ghazella, GoogleAdsense, hlidar, Ianrowan2009, Jespri, Lestria, RianC, SdaphneS, tengeltje11, Theseus, tirzasarah10 en 156 bezoekers