Geen Ameland....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 18:57

Net spoed beraad met Janneke gehad en we gaan niet...We kunnen afwachten of het vervoersverbod voor volgende week nog wordt afgelast maar toch het is hier op nog geen 25 km uitgebroken. Ameland ligt nog geisoleerd moet er niet aan denken dat dan juist WIJ MKZ mee zouden nemen.
helaas...
Ga zometeen de man bellen waar onze paarden zouden staan.
misschien van de herfst of anders volgend jaar voorjaar..
toch kan ik het niet laten vreselijk te balen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 19:12

Echt jammer! Ik leef met je mee, ik weet hoe graag je had willen gaan. En wat ze wel niet missen natuurlijk op Ameland daar, als jullie niet komen... Ach denk maar aan die mooie schattige lammetjes die je gered hebt... Veel sterkte! Succes met Lot en hoe is het nu met hem? Lyvz, Dorinepien.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 19:23

met Lot gaat het uitstekend een heel ander paard kan mezelf wel voor m'n kop slaan had ik maar eerder....
ach de vakantie is jammer maar moet er niet aan denken dat er bij ons MKZ uit breekt arme blaartje... en de rest!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33091
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 20:16

ach wat jammer nou...ik had het nog niet gelezen, vandaar dat ik het op ICQ niet echt begreep hihi..maar wel beter dat Lot weer een beetje vrolijk is en zich lekker voelt.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 20:23

Ja balen man, je had je er echt zo op verheugd! Lekker uitwaaien op het strand met de paardjes... Natuurlijk is het afschuwelijk voor de boeren (heb net het nieuws gezien, wat een ellende), maar voor jou en Janneke is het meer persoonlijk. Nou, ik hoop voor je dat die uitnodiging blijft staan en dat je later dit jaar toch nog naar Ameland kunt!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:05

't is zeker balen, je verheugde je er aldoor al zo op!

Ik baal ook, want denk dat Maril ook thuis kan blijven de eerste week van april en bovendien kan ik niet lessen. Maar ach, het is zo'n nietig probleemje vergeleken bij boeren die hun hele bedrijf tegen de vlakte zien gaan, of daarvoor vrezen..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:28

Hoor net van m'n zusje dat de manege bij ons thuis ook al gesloten is. Geen lessen en er mag ook niet vrij gereden worden. Hermetisch afgesloten. Het jaarlijkse indoor springconcours aan het eind van het seizoen (volgend weekend) is uiteraard ook afgelast. Gelukkig mag ze nog wel het bos in met Ameretto, dus voorlopig ontploft-ie niet!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:06

Jammer voor je, Kim! Je had je er zo ontzettend op verheugd volgens mij...
Maar je moet er inderdaad niet aandenken degene te zijn die MKZ meeneemt naar het eiland.

Ach meid, er komt nog wel een andere keer...
(schrale troost misschien)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:59

Ja echt balen zeg! Kan me voorstellen hoe je je dan voelt! Ben trouwens ook bang dat het boktweekend niet door kan gaan...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 23:13

Goh jammer voor je Kim .......je had je er zo op verheugt.......maar er zijn nu dus ergere dingen aan de hand......maar ja dat neemt niet weg dat ik het heel jammer voor je vind dat het niet door gaat......maar wie weet over een aantal maanden.....als alles hopelijk achter de rug is!!!!

Groetjes van Jacqueline

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 23:25

Jaaa.... en je mag van eduard toch wel een andere keer komen?? Vast wel, kan het me niet anders voorstellen!!
En anders kom je maar in de zomer, dan mag je bij mij logeren en Lot bij Is. en Berberli in de wei.
Maar ja, dat hoeft niet, want Eduard en Janna zijn daar veeeeel te aardig voor!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 13:51

Ik kom het laatste weekje van september waarschijnlijk m'n baas vond het zo sneu dat ik dus wel vrij mag yes!!!!!!!!!!
maarja eerst afwachten hoe alles loopt

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie