Video-opname NK Nijmegen 15-06 ZZ-zwaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Video-opname NK Nijmegen 15-06 ZZ-zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 08:09

Mijn instructrice (Ellen Albers) is bij het NK in Nijmegen 3e geworden bij het ZZ-zwaar. Dit betekende dus een podiumplaats bij de prijsuitreiking.

We zijn wel met een paar mensen wezen supporteren, maar hadden natuurlijk de video-camera vergeten Frusty

Het leek ons leuk om Ellen toch nog te kunnen verrassen met een opname van dit unieke moment. Ik hoop nu dat er een Bokker is die opnames heeft gemaakt van deze prijsuitreiking en hier een copie van wil maken.

Alvast bedankt!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:20

Volgens mij is er niet veel gefilmd,tenminste wat ik zo kon zien op tribunes. Er zijn wel veel foto's en er staan er ook al veel op deze site.
Je boft wel met zo'n instructrice!

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 11:00

Ik heb ook niemand zien filmen, maar je weet maar nooit...

Inderdaad bof ik erg met m'n instructrice. Gisteravond nog les gehad en toen heeft Ellen ook nog even op Rinaldo gereden. Was erg leuk om te zien, maar ook frustrerend (wanneer krijg ik hem zo aan het lopen??)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:06

Ik heb zometeen les,
mijn instructrice is eerste geworden wellicht hebben ze de rest ook gefilmd.
Je hoort nog.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:58

Ja das inderdaad leuk!! Ik zag haar paard even gruwelijk aan de bok gaan in de ereronde! Wel leuk om terug te zien voor haar. Haha!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:18

Er zijn zat fotos gemaakt, ook op het podium. Die fotos kun je over enkele dagen (als ze snel zijn) zien op www.melissen.net
Je moet dan bij equistrian nogwat klikken en dan kun je alles en iedereen zoeken die in de database staan...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:36

Helaas,
het is zelfs zo dat mijn instructrice helemaal geen filmopnamen heeft van de zondag,
dus als iemand anders die heeft? Haha!

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 08:27

Allemaal bedankt voor de reacties. Ik heb zelf ook het idee dat er weinig tot geen video-opnames zijn gemaakt.

Nistria"]
Die fotos kun je over enkele dagen (als ze snel zijn) zien op www.melissen.net
[/quote]

Bedankt voor de tip. Ben momenteel bezig deze site te doorzoeken. Duurt alleen gruwelijk lang Slapen

[quote="Sjuimpje"]
Mijn instructrice is eerste geworden wellicht hebben ze de rest ook gefilmd.
[/quote]

Jammer Sjuimpje. Dus jij heb les van Judith Scholte. M'n complimenten hoor, ze was terecht 1e. Wat een schitterend paard is On Top.

[quote="Suzanne F. schreef:
Ik zag haar paard even gruwelijk aan de bok gaan in de ereronde! Wel leuk om terug te zien voor haar. Haha!


Was inderdaad best spannend. Bij het aantreden en opstellen in de ring hield L'Espoir (Lesly in de wandelgangen) zich verbazend rustig, totdat de ereronde begon ....