Anaïs drinkt!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Anaïs drinkt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 10:39

jippie, gisterenavond wilde ik het flesje gaan geven en toen stond ze plots bij mams te drinken! (Eindelijk terug slaap! Haha! ) Ik ben zoooo trots op het kleine ding! Ze is trouwens ook vanalles aan het leren! Zo stond ze op hooi te knabbelen Verward en schraapt ze met haar voorbeentje op de grond als mama eten krijgt en moeder stond na het rollen op en ging zoch uitschudden en de kleine zo ff kijken Scheve mond mmm wat doe ze nou! Dat zal ik ook maar es doen!!! schud schud! echt heel grappig!

Toen zat er een vlieg op haar neus en spurte ze héél de stal al bokkend door!! (dat wordt nog een heel lastpak, héhé)

De 'fotograaf' is niet kunnen komen gisteren, maar vandaag dwing ik hem om foto's te komen nemen!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:44

wat een geweldig nieuws!
echt een klein wondertje~! succes verder..en slaap ze!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:20

he wat goed joh, echt een doorzettertje en dan nog denken dat het geen kans maakte, echt een toppertje, mmmmmm mag naast mijn veulen staan hahaahhahah Schijnheilig

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:37

Jaaa SUPER!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:00

SUPER !!!

Wanestha RIP !!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:26

Goed nieuws! Hou vol he!


vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 17:37

isabelle schreef:
he wat goed joh, echt een doorzettertje en dan nog denken dat het geen kans maakte, echt een toppertje, mmmmmm mag naast mijn veulen staan hahaahhahah Schijnheilig


volgens mij moeten we er een boktkoppel van maken! Haha! interesse om haar te dekken binnen een jaar of 5?

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:40

Das super nieuws.
Een (voorzichtige) felicitatie waard!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:08

vanity"]
[quote="isabelle schreef:
he wat goed joh, echt een doorzettertje en dan nog denken dat het geen kans maakte, echt een toppertje, mmmmmm mag naast mijn veulen staan hahaahhahah Schijnheilig


volgens mij moeten we er een boktkoppel van maken! Haha! interesse om haar te dekken binnen een jaar of 5?
[/quote]

zeker weten, kom maar langs, je staat de eerste in de rij, hihhihi wil toch van anais dan het eerste veulentje zien hhiihhi, hoor ons, nog geneens een maand oud ahahahahahhaah, maar we houden het op het toekomstige boktkoppel Lovers anais en donkel de prestige Lovers wacht maar iedereen, tegen dat die twee 3 jaar zijn, dan zal er nog eens wat gebeuren in de topsport ahahahahahah en vooral het eerst veulen Knipoog

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:10

Fijn dat het zo goed gaat!!!Gefeliciteerd!!!!!!!!!

XANTHA

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 10:00

isabelle"]
[quote="vanity"][quote="isabelle schreef:
he wat goed joh, echt een doorzettertje en dan nog denken dat het geen kans maakte, echt een toppertje, mmmmmm mag naast mijn veulen staan hahaahhahah Schijnheilig


volgens mij moeten we er een boktkoppel van maken! Haha! interesse om haar te dekken binnen een jaar of 5?
[/quote]

zeker weten, kom maar langs, je staat de eerste in de rij, hihhihi wil toch van anais dan het eerste veulentje zien hhiihhi, hoor ons, nog geneens een maand oud ahahahahahhaah, maar we houden het op het toekomstige boktkoppel Lovers anais en donkel de prestige Lovers wacht maar iedereen, tegen dat die twee 3 jaar zijn, dan zal er nog eens wat gebeuren in de topsport ahahahahahah en vooral het eerst veulen Knipoog
[/quote]

jep het eerste veulen met vier superkromme beentjes!

heb dus ontdekt dat niet alleen haar voorbeentje maar ook haar achterbeentje enorm scheef staat! Huilen is er een kans dat dit met het groeien in orde komt? Want de kliniek kan ik absoluut niet betalen!)

Ze heeft er wel geen last van!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:06

spreek mijn niet over een kliniek Boos! want daar doen ze toch niks Boos! mag uiteraard niet over alles oordelen maar bij mijn veulen deden ze niks maar iets uit zichzelf rechtgroeien lijkt mijn stug vanity, als jij je arm hebt gebroken groeit ie ook niet vanzelf recht uiteraard, kun je niet een VA laten komen???

bij mijn veulen hebben wij veel strekoefeningen gedaan, leg het ff snel uit hoe dat werkt want strekken is een groot begrip

je legt zijn voorbeentjes zogenaamd voor zijn snoet zodat zijn bekken geknteld is, de benen liggen dan voor zich uit, niet naast hem en dan ga je hem zoveel mogelijk strekken in de richting zoals het hoort, ik praat hier echt van keer om het half uur 10 minuten strekken, ik weet het het is veel maar wij houden het ook al 2 weken vol Slapen

voor de achterbenen zelfde techniek maar dat hadden wij niet aan de hand gelukkig

\ijn er al foto's van anias anders kom ik kijken hoor, ik ben zo nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 11:58

ja, je mag altijd komen kijken want ik denk dat ik een moord ga plegen! dat noemt zich dan vriend (ik kom vanavond zeker foto's maken!)

schop onder z'n kont ja!

weet wel dat iets niet vanzelf rechtgroeit, maar het lijkt alsof het ene beentje langer is, dus daarom gaat het mss als ze begint te groeien wel gelijk uitkomen!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:04

is er een groot verschil?? want dan moeten ze eraan rekken om het langer te krijgen, ik zou toch maar eens een dierenarts laten komen voor juw vulen hoor en erna laten kijken want een veulen met verkeerde benen die echt belangrijk zijn moet in de gaten houden worden, de onze komt ook om de 4 dagen dus vanavond weer, benieuwd wat ie nu te zeggen heeft

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 14:43

ja, laat zeker een veearts komen, vindt het alleen raar dat ze er niks van gezegd heeft toen ze vrijdag kwam!!!

hopelijk goed nieuws vanavond voor jou! (het gaat wel goed, maar positieve commentaar is altijd een extra oppepper hé)

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:17

Super dat het veulentje drinkt!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

anais96

Berichten: 1120
Geregistreerd: 01-09-08
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:25

Woow, whaha, typte net mijn naam in en staat er, Anaïs drinkt! ik dacht echt huh??
Hoi, ik heet anais
groetjes :P

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Anaïs drinkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:37

Dit topic is al heel erg oud. Daarom een slotje.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Esperanza, xamberr en 41 bezoekers