Nieuwe data SGW Ede!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Nieuwe data SGW Ede!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 15:45

Haha! Las net het bericht op de site van Ede (www.cic-ede.nl) dat er nieuwe data zijn vastgesteld voor de SGW op landgoed De Valouwe!

Jippie! Laten we hopen dat er niet weer roet in het eten wordt gegooid door die Extreme duivel #@%&* vogelpest


GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:51

super!!!!
vogelpest is bijna voorbij toch? het word toch steeds weer versoepeld?

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:03

Jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Party!! Party!! Party!!
Jeeeej, wat ben ik blij! Party!! Nog voor SGW Wieringwerf ook Party!!
Hopelijk kan ik dan wel maar ben echt reuze blij mee Party!!

Joehoeeee!!!


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:09

he super, misschien kan ik er ook nog heen...lekker voor het NH kampioenschap!!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:13

Help, wat zie ik nou : Huilen
Van 11 augustus tot er met 15 augustus is er in Ermelo de SGW instuctieweek en Ede is van 13 augustus tot er met 15 augustus, voor ons dan. Dat is net in die week Huilen Huilen Ohjeeej.. Lips are sealed

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:18

ojee. het is voor de B en L idd weer op woensdag(gelukkig is het vakantie)
wel balen, maar instructieweek is ook wel grappig
maar ik weet nog niet of ik meedoe
heb de 9e of de 10e oefencross in W'werf
en de 23e dus NH kampioenschap.
en de 17e weer wedstrijd!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:48

oh nee toch ... niet 13t/m 15 augustus??? Dan ben ik nog op vakantie.. (of kom net terug...)
Nou ja wel heel erg mooi natuurlijk dat ze een nieuwe data hebben geprikt! super hoor!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:24

Wel jammer dat ze niet een beetje rekening hebben gehouden met de vakanties en de eventule instructieweken in Ermelo. Voor de EKpony's is het te laat als selectiewedstrijd, die zijn dan al geweest Knipoog

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 07:45

dat is lekker handig, middenin de instructieweek in Ermelo! Alhoewel, ik wil best gaan met een clubje vanuit Ermelo als we dat onderdeel van de SGW week maken! Ik zal de KNHS een mailtje sturen.

/edit

heb net dit mailtje gestuurd:

e-mail schreef:
Beste KNHS,

zojuist zag ik op de nederlandse Eventing site dat het de sgw wedstrijd van Ede is verzet naar 13/16 augustus. Hieraan had ik graag deelgenomen, maar valt middenin de Ermelo sgw instructieweek. Ik vroeg me af of er wordt overwogen om vanuit Ermelo met een groep belangstellenden hieraan deel te nemen. Dit aangezien ik (en anderen vermoed ik) anders het secretariaat hierover moeten informeren voor 19 juli.

met vriendelijke groet,

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:32

Super idee! Echt als dat zal kunnen zou het super zijn en ook nog gezellig Party!!
Wie weet...

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:04

dit kreeg ik dus terug:

knhs schreef:
Wij hebben uw e-mail betreft de eventingwedstrijd te Ede in goede orde
ontvangen.

Naar aanleiding daarvan willen wij u meedelen dat wij niet vanuit de
zomerinstructieweek naar de Eventingwedstrijd in Ede zullen gaan.
Wanneer u deel wilt nemen kunt u op eigen gelegenheid en met eigen
vervoer naar Ede toe gaan.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Ik twijfel alleen nog een beetje omdat het wel erg zwaar is, woensdag middag wedstrijd en dan donderdag vrijdag nog gewoon traingskamp.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:10

Kon ik maar auto rijden Boos!
Ik wil het wel proberen hoor! Misschien wilt mijn vader me dan ophalen vanaf Ermelo, of dat ik vanaf daar met iemand mee kan rijden, maar ik wil zo graag mee doen.. Word wel een gedoe en inderdaad erg zwaar... Scheve mond

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:11

vervoersprobleem heb ik niet (maar kan maar 1 paard = Pablo Lovers meenemen) maar de belasting vind ik toch wel veel Boos!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:46

De starttijden zijn gewoon het zelfde gebleven trouwens..

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 15:01

Jaha, maar na 19 juli zou ik nogmaals de startlijsten checken, want er zijn misschien wel een aantal mensen die afvallen wegens vakantie of werk ofzo. Dusseh, na de 19e juli regelmatig de startlijst checken!!
Degene die hun coupon al hebben opgestuurd moeten aan het secretariaat doorgeven (voor 19 juli dus) of ze ook nog mee willen doen op de nieuwe datum!!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:11

Ik vind het wel een goed idee op zich, maar ik laat die van mij lekker in Ermelo(wil wel groomen hoor Lielle als je gaat Knipoog )
Waarschijnlijk moet die van mij het weekend na ermelo ook de provinciale kampioenschappen al springen(of ik moet niet rondkomen op de kringkampioenschappen, maar daar ga ik niet vanuit )

vanuit Ede niet echt handig om het in de SGW-instructieweek te plannen Maar het zal wel niet anders gekund hebben Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Vlindy en 1 bezoeker