Maxima zwanger!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Maxima zwanger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 16:05

Ik hoor net op het nieuws dat Maxima zwamger is en in januari uitgerekend is!
Ik ga even het bericht opzoeken..

Gevonden:

Prinses Máxima zwanger

Uitgegeven: 18 juni 2003 16:54
Laatst gewijzigd: 18 juni 2003 17:06

AMSTERDAM - Prinses Máxima en prins Willem-Alexander verwachten medio januari hun eerste kindje. De prinses is ongeveer drie maanden zwanger. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag bekend.

De prins en de prinses laten weten ,,dankbaar en blij'' te zijn.
Laatst bijgewerkt door Ilse op 18-06-03 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill



Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:07

Klopt, ik hoorde het vanmiddag al maar toen was het nog niet officieel bevestigd, nu wel.
Dus over 6 maanden en nou gok... pak en beet 30 jaar hebben we een nieuwe koning of koningin Haha!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:14

Gloeiende.... En ik had nog zo gevraagd of ze de pil gebruikte.. Lachen

Was natuurlijk een kwestie van tijd. Sinds dat die 2 bij elkaar zijn gingen er ook al geruchten rond. Wel leuk natuurlijk

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:19

ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:20

Ik vind het wel jammer dat er min of meer van ze wordt verwacht, dat ze binnen no time een kind zullen krijgen.

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:24

Bea wordt weer oma, echt leuk!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:25

Wat leuk zeg! Weer een prinsje of prinsesje erbij! Nu maar hopen dat het gezond ter wereld komt.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:26

gijsenkim schreef:
ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah


Meuh, ik ben het helemaal met je eens... Scheve mond mij niet gezien!

Tessebes, ik had eerlijk gezegd ook gedacht dat het nog een aantal jaartjes zou duren, lekker saampjes zijn nog een poos zou mij meer waard zijn... maar blijkbaar moet men aan de verwachtingen voldoen..

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:33

Ah, ik vind het wel leuk
Waar hopen jullie op, een toekomstige koning of een toekomstige koningin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:39

gijsenkim schreef:
ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah


Nou ja, als ze toch van hem houd... Vind het erg leuk voor ze. Mijn ma is erg gelukkig, ze vind de koninklijke familie nogal leuk... ze heeft meteen heel de familie afgebeld om 'het goede nieuws' te vertellen Haha!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:44

DunnitsMystery schreef:
Gloeiende.... En ik had nog zo gevraagd of ze de pil gebruikte.. Lachen


Zeg DM, wat voor contacten heb jij daar? Vast geen goede als ze tegen je gelogen heeft Haha!

Anique_Vaandrig, leuk dat jouw moeder dan zo rond gaat bellen, mijn moeder zegt wel dat ze niet zo is maar ik verwacht idd. vandaag of morgen wel een belletje met een heel verhaal en dan tussen neus en lippen; 'Weet jij al dat....' want ze vind het stiekum toch ook wel heeel leuk Haha!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:45

He das leuk voor ze! Ik hoop alleen dat ze niet een kindje "nemen" om aan de verwachtingen te voldoen. Dat denk ik trouwens ook niet, maar speelt misschien wel mee.
Had ook nog wel verwacht dat ze nog een tijdje met z'n tweeën bleven...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:45

gijsenkim schreef:
ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah

Heel eerlijk gezegd vind ik dit een behoorlijk l*llige opmerking.
Stel dat iemand het van jouw kerel zou zeggen, zou je dat fijn vinden?
In ieder geval vind ik het heel leuk voor ze, zeker omdat nu aan alle onzinnige speculaties een einde wordt gemaakt.
Ik hoop op een klein Clausje. Zou voor Oma Bea toch ook wel heel bijzonder zijn denk ik.
Alhoewel ik niet denk dat ze een evt jongetje ook daadwerkelijk als roepnaam Claus zullen geven denk ik. Scheve mond

Goedgekeurd onderschrift :)

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:46

Hartstikke leuk Haha! Haha!

Alhoewel ik voor geen goud met het nieuwe prinsje/prinsesje zou willen ruilen, hahahaha

een koning/koningin maakt niet zoveel uit, alhoewel het verleden ( en heden Knipoog )heeft uitgewezen dat koninginnen het altijd een stuk beter hebben gedaan dan koningen ( hier in Nederland tenminste)

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:47

Nou, ik denk Fabienne1, dat je daar wel es gelijk in kan hebben. Ze lijkt me ook nog helemaal niet klaar voor een kind, nog zo bezig met wennen enzo.... En ze rookt nog gewoon Boos!
Naja moet ze zelf weten, ik vind het allemaal prima.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:49

Billy"]
[quote="gijsenkim schreef:
ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah

Heel eerlijk gezegd vind ik dit een behoorlijk l*llige opmerking.
Stel dat iemand het van jouw kerel zou zeggen, zou je dat fijn vinden?
[/quote]

hahahahaha gelukkig verschillen smaken en je hebt denk ik gelijk als je zegt dat ik het niet fijn zou vinden als mensen dat over mijn gijs zouden zeggen...bij deze mijn excuses

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:55

Chica schreef:
Zeg DM, wat voor contacten heb jij daar? Vast geen goede als ze tegen je gelogen heeft Haha!


Hm ja valt me ook een beetje tegen van d'r Clown dat triootje met laurentien kan ze nu ook wel vergeten Lips are sealed

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:57

Ik vraag me af of zo'n kindje door de ouders evenveel is gewenst als door de rest van de wereld. Heel Nederland verwacht dat er een kindje komt...

* To Belg, or not to Belg *

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:02

gijsenkim schreef:
ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah


GIMME FIVE... ik zat dus ook al te denken: zul je zien dat ze zich heeft laten insemineren oid Haha!, voordat je met zo'n gozer 't bed induikt heb je wel heel veel drank nodig en dat komt de vruchtbaarheid weer niet ten goede... Overigens mag iedereen zeggen wat hij/zij vindt van mijn keuze, alsie t maar goed doet in bed toch? Ben ik helemaal gelukkig hoor!

Was gister trouwens ook al op shownieuws dat ze in één of ander roddelblad het verhaal gingen publiceren... Dus ik wíst het lekker al! Tong uitsteken Ik vind het verder ook een beetje te gehyped, van mij hoeft er geen koningshuis te zijn, ik heb helemaal niets met die mensen, dus waarom mijn belastingcentjes daaraan uitgeven? Kunnen we beter in de kwakkelende economie steken lijkt mij...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:06

gijsenkim schreef:
ik kan het me niet voorstellen dat er een vrouw op de wereld is die het met een W.A. zou kunnen doen.........bleuah


Dat dacht ik nou ook...........al was ie de laatste op aarde

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:08

En het gaat niet eens om de looks, ik moet gewoon niks van zo'n ballerige klojo hebben, offie er nou goed uitziet of niet. Zo'n 'prins'... krijg ik uitslag van, echt waar. Doe maar normaal, dan doe je al veels te gek!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:09

grinnik.. je bent net op tijd.. wou al een opmerking neer zetten over de thread wat belangrijker is bij een jongen innerlijk of uiterlijk Knipoog

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:13

Toevallig heb ik wel eens een prins ontmoet en ik kan je zeggen: inhoudsloos. No offence verder, maar daar zag ik mezelf nou ook niet naast staan op een bordes ofzo. En dan zul je natuurlijk zien dat ik uiteindelijk de ergste bal op twee benen aan de haak sla (of omgekeerd) omdat hij toch wel leuk is, maar goed, op dit moment zou ik zeggen: liever niet!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:21

Laui! schreef:
Toevallig heb ik wel eens een prins ontmoet en ik kan je zeggen: inhoudsloos. No offence verder, maar daar zag ik mezelf nou ook niet naast staan op een bordes ofzo. En dan zul je natuurlijk zien dat ik uiteindelijk de ergste bal op twee benen aan de haak sla (of omgekeerd) omdat hij toch wel leuk is, maar goed, op dit moment zou ik zeggen: liever niet!


De 1 na ergste dan, ik woon namelijk helemaal in amsterdam Haha!

Mensen in een koningshuis hebben veelal geen echt leven, ze worden geleefd met als gevolg dat ze ook niet echt het begrip van de wereld hebben die je als "normaal" mens wel heb. Daardoor lijken ze voor ons vaak inhoudsloos, maar voor een mede prins/ses/staatshoofdkind is het niet anders als dat ze zelf gewend zijn. Maxima is een spontaan en een leuke meid vind ik maar een standaar opvoeding heeft ze natuurlijk niet gehad.
Een relatie tussen WA en een burgermeisje had volgens mij ook uiteindelijk nooit gewerkt. Zie Charles en Diana b.v. Zijn totaal verschillende werelden

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:28

Wat als het een tweeling wordt... knap vervelend voor degene die er als 2e uitploept.....
Maar zeker wel leuk!! Duurt alleen nog 6 maanden.... pffffffff

Back in the saddle Haha! 20-9-2008