Het gaat lekker in Almelo!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Het gaat lekker in Almelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:04

Zonet kreeg ik een sms'je met de eerste resultaten binnen. Knap gedaan met dikke winst, het begin is er in ieder geval!!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:16

Wie wie wie?
Ik ga Obsession over een half uurtje even bellen hoe haar eerste proef gegaan is.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 22:42

Ik kom net terug uit Almelo................

Maarten had net fanatiek staan koken voor de dames, zulke mannen zouden er meer van moeten zijn!!!

De uitslagen waren voor sommige wat minder, en voor sommige goed. In enkele ringen had de jury enorm hoog gejureerd, zo was er iemand in het L1 eerste met 203 pnt!!!

Geloof al met al een geslaagde dag vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:16

Pipo schreef:
De uitslagen waren voor sommige wat minder, en voor sommige goed. In enkele ringen had de jury enorm hoog gejureerd, zo was er iemand in het L1 eerste met 203 pnt!!!


Zo, dat is nog eens hoog scoren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:30

Ja hoog he, in de L1 en L2 heeft iemand dat gescoord. De uitslagen waren sowieso in sommige ringen bijzonder hoog.

Dus de dames zonder winst.........................verkeerde ring gestart!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:00

Ik heb even bij de uitslagen gekeken, maar het is wel weer een winstpuntenfestijn daar in Almelo.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:36

Zal ze wel tegenvallen dan, als ik kom jureren Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:41

Het kan toch ook nog meevallen Fitz?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-03 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:45

Een winstpunt moet je verdienen Lov, niet kado krijgen bij een pakje boter Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:50

Dat vind ik ook hoor Fitz, volledig mee eens. Maar het maakt voor de bond weinig uit waar je ze gereden hebt, punt is punt Lachen.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:52

Ik zie trouwens dat Biebel het ook niet onverdienstelijk heeft gedaan: een 1e plaats met 170 pnt. in de M2.

En Nahmax van Astridh is ook 1e geworden in het Z1 met 187.

Voor de rest vallen rubriek 4c en rubriek 8c op. De ene vanwege de extreem hoge punten en de andere vanwege de extreem lage punten.

Voor de rest valt mij nog op, dat mensen uit deze regio die normaal niet in de prijzen zitten daar wel scoren.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:53

Wat willen jullie daar concreet mee zeggen? Dat juryleden uit het oosten van het land structureel hoger punten? Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:56

Fitzroy schreef:
Een winstpunt moet je verdienen Lov, niet kado krijgen bij een pakje boter Haha!


ben ik nou niet met je eens Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:56

Fitz, je bedoelt rubriek 8d denk ik? Daar werd inderdaad niet erg hoog gepunt.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:57

Nee, dat kun je niet zeggen, Karin. Er kunnen best juryleden zitten die niet uit het Oosten komen (ik jureer tenslotte ook deze week).
Maar een 1e prijs van 203 en een 2e van 195 in de L2, dat gaat mij wel erg ver.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:58

Lov, je hebt gelijk. Rubriek 8 d bedoel ik. De 1e prijs is daar nog lager dan in sommige L rubrieken Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:00

Nou ja Fitz, misschien is er in die ene L ring wel extreem goed gereden door iedereen en in die Z ring extreem slecht door iedereen Verward.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:02

Dan vraag ik me af wat jullie dan wèl bedoelen met die opmerkingen. Want er wordt alleen maar gegniffeld en met smileys gestrooid, maar een verklaring komt er niet.

Ik heb zaterdag de jurylijsten gezien (aangezien ik sta ingepland om te schrijven), vroeg meteen of er veel juryleden van buiten de regio zouden zitten en het antwoord was 'ja'.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:03

Leuk he die juriesporten, de ene jurilid heeft de avond daarvoor een hele leuke avond gehad en is lekker opgestaan en de andere heeft ruzie thuis gehad en daardoor erg sjago (ik weet dat het niet zo mag werken en niet voor alle jurieleden telt, maar het is zo een menselijk trekje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:07

Karin schreef:
Dan vraag ik me af wat jullie dan wèl bedoelen met die opmerkingen. Want er wordt alleen maar gegniffeld en met smileys gestrooid, maar een verklaring komt er niet.



Ik gniffel niet hoor Karin, er rijden ook bekenden van mij mee op dat concours. Het valt alleen op dat in sommige ringen extreem hoog gepunt is, dat is heel erg tof voor de deelnemers in die ring natuurlijk, maar ik weet niet of ze die lijn voort zullen kunnen zetten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:08

Lovely"]
Hoezo Fitz, ga je de Zuid-West Nederlands serieuze jureer-mentaliteit meenemen ??
Een beetje aanpassen aan de regio kan toch geen kwaad??
[/quote]

Zo'n opmerking vind ik erg suggestief.

[quote="Fitzroy schreef:
Voor de rest valt mij nog op, dat mensen uit deze regio die normaal niet in de prijzen zitten daar wel scoren.


En deze ook.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:11

Wat ik daarmee bedoel: dat ik sommige L-ringen belachelijk hoog gejureerd vind. En dat dat idd in het westen van het land niet voorkomt, tenminste ik heb het nog nooit meegemaakt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:14

Mag mij dat dan niet opvallen? Ik zie namen bij de prijzen staan die hier in de regio niet in de prijzen eindigen, dus ja, dat valt mij dan op.
Wat voor conclusies je daar zelf aan verbindt is voor jouw rekening.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:18

Ben het volledig met Fitzroy eens, toen ik gisteren de uitslagen zag van sommige ringen, had ik ook zo iets van?????? Is de jury omgekocht of zo. Niet normaal meer zo hoog.

Vandaag heeft Jessica haar eerste winstpunt binnen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:20

Dat het je opvalt, daar heb ik geen problemen mee. Maar zoals ik hier al zei worden er allerlei suggestieve opmerkingen gemaakt, met name gericht op de regio. Ik zal eens navragen waar de juryleden vandaan komen die deze hoge punten hebben gegeven, voordat er conclusies worden getrokken.

Met name de opmerking van Lovely zit mij niet lekker, maar dat had ik hierboven al laten weten. En daar staat dan weer geen smiley achter.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Fly_high, lina1998, MyWishMax, robbie88, Roulette_, Rubio en 41 bezoekers