Beveiligingssysteem (huis) twv 1300 euro gewonnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Beveiligingssysteem (huis) twv 1300 euro gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 22:53

Whiehie!

Vanmiddag kwam er een meneer langs van securitybedrijf AAA (ofzoiets), met de mededeling dat ze een promotie-actie begonnen waren en dan moesten er drie redenen gegeven worden waarom beveiliging verstandig is en dan werden er twee huishoudens gelukkig gemaakt met een compleet beveiligingsysteem, toegepast op de woning ter waarde van 1300 euro!
Nou vanavond kwam die man dus weer langs om een offerte te maken etc en te horen wat onze drie redenen waren. Mijn ma heeft in totaal anderhalf uur met hem aan tafel gezeten, heeft vanalles zitten vertellen over de emotionele waarde van bepaalde spullen, etc de persoonlijke veiligheid na bepaalde gebeurtenissen en natuurlijk als derde de waardevolle apparatuur die in huis aanwezig is.

Wij zijn dus 1 van de 2 gelukkigen die GRATIS beveiligd worden....

Ik vond het wel cool Lachen *zo win je nooit wat, zo win je iets groots Haha!*

De staatsloterij of postcodeloterij zou ook zo wel s mee mogen zitten Haha!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 17-06-03 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt


VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 22:55

grinnik die staatsloterij kun je vergeten die win ik al !!! whahahahaaaa
maar wel heel erg leuk hoor.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:00

Nou gefeliciteerd zeg! Wel mooi dat alles nou goed beveiligd is, is ook wel een veilige gedachte Lachen

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:03

heej stoer Lachen Dat is nooit weg natuurlijk!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:23

jilleroo schreef:
grinnik die staatsloterij kun je vergeten die win ik al !!!


Die wil ik ook wel winnen Tong uitsteken

Maar proficiat Leon! Party!! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 01:35

Ik wil niet banketstaaf doen maar weet je zeker dat dit een betrouwbaar bedrijf is?
Je zult niet de eerste zijn waar ze met dit verhaal binnen komen en zo precies te weten komen wat er in huis is en wat de zwakke plekken van de woning zijn.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 08:59

Nou gefeliciteerd, een aantal maanden geleden hebben ze mij ook benaderd. Is die man al langs geweest voor een afspraak?
Dan hoor je wat dat beveiligingssysteem je per jaar gaat kosten en piep je wel anders.
Ze komen dus binnen met een leuke smoes. Bij mij bleek al gauw dat het beoogde systeem niet zou werken, huisdieren en zo. Kom je al gauw uit op een duurder systeem, komen er kosten bij..... Cool. Verder moet je voor veel euro's per maand lid worden van hun meldkamer enz.enz...... Cool Tel uit je winst, leuke prijs.

Gratis af te halen mooie jonge katten

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:13

hanna schreef:
Nou gefeliciteerd, een aantal maanden geleden hebben ze mij ook benaderd. Is die man al langs geweest voor een afspraak?
Dan hoor je wat dat beveiligingssysteem je per jaar gaat kosten en piep je wel anders.
Ze komen dus binnen met een leuke smoes. Bij mij bleek al gauw dat het beoogde systeem niet zou werken, huisdieren en zo. Kom je al gauw uit op een duurder systeem, komen er kosten bij..... Cool. Verder moet je voor veel euro's per maand lid worden van hun meldkamer enz.enz...... Cool Tel uit je winst, leuke prijs.


Haha, ja, dat verhaal ken ik. Bij ons zijn ze ook al langs geweest. Ochoch, het was zo goedkoop en bladibladibla.... In het begin vonden we het een goed idee om ons huis te beveiligen, maar zonder hekwerk rondom, heeft het al weinig nut. Mijn vriend was ook niet zomaar voor 1 gat te vangen, en hij ging eens aan het rekenen, terwijl die man van AAA er nog was. Wat blijkt nou, je betaalt echt wel je eigen alarmsysteem, want je betaalt over 5 jaar een bepaald bedrag aan hun, en dat is nog zelfs meer als wat je bij ESSENT betaalt.
Wij hebben deze man dus netjes gezegd dat hij zijn alarmsysteem weer mee terug mocht nemen.

Mijn collegaatje is er in eerste instantie ingetrapt, maar na een goed overtuigend gesprek (mijn vriend had haar even gebeld en het verhaal uitgelegd) heeft ze een aangetekende brief gestuurd waarin ze het contract heeft ontbonden...

Toos paardloos


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 10:44

Ik was er zelf niet bij, toen alles gezegd en berekend werd, hoorde t ook alleen maar Lachen Maar we wilden het huis toch al wel laten beveiligen en of mn moeder nu ergens is ingetuind of niet, t blijft volgens mij wel goedkoper dan zonder die *korting*. Ik had het er met mn broer ook al over gisteravond laat, dat de kosten die erbij kwamen toch best hoog waren, maar mn moeder is er happy mee, dus hebben we maar niets gezegd.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:03

Ze heten niet toevallig safe systems?

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:08

Ilindra schreef:
Ik wil niet banketstaaflig doen maar weet je zeker dat dit een betrouwbaar bedrijf is?
Je zult niet de eerste zijn waar ze met dit verhaal binnen komen en zo precies te weten komen wat er in huis is en wat de zwakke plekken van de woning zijn.


Dit is precies wat ik ook als eerste dacht!! vertrouw dat soort dingen ook niet zo eigenlijk. Maar misschien zie ik alleen weer duizend beren op de weg terwijl er niks aan de hand is hoor.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:20

Ik heb heel veel problemen gehad met AAA, dus lees je contract goed of heb je hem al getekend??? Uiteindelijk gaat het je dus wel geld kosten..........
Ik ken de actie en het lijkt inderdaad alsof jij een van de gelukkigen bent, maar dat is echt niet zo.
Ga maar eens navragen bij de buren, wedden dat er nog meer zijn die er in getrapt zijn....???!!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:23

Ja, ze zijn bij ons ook lengs geweest met dat verhaal maar je moet iets van 3 euro per dag aan de meldkamer betalen, dat zijn een hoop centen in een jaar....

Ehmja??

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 11:26

Verder niemand hiero in de straat, maar ik weet niet hoe t zit, ga me er ook niet me ebemoeien, woon niet meer thuis en als ik er iets van zeg kijken ze me niet echt vriendelijk aan Knipoog Maar alles is wel goed doorgenomen voor er iets getekend werd.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:33

Een paar weken geleden werden wij ook opgebeld, ik heb later maar terug laten bellen, toen mijn vader thuiswas. Dit was ook echt een heel onbetrouwbaar gebeuren, ze wisten niet wie wij waren, ze zeiden dat iemand ons had opgegeven, noemen allerlei mensen die wij volgens hen zouden kennen, en meteen toen we het gesprek hadden afgerond belden ze weer, owjah, deze hadden we al gehad, naar de volgende op de lijst.

Nee, ik heb er hetzelfde gevoel bij als Ilindra en Caar. Ze komen je huis bekijken, waar de zwakke plekken zitten. Wij hadden mooi verteld dat we twee stoere waakhonden hebben, we hadden dus echt geen systeem nodig!!!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:36

snowdon schreef:
Verder niemand hiero in de straat, maar ik weet niet hoe t zit, ga me er ook niet me ebemoeien, woon niet meer thuis en als ik er iets van zeg kijken ze me niet echt vriendelijk aan Knipoog Maar alles is wel goed doorgenomen voor er iets getekend werd.


Nerd In je eerste berichtje schreef je:
"Wij zijn dus 1 van de 2 gelukkigen die GRATIS beveiligd worden...."

Toen leek het nog leuk. Maar nu het mogelijk wat minder fraai is hoor je opeens niet meer bij 'wij'?
Je meent hopelijk niet dat je liever je ouders laat belazeren dan dat je zelf (even) boze gezichten krijgt?
Denk je niet dat je ouders blijer met je zijn als je ze goed helpt?

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:54

Mijn vriend had hier ook op ingehaakt.

Dat hij met dit geweldige verhaal thuis kwam was ik wat minder blij.

Mijn vriend heeft namelijk al tig keer 35.000 euro, een auto en weet ik veel wat gewonnen Knipoog

Dan komt er iemand thuis, beveiligen, dus hij taxeert al je spullen.
En dan warempel, heel toevallig wordt er ineens ingebroken?

Nee bij mij dus niet iemand van een een of andere sequerity binnen tenzij het politiebond goedgekeurd is Knipoog

Er zijn teveel oplichters op deze wereld helaas

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 12:02

Botervlieg schreef:
Nerd In je eerste berichtje schreef je:
"Wij zijn dus 1 van de 2 gelukkigen die GRATIS beveiligd worden...."

Toen leek het nog leuk. Maar nu het mogelijk wat minder fraai is hoor je opeens niet meer bij 'wij'?
Je meent hopelijk niet dat je liever je ouders laat belazeren dan dat je zelf (even) boze gezichten krijgt?
Denk je niet dat je ouders blijer met je zijn als je ze goed helpt?


Heb mn ma 1 keer gezegd wat ik er van dacht, mn broer ook, verder moet ze t zelf maar weten. Verder ga ik hier maar niet op in, hoef niet heel de situatie uit te leggen of te verantwoorden Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:36

snowdon"]
[quote="Botervlieg schreef:
Nerd In je eerste berichtje schreef je:
"Wij zijn dus 1 van de 2 gelukkigen die GRATIS beveiligd worden...."

Toen leek het nog leuk. Maar nu het mogelijk wat minder fraai is hoor je opeens niet meer bij 'wij'?
Je meent hopelijk niet dat je liever je ouders laat belazeren dan dat je zelf (even) boze gezichten krijgt?
Denk je niet dat je ouders blijer met je zijn als je ze goed helpt?


Heb mn ma 1 keer gezegd wat ik er van dacht, mn broer ook, verder moet ze t zelf maar weten. Verder ga ik hier maar niet op in, hoef niet heel de situatie uit te leggen of te verantwoorden Lachen
[/quote]

Ach gut Natuurlijk hoef je dat niet!
Maar ik reageer op de info. die jij hier geeft;
ligt het dan aan mij als er krommunicatie ontstaat? Verward
Tis me nu voldoende duidelijk en mij hoor je niet meer,
hoor! (stoeprandgarantie Haha! }> )

.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 13:13

Ik zal het toch maar even tegen je ouders zeggen als ik al die verhalen zo lees van de andere Bokkers Haha! Straks zijn je ouders onwijs belazerd als je niks zegt. Ik denk dat je liever 2 dagen boze ouders hebt dan dat ze belazerd worden.. toch?

Suc6!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:13

Hallo,
Ik werk bij een beveiligingsbedrijf in Eindhoven en ik zou maar heel voorzichtig zijn met het afsluiten van een contract met dit bedrijf want ten eerste zijn ze niet gecertificeerd om een dergelijke installatie te leveren en ten tweede heb jij als klant helemaal geen aansluiting op de meldkamer nodig, dat regelt het beveiligingsbedrijf! Verder is de 3 euro per dag exorbitant hoog en waarschijnlijk verplichten ze je tot een contract van 3 jaar!!! Dat is wel even dik 1.000 euro per jaar en dat voor een gratis installatie!!! Bij ons betaal je voor het onderhoud nog geen 150 euro per jaar! Maar dat is de smoes die ze gebruiken om mensen te lokken en veel geld er aan te verdienen.
Stel, je laat een installatie aanleggen van +/- 1.500 euro, dan heb je die dik terugverdient in 3 jaar.
Het enige advies dat ik kan geven is het niet doen en een erkend beveiligingsbedrijf bellen en een eerlijke offerte laten opstellen.
Als je nog meer info wenst kan je mij PB-en.
Doe dit niet, het gaat je echt klauwen met geld kosten!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 15:18

in dit topic zijn divesre situaties gemeld, dat wilt niet zeggen dat alles toepasbaar is op de situatie hier thuis. Het bedrijf is wel een erkend beveiligingsbedrijf en er zitten geen kleine onkosten van 3 euro bij ofzo, of iets met meldkamer.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:39

Dat is idd wel lekker om zo'n duur systeempje zomaar te winnen Haha! Hopen dat het ook allemaal mag baten natuurlijK Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:46

Zwelgje, waarschuw jij nou tegen bedrijf AAA?
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 07:58

Relaxed zeg! Kan je die man ook even langs ons sturen Knipoog Vorige week is er ingebroken namelijk Boos!

:evaw:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, XxMariellexX en 132 bezoekers