Mijn vliegendeken stuk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Mijn vliegendeken stuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 06:06

Ik heb een paar maandjes geleden een nieuwe vliegendeken voor DC gekocht. Nu DC er niet meer is gebruik ik het voor de andere paarden. Een paar daagjes geleden had Appy last van de vliegen en zodoende besloot ik hem het vliegendeken op te doen. Kom ik de volgende dag heeft meneertje de helft of mijn deken over zijn nek en de andere helft over zijn kont. Mijn deken was in tweeen gescheurt. Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet, maar ik was behoorlijk boos. Dit is niet de eerste keer dat hij een nieuw deken stuk maakt. Volgende keer kan meneertje lekker gek worden van de vliegen, ik geef hem geen deken meer! Boos!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:23

Misschien omdat je toch nog een beetje van hem houdt een bus vliegenspray op hem leegspuiten... Lovers

Paardenman
Berichten: 80
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 11:30

DiamondCheckers schreef:
maar ik was behoorlijk boos. Dit is niet de eerste keer dat hij een nieuw deken stuk maakt. Volgende keer kan meneertje lekker gek worden van de vliegen, ik geef hem geen deken meer! Boos!



Dat is het risico van het vak.

Maar je gaat je paard dus straffen voor iets waar hij zelf geen benul van heeft. Dat snap ik niet. JE moest eens weten hoeveel euro ik al niet weg gedragen heb voor ons mevrouwtje