dreamweaver

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 16:44

Is 1 van jullie toevallig een dreamweaver expert? Ik heb namelijk zwaar ruzie met dat programma. Boos!


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 17:07

Vertel vertel! Ik ben geen expert, maar ik doe er wel van alles mee. Euh... heb een deel van mijn site gemaakt mbv dreamweaver.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 17:37

spui je probleem maar....
Als ik het niet weet vraag ik het wel aan mijn vriend die wel (bijna) expert is.
Groetjes Petra

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 19:00

Ik had ruzie met de inhoud van mijn frames. Volgens mij is het nu wel gelukt maar als ik weer een probleem heb dan vraag ik het aan jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:40

En dat is nu.... Hoe creeer je hyperlinks? Ik ken echt nog geen fluit van dit programma maar ik heb eerlijk gezegd geen tijd om alles eens uitgebreid door te nemen. Ik was gewend aan frontpage maar dit is toch wel heel anders Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 11:43

daar komt 'ie:
Ik heb hier geen DW. maar ik zal het ff proberen uit te leggen.
Je selecteert de tekst, plaatje, or wathever om een link van te maken. dan tik je in je properties schermpje(dat popup schermpje als je properties aanzet, onder een memu (beetje rechts ik weet nu ook ff niet hoe dat menu weer heet) bij "....weet ik ff niet..." (het meest linkse 2e vanboven invulvak) het adres waar de link heen moet verwijzen. Met http:// ervoor (!)
het is een beetje vaag verhaal. weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Succes.
heb je trouwens dreamweaver 3 of 4 of ultra dev? (ik heb ze alle 3, maar dw3 na het weekend niet meer.
Ps. DW genereert een veeeeeel betere broncode dan frontpage, daar staat de helft onzin in.

_________________
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift.
That's why we call it the present.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-03-22 10:45 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:03

Bedankt Sjimmy,

Ik had het net zelf gevonden, stom he? Ik heb nu dw 4 , nog 28 dagen. Zo'n trial versie. Veel beter dan Frontpage, ook minder rare bugs enzo.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 13:13

Eeeh, Frontpage is gewoon niet te vergelijken met DW.. Iedereen die een beetje professioneel bezig wil zijn gebruikt in iedergeval geen FP.. Ook microsoft.com enzo is dacht ik met DW gemaakt (in iedergeval geen FP Misselijk ).

FP is leuk als je voor de sportclub in 2 dagen een website uit de grond wil stampen of een pagina over je parkiet wil maken, maar verder??

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Gee, Kimberly520, ManonGrr, Mirjam79, Pieneappel, pluisje88, SemrushBot en 146 bezoekers