WEER "wat" foto's! ACTIE EN RIJDEN! EN POSEREN!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

WEER "wat" foto's! ACTIE EN RIJDEN! EN POSEREN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 19:31

Hoi lieve mensies op Bokt!!!!
zondag 1-2 weekies geleden ofzo, gingen we springen. en er werden foto's gemaakt! Echt vet cool, want onze instructrice ging water achter ons gooien, (vet cowle foto's natuurlijk) en toen gingen we nog even met een welshje enzo foto's maken enzo. en toen kwam er een Bonte langs (vet groot paard) en ik foto's maken. dat baasje liep zo met hem aan het halster en vraagt zo of ik er anders even op wil zitten! Natuurlijk wil ik dat. Nou allemaal keicoole foto's enzo. Nou, iemand leent hem ff, woeps alle foto's weg Huilen Huilen Huilen IK KON WEL JANKEN!!! AAAAARGHHH
maar ik heb dus een nieuwe digi, maar heb ook nog wta oude foto's en ik zal er even wat bijzetten enzo. Ik vond het wel weer leuk om eens foto's hier te plaatsen. Dus bij deze: VEEL KIJK EN SCROLL ( Extreme duivel ) PLEZIER!!!

COOTJE

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

WE beginnen met SPRINGEN met de hond. Toen ik bij Alexandra ging logeren gingen we even met haar Labrador springen. Dat is een teefje en ze het TRUI(TJE).

we hebben ook filmpjes, maar weet iemand hoe je deze kan uploaden, of moet je die op een site zetten ofzo?? naja, dat weet ik (nog) niet hoor. De meeste zijn helaas wel wat bewogen.

Dit is Truitje:
Afbeelding

JUMP TRUI!!! we begonnen laag...

Afbeelding

Wachten tot dat baasje de hindernis klaar hefet... Gaaaap

Afbeelding

EEEENNNNN..... springen maar weer (dit is al weer wat moeilijker!)

Afbeelding

En toen gingen Trui en ik nog even jumpen.... (naja, TRUI)whieeehaaaaaa

Afbeelding

En de hindernis wat moeilijker maken.... later gingen we meerdere hindernisjes achter elkaar... (mooie knalschoenen eronder trouwens....)

Afbeelding

NOG moeilijker....

Afbeelding

Kom maar Trui, BRAAFFFF.... tis goed zo! (Trui kwispelt echt steeds!!!! check die staart)

Afbeelding

En van voren....

Afbeelding

SPRING Lips are sealed

Afbeelding

Zoals jullie begrijpen heb ik 3/4 al weg gelaten...

WHIEEEEEEE FLYING DOGGIEEEE

Afbeelding

En allebei uitgeput....

Afbeelding

En sfeerfoto's (of gewoon mislukt Tong uitsteken )

Afbeelding
Afbeelding

toen kregen we nog een hele fotoshoot, maar dat was niet zo heeeeel boeiend...

nou, nu Lion nog even (dat is dus mijn/onze hond Haha! )

Lion in een aanhanger....

Afbeelding

En Lion even staan...

Afbeelding

(Dat mondje.... Lips are sealed )

Afbeelding

En nu het nieuwe paard van Alexandra, naja hij is nu al weer weg... Huilen hij hette Mister Carlos en wij noemde hem (Mister Carlos) Ferrero naar die tennisser Knipoog

Wat een kop heeft dat beest, toch.... Kwijl

Afbeelding

Lekker likken...

Afbeelding

Halster zit wel scheef, maar wat een lekke rkoppie he, hij kijkt zo lief in de camera... Lovers

Afbeelding

Die ogen... *zucht*...

Afbeelding

Schatje....

Afbeelding

Even wandelen met baasje...

Afbeelding

Ik had nog veel mooiere mara die moest ik helaas verwijderen want er stonden nog oude op, jammer...

Ik heb nog meer foto's van deze schat maar die laat ik jullie heus nog wel eens zien hoor, wees niet bang....! Haha! Knipoog

Oke vooruit, eentje dan nog, om het af te leren...

Afbeelding

En toen gingen we Alex' pony halen (ja die is nog niet verkocht, ze staat nog steeds te koop) KIKI!!!
Eerst loslaten en dan zonder zadel even achter gereden, ikkuh ook!!! (maar toen wel weer boze moeder, wnat ik was te laat thuis en had een kromme band en ik had een afspraak en je kent het hele verhaal wel) Ik heb er een paar losgooi foto's uitgeplukt...

Afbeelding

Afbeelding

op een been...

Afbeelding

Afbeelding

gave pony he?!

Anne-Sophie klimt net over de bakrand heen...
Afbeelding

Linksom galop....

Afbeelding

En ook maar een keertje rechtsom...

Afbeelding

Afbeelding

En haar mooie hoofdje... Huilen

Afbeelding

En Alex op Kiki... (we gingen dus zonder zadel) en met het naar-achter-toe-rijd-hoofdstelletje die we altijd gebruiken om haar naar de wei te rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die oogjes..... Lovers

Afbeelding

En toen hadden we een heleboel foto's die ik er nog wel een andere keer opzet.....

Joyce (Dochter van Welshje van fotoshoot bovenaan vat je'm?)

Afbeelding

Fritsje...

Afbeelding

Alex op Kiek....
(net aandrijven, zonde!!!!!)

Afbeelding

voetje ste ver naar voren... we hebben wel betere hoor, maar heb niet zoveel zin om DIE er OOK nog op te zetten Tong uitsteken (hoe bedoel je lui??? Slapen ) en ook waar ze wat beter loopt. (want dat kan ze absoluut!!!) want we gingen ook nog appuyeren enzo maar dat hebben we helaas niet op foto...

Afbeelding

En toen kwam ik op Kiki aanstormen en ik ben een breed paard gewend en het was echt moeilijk om goed te zitten. Maar toen ik eenmaal m'n voeten naar voren stak ging het veel beter, ziet er niet uit, ik weet het, maar het gaat erom dat ik niet zoveel in de mond van Kick this one in hang... dit lijkt op veel foto's wel zo, maar het viel best mee hoor, want ik hield me vast aan die kleine maantjes als het te erg werd, dus ikd eed echt alles om het voor dat beestje zo comfortabel mogelijk te maken.

Afbeelding

jammer dat ze zo wazig zijn...

wijken...

Afbeelding

galop...

Afbeelding

MIJN HANDEN!!!! AAAAAARGHHH
en dan die allebogen... Lips are sealed SHAME
Afbeelding

MISVORMD HOOFD!!! GRRRRR Boos!

Afbeelding

En draven met een te losse teugel.... ja ik ben bezig met oefenen om m'n elleboden AUTOMATISCH aangesloten te houden!

Afbeelding

Dit is trouwens in het bakje achteraan bij de weides...

Afbeelding

Let vooral niet op mijn hoofd en die scheve cap... Scheve mond en zoals jullei zien is Alex een beste fotografe (ik zit nu al een uur ofzo aan dit topic haha)

Afbeelding

En nog wat foute foto's:

Afbeelding

Afbeelding

volgens mij is ALLES fout aan de twee bovenstaande foto's, misschien had ik ze hier toch beter niet neer kunnenz etten Scheve mond

GALOP!

Afbeelding

Afbeelding

Tom...

Afbeelding

En toen gingen alle paarden achter Kiki aanlopen ze was echt een moeder en vooral voor Joy(ce)


Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

nu mag je even drinken halen ofzo en dan ga je foto's van fabiola bekijken, haha Knipoog

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

en ik heb er een paar uitgehaald maar ik heb er nog veel meer maar die zet ik er een andere keer wel op, anders wordt dit helemaal zo groot he!?

Afbeelding

M'n moeder ging even snel rijfoto's maken dus ze liep nog helemaal niet lekker en ikz at er steeds beroerd op, het gaat om fabje, niet om hoe het ridjen ging ok? daar komen nog wel eens 'goede' foto's van ok? Dus DE RIJFOTO"S ZIJN NIET BEPAALD KLOPPEND!!!

vlak na het opstijgen...

Afbeelding

Oja, de foto's staan trouwens wel aardig door elkaar.... wnat hier zitten we 'ineens' in galop... *LOL* en de slof lijkt strak maar hij 'waaide' naar haar borst door het galopperen.

Afbeelding

En (expres) even raar doen (tong naar buiten, voeten naar voren)

Afbeelding

Fab op de poestplaats... want m'n ma had ook niet veel tijd om foto's te maken toen ze goed liep was m'n ma dus al weg.

Afbeelding

En een heeeeleeee mooie foto van haar heeeeleeee mooie hoofdje... wat een kanpperd he?!

Afbeelding

*En daar groeit me toch zo'n lekker grassprietje*

Afbeelding

Afbeelding

Nog even tijdens het rijden (let op die staart!! zo hebben we nog tig foto's, mam, mam, mams, toch! FOEIFOEIFOEI ach ja al braaf dat ze foto's wilde maken en ze heeft voorgesteld nog een keer mee te gaan om MOOIERE foto's te maken, cowl he?!

Afbeelding

Houding is barslecht, maar ik zat m'n moeder instructie ste geven over hoe die camera werkt... en pardon! U heeft gelijk, de slofteugel is hier toch zeker wel te kort! PARDON HOOR!! SORRY!!! zal voortaan beter uitkijken, AAAARGGGHHHH

Afbeelding

EN ALS AFSLUITING....


Afbeelding

ZO, ik vond het zo wel weer zat voor vandaag en jullie?
Ik heb bijna 1,5 uur aan dit bericht zitten werken dus ben nu helemaal uitgeput haha (HOEZO VERSLAVEND????)

GROETJES!!!!!

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:45

moet jullie bak niet eens gesleept worden?
de hoefslag lijkt zo diep Lachen
maar wel leuke foto's hoor!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 19:47

je bedoelt met Kiki enzo? dat is meer het losgooibakje/longeerbakje want we hebben gewoon buitenbak (met fab die foto's bedoel je die?) en longeercirkel enzo. maar weetniet welke je bedoelt?

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:50

die waar dat bruine paardje de beentjes aan het strekken is Lachen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:05

Wat een uploadwerk, haha!

Wat is de afstamming van die Joyce?

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:14

M'n vinger doet zeer van het scrollen Tong uitsteken
maar het zijn wel leuke foto's hoor

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:20

Dat is echt veel werk geweest zeg! hoezo vind je jezelf lui? haha

Echt hele grappige foto;s zitten ertussen en die paarden zijn echt mooi Kwijl

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:32

Leuke foto´s! Mooie paardjes hoor! Haha!

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:49

Leuke foto's erg veel, maar wel heel leuk paardje!!!!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 21:16

hoi
die "Bak"zal wel de l;ongeercirkel zijn die is hier altijd wat dieper omdat er vrij veel gelongeerd wordt en die beesten er dan overheen denderen.

zal eens vragen wat de afstamming van Joy(ce) is (ik wete niet HOE je het nou schrijft Tong uitsteken Knipoog )

-x- Cootje

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:49

WWWWWWWOOOOOOOOOOOOWWWWWWW!!!!!!!!!! dat zijn pittig veel foto's zeg! V wel leuk! Party!!:#:#::#:#:#:#

Code
Overmatig smiliegebruik terug gebracht tot een paar smilies.
Mickey

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:56

Veeel!!!!! Leuk hoor!
idd wat een uploadwerk!!
Krijg spontaan zin om te hockeyen als ik die hockeysticks zie Afbeelding

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 19:59

HorseF@N schreef:
Veeel!!!!! Leuk hoor!
idd wat een uploadwerk!!
Krijg spontaan zin om te hockeyen als ik die hockeysticks zie Afbeelding

hahaha *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 15:55

wat enrom veel foto's!!! maar wel heel leuk!! *LOL*

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 15:56

liza van loon schreef:
wat enrom veel foto's!!! maar wel heel leuk!! *LOL*

DANKJE!!!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 21:41

wat een mooie foto´s en er speelt bij jullie thusi zeker niemand hockey;)

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 08:31

BY THE WAY:

Denken jullie dat het storend zal zijn als ik de foto's ietsje kleiner zal maken??? Tong uitsteken

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 10:00

Poeh wat veel foto`s! Maar wel leuk! Dat springen deden wij met onze hond ook altijd, ze is er nu helaas wat te oud voor geworden...
Leuk he, af en toe zonder zadel rijden! Heb ik van de week ook gedaan. Maar kan je niet beter je sporen af doen dan? Het leek op sommige foto`s dat je per ongeluk wat met de sporen in de buik prikt, omdat je je benen klemt om jezelf vast te houden. Mooie omgeving daar trouwens!! Is dat bij jullie aan huis ofzo??

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 19:30

Koortje schreef:
Poeh wat veel foto`s! Maar wel leuk! Dat springen deden wij met onze hond ook altijd, ze is er nu helaas wat te oud voor geworden...
Leuk he, af en toe zonder zadel rijden! Heb ik van de week ook gedaan. Maar kan je niet beter je sporen af doen dan? Het leek op sommige foto`s dat je per ongeluk wat met de sporen in de buik prikt, omdat je je benen klemt om jezelf vast te houden. Mooie omgeving daar trouwens!! Is dat bij jullie aan huis ofzo??


Hoihoi
wat een vragen Haha!
Ik zei nog tegen m'n vriendin: zal ik m'n sporen afdoen, hoefde niet Haha!
Maar het was na een jaar ofzo weer de eerste keer zonder zadel en dan nog een smalle pony ook, want ik ben zo'n dikke, grote knol gewend Tong uitsteken
Dit is op een pensionstal en je rijdt er zo het bos in (echt vet! vandaag weer een bosrit van 3 uur gemaakt)

Bedankt voor de reactie!!!!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:41

Pfff misschien voortaan meerder topics maken en je foto's verspreidden Knipoog
Misschien ok wel de onduidelijke foto's weglaten!!!
Die Fererro(of carlos) is leuk zeg!!! Waarom is ie al weer weg??

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 19:46

ik d8 later ook aan meerdere topics!!!!! Knipoog
en hij gaat weg omdat ze toch niet helemaal geweldig vond, en ze is op zoek naar een paard waar ze zich gewoon lekker bij voelt, en ze wil ene ietsie kleinere

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:07

waarom rij je met slof???

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:09

iloveperry schreef:
waarom rij je met slof???

omdat me dat gezegt is Knipoog