op weg naar t bos, Q ziet fotograaf, dat is eng :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

op weg naar t bos, Q ziet fotograaf, dat is eng :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 18:41

vorige week maandag zijn we voor t laatst naar de bossen gegaan, ivm de horzels gaat t hier niet meer, helaas Boos!
maar voor ons huis stond ons pap om foto's te maken, en ja daar staat normaal niemand als we langskomen, dus moest Q ff flauw doen, gelukkig had hij zn grote vriendinnen om achter te kruipen!


later in het bos deed hij er alles aan om maar vooral voorop te mogen galloperen, dus hij kan wel voorop lopen hoor, hij moet altijd de eerste 10 minuten even worden overtuigd dat buitenrijden leuk is, en ja dan is zo'n fotograaf op straat wel eng natuurlijk Tong uitsteken

Afbeelding

van links naar recht, Mieke, Merel en ik

Afbeelding

*waaaah daar staat iemand!!!*

Afbeelding

*gelukkig kan ik me verstoppen achter mn dappere vriendinnen*

Afbeelding

en zo als op de laatste foto, liep hij de laatste 2-3 weken ook tijdens de dressuur, eerst alleen in de galop, later de hele tijd....na wat longeren(en veel les, maar dat heb ik altijd) leip hij weer fijn zondag toen ik wedstrijd had Lachen 1e met het viertal en 6e in de M2 met 157 punten!

hier staan de longeerfoto's
[ITP] Quentin longeren&nieuw hoofdstel!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 18:50

ziet er gezellig uit..
leuke foto's
wij hebben de zelfde strijklappen Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 21:29

ja is ook altijd super gezellig! helaas zitten er nu zoveel horzels dat zelfs 's avonds rijden niet meer gaat.... Boos!

maar vanaf september gaan we weer de bossen in!

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:43

photos zijn toch leuk gelukt! Wat is Quentin toch een dappere kerel (AHUM!) hehe. wat is ie toch een gekkie hé? pas in de bosen voorop willen. ging trouwens wel goed maandag hé? hij ging grote stukken voorop. Idd jammer dat we niet meer naar de bossen kunnen. Kun je minder oefenen.
Zullen we anders gewoon een terasje pikken bij de bokkerijder zondag? zijn we toch geweest! hehe.
trouwens aan deze kant van Hoogeloon zijn de bouwen er al va 9 uur:( heb morgen zelfs om quart voor elf les! hehe. wordt een late lesje.