Het voelt zo.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

suziepe
Berichten: 17
Geregistreerd: 09-05-03

Het voelt zo.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 12:32

ontzettend KL*TE.Door de zwangerschap heb ik bekkeninstabiliteit gekregen waardoor ik ook m'n baan kwijtraakte Huilen
Mede daardoor moesten we ook heel zuinig aan en heb ik er alles aan gedaan om onze pony Bram op de weidegang te zetten zodat me dat 110 euro in de maand scheelde.
Ik dacht zo moeten we het kunnen redden *LOL* toch?

Mooi niet dus de rekeningen begonnen zich op te stapelen en het woord Bram moet verkocht worden was al meerdere keren gevallen,ik wou het niet hij zou bij mij oud worden hoe dan ook!!
Ik kon niet meer op hem rijden door m'n B.I het werd zo'n pijnlijke ervaring 1 uurtje rijden betekende twee weken pijn en nauwelijks kunnen lopen maar nog wou het er bij mij niet in om hem te verkopen.

Mijn man vond het niet fair tegenover Bram om hem alleen af en toe uit de wei te halen zodat onze dochter van zeven er even op kon rijden en hem dan weer terug te zetten dat had hij niet verdient.
Hoewel we meer en meer in de financiele zorgen kwamen bleef ik trouw elke dag naar Brammie toe gaan en poetste hem todtat hij glom,maar ook het besef kwam steeds dichter bij van de realiteit dat ook de rekeningen betaald moesten worden zodat het poetsen met steeds meer tranen gepaard ging. Verdrietig De strijd tegenover geld zal je niet winnen vooral in deze periode niet ik heb overal waar ik kon bijgebeunt zeg maar wat zelfs ook vies tegenvalt tegenwoordig,om het geld op tafel te krijgen *LOL*


Tot het moment dat ik het niet meer kon trekken en in elkaar zakte van de pijn.Mijn man was woest en heeft de boel overgenomen en me toch echt duidelijk gemaakt dat het zo niet langer kon Verward Bram was zogezegd onze "financiele redding" en er zat niets anders op dan hem te verkopen.

Niks wou ik er van weten en iedereen die via e-mail reageerde (die ik meestal toch eerder las want hij moest aan het werk) wimpelde ik af of via de telefoon was ik super kort en ongeinteresseerd.Toch was er eentje die volhield en meerdere keen mailde en belde en ja hoor manlief nam de telefoon op .

Bram ging op proef voor twee weken ,de keuring kwam ie vlekkeloos doorheen alleen z'n conditie mocht wat beter maar ja als hij al bijna een jaar nauwlijks gereden is was dat te verwachten.Ik baalde onzettend Scheve mond
Hij is nooit een brave geweest met voetjes tillen maar nu wel Frusty alles waar hij een hekel aan had liet ie nu gewoon toe

Vandaag belde het meisje op waar die staat,hoewel de twee weken nog niet om zijn is hij verkocht.Ze is dolenthousiast en ik weet ook wel dat hij daar een ontzettend goed plekje heeft en een schat van een meid die nu voor hem zal zorgen maar ik voel me zo leeg en alleen Huilen Ik zit al bijna een uur te janken als een klein kind en wist niet waar ik m'n verhaal even kwijt kon dus vandaar dat ik jullie er maar mee lastig val.
Ik zal nu eerst manlief maar bellen dat het nu officieel is en we uit de geld zorgen zijn maar zo ervaar ik het totaal niet

groetjes suzan

Dorine "one day we meet again"

~~BRAMMIE I WILL MISS YOU ALWAY'S~~


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:41

oooh wat erg voor je zeg!

Ook al ben je dan uit de geldzorgen, blij ben je er toch niet mee. Ik hoop dat je bram nog vaak zult zien!

Veel sterkte ermee!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:42

Jeetje joh ik kan me wel indenken hoe je je voelt.
Heel veel sterkte en hou voor je dat Bram nu een fijn leventje heeft, dat is het belangrijkste, toch?

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:43

Getver wat erg voor je! Huilen Ik leef helemaal met je mee en hoop dat dat 'klote' gevoel snel een beetje minder wordt... Ach gut Misschien dat je af en toe langs mag komen om m te zien en te knuffelen?

Nog een klein vraagje waar je nu eigenlijk niets meer mee kan...Maar waarom heb je niet een betalende bijrijder genomen?

Heel veel sterkte nog!

"Gelukkig heeft het paard ons onze arrogantie vergeven"
(Richard Maxwell)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:00

Wat onzettend rot voor je. Mag je nu nog weleens op bezoek komen bij Bram? Op die manier is hij niet voorgoed uit jouw leven...
Sterkte, hoor.

* To Belg, or not to Belg *

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:13

Wat erg voor je,zeg.En dan om zo`n rottige reden.Ik geloof dat ik er droog brood voor over had.Maar mijn man waarschijnlijk ook niet.Heel veel sterkte en probeer in elk geval een beetje van je zwangerschap te genieten.

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:21

wat verschrikkelijk voor je.Ik kamp hier zelf al 5 jaar met de gevolgen van bekkeninstabiliteit dus ik weet wat het is.
Mag je hem nog wel een keertje komen opzoeken daar??
Want dan weet je in ieder geval nog hoe het met hem gaat.
Heel erg veel sterkte!!!!!!!!!!

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:25

Jemig... wat een rotverhaal.
Jullie wilden gezinsuitbreiding, jullie wilden met jullie gezin gelukkig worden en dan krijg je bekkeninstabiliteit. Moet je zien wat een gevolgen. Pfff!

Sterkte, heel veel sterkte. Ik hoop dat zij contact met je willen houden hoe het met Bram gaat en dat je af en toe lekker langs mag gaan!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:25

Wat een vreselijke manier om je paardje kwijt te raken. Kan je met z'n nieuwe eigenaar bezoekrechten afspreken (als ze zo blij zijn als je beschreef vinden ze dat vast niet erg) en misschien het eerste-terugkoop recht? Dat wil zeggen dat als ze hem ooit weg willen doen, jij de eerste bent die ervan hoort.

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:30

wat rot voor je, maar misschien mag je hem wel opblijven zoeken en hij is goed terecht gekomen, dus dat verzacht de pijn vast wel een beetje..!

Sterkte nog!!

Liefs marian

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:33

Hallo suzanne,
Alhoewel Brammetje nu weg is, het is goed te weten dat hij ergens goed komt te staan. Ik kan me best voorstellen dat je je leeg voelt maar ik denk dat Brammetje je dankbaar zal zijn. Je hebt gedaan wat je kon, maar geldproblemen heb je nu eenmaal niet nodig. Hoe kon je employer je zomaar ontslaan? Dat hij je ontslaat voor je BI is een lousy excuus, zoals we het hier in Amerika zeggen. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Veel sterkte!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:47

Hoi Suzan,

Ik heb er haast geen woorden voor, zo rot vind ik dit voor je. Het natuurlijk super om te weten dat je paardje het goed heeft, maar die leegte, die is zo snijdend.
Ik hoop voor je dat de toekomst wat ruimte bied voor leukere dingen.

Veel sterkte, Nair

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 16:05

Wat rot zeg. Heel veel sterkte

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 16:36

Jeetje susan, dit alles is echt knap banketstaaf voor je/jullie!!! Verdrietig
Gelukkig dat je zeker bent van een goed tehuis voor bram!!! *LOL*
Ik wens je verder nog heel veel sterkte en hoop dat alles met de bevalling goed verloopt en dat jullie heel gelukkig worden!!!
Het is jullie gegunt!!! Ach gut
Dikke Zoen

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 17:13

Jeetje dat is niet niks zeg.

Na een moeielijke tijd ook nog eens je maatje weg.Je weet dat het dan allemaal goed gaat komen.Zowel voor jullie als voor bram maar het is niet niks.Heel veel sterkte ermee.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

suziepe
Berichten: 17
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 18:54

Iedereen hardstikke bedankt voor alle steun Ach gut dat doet een mens goed.
Ik mag gelukkig naar hem toe wanneer ik wil en dat scheelt aan een kant wel maar maakt het ook wel een beetje moeilijk om hem weer achter te laten,het lijkt wel of ik afscheid blijf nemen dan.
Ze heeft me beloofd dat als er wat was met Bram ze contact met me zou opnemen,ze is echt hardstikke lief hoor en ben heel blij dat hij bij haar terecht is gekomen.Zelf gaan we zaterdag langs zodat ik en m'n dochter dan afscheid nemen en zij volledig haar gang kan gaan met hem.
Ik kom er nu net zelf weg en ze was aan het rijden,lekker nageeflijk heel relaxed enzo maar toen hij me zag liep ie regelrecht naar me toe Lips are sealed ze had niets meer te vertellen en liep me alles achterna op zich wel sneu natuurlijk maar voor mij wel het gevoel dat ie van me houd.Nadat ze hem had uitgestapt en afgezadelt liet ze me maar even alleen met hem in de bak,ik heb een heel verhaal tegen hem gehouden en het leek net alsof hij me begreep.Het was voor mij alvast het afscheid en ben lekker op z'n rug gaan zitten en heb even lekker uitgehuild.Nu zaterdag met die meid nog dat zal ook flink slikken worden maar dan hebben we het maar gehad

Groetjes suzan

Dorine "one day we meet again"

~~BRAMMIE I WILL MISS YOU ALWAY'S~~

suziepe
Berichten: 17
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 18:58

O,ja dat vergat ik nog even,Ik ben september vorig jaar al bevallen van onze zoon maar het bekken heeft daar zo'n klap van gehad dat het ontwricht is vandaar de pijn ook.Ik moet er nu mee leren leven beter als dit zal het nooit worden,maar als ik anderen hoor mag ik blij zijn dat ik nog kan lopen dus van mij zal je niets horen.

Dorine "one day we meet again"

~~BRAMMIE I WILL MISS YOU ALWAY'S~~

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:00

Sterkte met het afscheid. Kan me inbeelden dat het een pijnlijke ervaring is ... Ik heb zelf een verkoop afgeblazen omdat ik het emotioneel niet aankon (was ook geen goede thuis voor mijn pony).

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:24

Heel veel sterkte!! ikmoet er niet aan denken dat mij dit overkomt maar dat kan natuurlijk!!

Een grote troost is dat hij inderdaad goed terecht komt en hou je daar aan vast!!

Succes!!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 08:59

Nou ik zal hier ook even een berichtje neerzetten. Bram is bij ons op de manege gekomen en het gaat erg goed met m. Is erg braaf, loopt buiten met mooi weer en ze lopen alleen in de uiterste gevallen 3 uren op een dag, maar dat geld niet voor Bram want z’n conditie is niet zo goed. Nou ja, het is niet minder erg voor Suzan waarschijnlijk, maar als je weet waar hij is scheelt dat toch wel. Bij onze manege wordt er ook goed voor paarden gezorgd en gaan ze echt niet zomaar weg. Er is nu 1 ingeslapen, maar die is volgens mij meer dan een half jaar erg kreupel geweest en had op laatst veel pijn..dus dan moet het wel.

Nou ja, dit was het ff Haha!.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:51

wordt Bram een manege pony dan?? Suziepe, jou wens ik in ieder geval heel veel sterkte, vorig jaar is er ook sprake van geweest dat ik mijn paard niet meer kon houden en ik dacht al dat ik gek werd... gelukkig is dat voor mij goed afgelopen, maar hoe ik me voelde, dat weet ik nog heel erg goed. Kop op meid!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 13:23

Nou meid, een hele vervelende manier om afstand te moeten doen van je pony... Heel veel sterkte!!

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:26

Het is inderdaad vervelend maar probeer je er in ieder geval aan vast te houden dat hij het nu goed heeft. Hij zal niks te kort komen als ik dit zo lees.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:25

suziepe schreef:
O,ja dat vergat ik nog even,Ik ben september vorig jaar al bevallen van onze zoon maar het bekken heeft daar zo'n klap van gehad dat het ontwricht is vandaar de pijn ook.Ik moet er nu mee leren leven beter als dit zal het nooit worden,maar als ik anderen hoor mag ik blij zijn dat ik nog kan lopen dus van mij zal je niets horen.


Ik vind je heel dapper hoor, ik heb zelf een afwijking aan mn SIgewrichten (zitten in je bekken) en verga zo nu en dan van de pijn(niet kunnen lopen, liggen, zitten), ik weet dus een beetje wat je voelt! Ik hoop voor je dat je je paardje nog wel soms kunt zien en dat je op een dag minder last hebt van je BI zodat je misschien nog eens kunt rijden. Succes! Party!!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:13

ik vind ht echt vreselijk voor je, heel veel sterkte....

Graaf Maritzo 14-2-2000/04-10-2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, Mark0919, Mieke, Sansa, Slmt9 en 46 bezoekers