KAdosuggesties USA Wedding...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18933
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

KAdosuggesties USA Wedding...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 13:26

Hee, binnenkort ga ik naar de VS, vanwege de trouwerij van de dochter van mijn 'ouders' tijdens mijn jaar Highschool-Uitwisseling.
Ik ken die dochter amper, het is inmiddels 16 jaar geleden, en indertijd vond ik ze maar een behoorlijk kreng, maar goed, die ouders willen graag dat ik kom, en dus ga ik.

Maar....wat is nou een leuk treffend Hollands kado voor een huwelijk, wat ik ook makkelijk mee kan nemen in het vliegtuig? Een mooie taartschep met mes van zilver valt dus af (straks zien ze me op het vliegveld als terrorist), een weduwe-fiets neem je ook niet zo makkelijk mee aan boord..

Wie heeft een leuke suggestie?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:34

Dees schreef:
Een mooie taartschep met mes van zilver valt dus af (straks zien ze me op het vliegveld als terrorist)


*LOL*

Misschien een molen als bouwpakket zeg maar, voor in de tuin? Haha! Dat is nou typisch Hollands en Amerikanen houden van dingetjes in hun tuin Haha!

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:36

taartschep kan best, maar dan moet je het wel in je grote bagage doen, niet in je handtas *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 14:35

Ik heb iemand een kaasset (lees: kaaasplateau in de vorm van een grote ronde gatenkaas met bijpassend kaasmesje, kaasvork en presenteermes) kado gegeven...daar was ze erg blij mee... Kaas is ook wel een klein beetje Nederlands toch... Gekocht bij v&d... bij Oil & Vinegar (jaaa...daar ben ik weer met mijn Oil & Vinegar...Haha! ben dol op dat wnkeltje, slaag daar eigenlijk altijd voor kadootjes) En oh...dat soort dinmgen kunnen idd el in je incheck bagage...en nog iets...ik ben heel nieuwsgierig...willen ze zo graag dat je komt dat ze ook je ticket betalen...of dat helaas niet?

Dees

Berichten: 18933
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 14:42

Nope, ga zelf ticket betalen.
Ben er 10 jaar geleden ook nog eens heengevlogen, toen voor een trouwerij van een goede vriendin daarzo. Dus vond zelf dat ik er dan ook moet zijn als die dochter trouwt...