ik dacht dat de oude stal leuk was!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

ik dacht dat de oude stal leuk was!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 13:45

Hai,
Ik ben gisteren weer eens naar mijn oude pensionstal geweest.Ik heb destijds sept 96 mijn paardje daar ook gekocht en daar 3 jaar in pension gestaan.Nu las ik in de krant dat ze een open dag hielden en dat je daar tweedehands spullen kon verkopen.Dus ik erheen met wat spullen die ik toch niet meer gebruik.Heb wel iets verkocht maar niet veel.
Ze hadden nieuwe stallen gebouwd voor de manege paarden en pony's.Nou stands voor de pony's helaas.En de paarden staan in een soort loopstal idee.Alleen ze staan gewoon alleen maar kunnen hun hoofd door de tralies doen en voor de stal van de grond eten(een soort koeien idee)maar dan staan de paarden in 2,5 bij2,5.Vind ik persoonlijk veelste klein.
Ik ben blij dat ik er weg ben.Mijn paardje staat nu in een stal van 3 bij 4 en veel lichter en luchtiger dan daar.Vroeger vond ik het daar heerlijk,gelukkig maar dat ik ben veranderd.Ik wil een stal die mijn paard leuk vind en ik kom op de tweede plaats.Maar helaas denkt nog niet iedereen zo.
Daar hebben ze 1 grote en 2 kleine binnenbakken.2 buitenbakken die allebei slecht zijn. voor 95 paarden.Wij hebben 1 super buitenbak en maar 6 paarden op stal.de stallen kosten nagenoeg even duur.ach het is maar wat een paard wil, zal ik maar zeggen.

groeten baudy

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 08:11

hoi was dat bij de ripse ruiters in Leiden?

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:37

Inderdaad de stal waar je nu staat klinkt veel beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 10:34

stands worden binnenkort toch helemaal verboden? tenminste, dat is wat ik ervan heb gehoord...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:52

gelukkig ben je daar weg zeg! 2.5 bij 2.5 is echt veelst klein!

als het even duur is om je paard in een stal van 3 bij 4 te zetten is de keus voor de meesten denk ik al snel gemaakt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 14:02

baudyh schreef:
Vroeger vond ik het daar heerlijk,gelukkig maar dat ik ben veranderd. Ik wil een stal die mijn paard leuk vind en ik kom op de tweede plaats. Maar helaas denkt nog niet iedereen zo.

Ik denk dat mensen niet zo bewust denken dat hun eigen plezier op de eerste plaats komt. Meestal denken ze er helemaal niet zo goed over na omdat ze gewoon niet beter weten.
Als je in de loop van de tijd meer leert over paarden en hun behoeften kom je misschien tot een ander inzicht. Dan zoek je een stalling waarbij je denkt dat die beter bij die behoefte aansluit.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 14:19

ja myrddin,
dat was bij de ripse ruiters.Kom je daar ook wel eens?

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:32

Ik was daar met Monique (Tinkernikky), Ricardo en Harry (Ayrton).
Mon had daar een demo met Ric.
Weet niet of je die gezien hebt met die tinker.
Voor de rest kom ik er niet.
En inderdaad wat een kleine stallen en sommige stonden zo donker.. maar ja wees maar blij dat je nu tevreden bent... Knipoog

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:37

ik vindt stands zo zielig eigelijk
ze kunnen hun kont niet eens keren
en asl ze dan uit zo'n rot stal zijn om te rijden
dan worden ze ook nog niet eens fatsoenlijk bereden
echt zielig

dat is mijn mening maar
kus meike

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 16:39

Die joekel van een tinker.Zit daar nix anders doorheen.Hij is zo groot voor een tinker.Ik heb die demonstatie niet gezien.Ik zat buiten mijn spulletjes te verkopen.De sfeer is er wel goed hoor,alleen jammer van die stallen.Ik stond vroeger in die donkere stallen.Maar toen stonden er de helft minder paarden geloof ik.
groetejes

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 21:31

Gelukkig heb je nu een leuke stal voor je paardje. Ik ben er 1 keer geweest, om te kijken naar de rijles van een zusje van iemand die ik ken. Er stonden toen een aantal paarden die ik, als ik het geld had gehad, gelijk mee had genomen. Bedompte stallen, donker...bah. Ik ben blij dat Lars een leuke stal heeft met uitloop.....daar zou ik mijn paard toch niet zo snel stallen.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 10:22

Waar sta jij met lars,ik zie dat je uit alpen aan de rijn komt.Ik sta in woubrugge.
groeten baudy