Amerika........!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Amerika........!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:34

Joepie!!! Even jullie ogen uitsteken Extreme duivel
Ik ga volgende week even vijf dagen naar Miami. Heb al een ranch gevonden om een lesje te volgen en ga staaaaaaapels Wranglers kopen........ *LOL* Haha! .....
En waarschijnlijk nog veel meer , iedereen die geld wil storten voor dit fonds graag even pben!
Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:50

Waaahhh.... m'n ogen!!! .... BOFKONT!

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:00

Zo klinkt goed. Veel plezier. En kijk maar uit bij de douane met al die Wranglers Lachen

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:12

Heb geen tijd om geld over te maken, moet nu eerst naar de oogarts Nerd

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:31

ohh lekker naar Miami.
Ben daar in 98 geweest, heelijke stranden hebben ze daar Kwijl

Wil ook zo graag nog een keertje terug.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:06

Eeeehhhhm, zoveel westernwinkeltjes zijn er helaas in Florida niet te vinden, maar die Wranglers zullen ook wel in jeans- zaken te koop zijn. Haal in ieder geval de labels van alle broeken af, draag ze eventueel een dag, maar zorg ervoor dat ze niet 'nieuw' zijn, dan kan de douane je niet zoveel maken...........ongelooflijk veel plezier daar!!!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:34

Ik heb geen western-winkel tip maar wel een andere!

Als je vanaf Miami de weg door de Everglades neemt richting west dan kom je door een Idianen reservaat. Erg interessante mensen en hebben veel te vertellen (als je de juiste persoon treft).
Je kan ook een wind-boot tocht bij ze maken, das leuker dan bij die commerciele amerikanen die dicht bij Miami zitten.

Heel veel plezier !
jaloers !!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:56

Bonnigje schreef:
Ik heb geen western-winkel tip maar wel een andere!

Als je vanaf Miami de weg door de Everglades neemt richting west dan kom je door een Idianen reservaat. Erg interessante mensen en hebben veel te vertellen (als je de juiste persoon treft).
Je kan ook een wind-boot tocht bij ze maken, das leuker dan bij die commerciele amerikanen die dicht bij Miami zitten.

Heel veel plezier !
jaloers !!!


Daar ben ik ook geweest, inderdaad. Ze hebben er ook erg leuke alligators Haha! Een 'ride' met zo'n boot moet je absoluut meegemaakt hebben!! Miami is op zich wel leuk en ook heel apart (art deco), maar zorg aub niet dat je in de verkeerde buurt terecht komt. Dat was bij mij namelijk wel het geval, met een camper... en dan heb je echt een probleem... Lips are sealed

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:05

Bofkont, lekker naar Miami. Goed shoppen hoor, kan helaas geen donatie maken, moet zelf sparen voor als we gaan. Ben wel even verblind Cool

Groetjes, Gisela

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:02

Miami... dat wil ik ook, maar kan niet Verdrietig
Veel plezier iig missquarter Haha! en laat je hier achteraf even weten hoe het was? Lachen

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:13

veel plezier daar

bah Boos! ... ik durf nog steeds niet te vliegen Frusty

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:34

veel plezier daar. Als je kan moet je zeker eens bij die indianen binnen springen. Hun krokodillen zijn geweldig *LOL* En een windboottocht is ook aan te raden daar. Verder goed opletten als je je auto ergens parkeert dat je zeker op tijd terug bent want 3 minuten te laat en je staat op de bon. (die flikken staan daar echt op te loeren Huilen )

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:12

Ik weet nog een goede ranch daar: hele aardige vrouw , geeft goed les en heeft eigenlijk te veel paarden om te rijden (dus misschien kun je iets regelen)
www.kriskreekranch.com (geloof ik)
Veel plezier
PS Vergeet niet de kaartjes van de Wranglers af te halen en ze een paar keer te dragen voordat je ze in de koffer doet voor de terugreis !

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 10:08

Ik ben bezig met wat info binnen te halen van Bar-B-Ranch in Davie net boven Miami.
Daar geven ze lessen en ook trails maar ik ga dan natuurlijk voor een lesje Haha!
En dan iedere tien minuten een andere Wrangler aan, dan zijn ze teminste allemaal gedragen Extreme duivel

Mijn schoonzusje waar ik mee ga is geen (western) ruiter dus die smeer ik er ook nog wel een paar aan!
En twee over elkaar heen aantrekken als we door de douane gaan.

Die Indianen lijken mij ook onwijs leuk, als ik tijd heb wil ik daar ook nog even gaan kijken maar ik denk dat het toch al rennen wordt.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 10:37

FlyingHigh schreef:
Eeeehhhhm, zoveel westernwinkeltjes zijn er helaas in Florida niet te vinden, maar die Wranglers zullen ook wel in jeans- zaken te koop zijn. Haal in ieder geval de labels van alle broeken af, draag ze eventueel een dag, maar zorg ervoor dat ze niet 'nieuw' zijn, dan kan de douane je niet zoveel maken...........ongelooflijk veel plezier daar!!!


Verward Toen ik vorig jaar in Florida was heb ik er tig bezocht hoor! Florida is Horse Country (in ieder geval Ocala en omgeving, dat is iets ten noorden van Orlando) met de grootste dichtheid aan fokkerijen. Maar ik heb ook genoeg advertenties gezien van ranches die meer richting Miami lagen.

Gewoon de Yellow pages pakken en zoeken op tack. Inderdaad alle labels verwijderen, maar 1 dag dragen wil bij die ProRodeo jeans niet echt helpen hoor. Haha! Als je de risico's echt wil mijden, kun je ook pakketjes opsturen als cadeau (gift) aan jezelf Sigaar

Veel plezier in ieder geval!

=^.,.^=

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 11:29

Nee dat is waar, je ziet het pas na een aantal keren wassen.
Misschien een paar rodeo lesjes dan maar!

Er zijn idd een aantal ranches in de buurt maar ja ik heb nu kontakt gezocht met Bar-B-Ranch dus als ik daar kan boeken doe ik het daar wel.
Ik laat jullie weten wat de ervaringen waren.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 18:55

Nieuwe spullen gewoon in de tas doen met je vuile was (vuile onderbroeken en zo erboven doen), die gaan ze vanwege de hygiëne niet doorzoeken/controleren ... Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:26

Ze dragen soms handschoenen en mondkapjes Lachen

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:03

Het kan knap warm en benauwd zijn in Florida hoor! Ik geloof nooit dat ze met hun vingers aan en hun neus boven die plakkerige T-shirts en heerlijke zweetsokken gaan zitten. Haha!

Maar ja hebt van die perverselingen natuurlijk Knipoog

=^.,.^=

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 13:34

Lekker wil ook wel terug Haha! Ben in 2001 3 maanden geweest in South Beach stage lopen. Echt te gek. Weet je waar je leuk kan winkelen? in Aventura Mall dat is mega groot overdekt winkel centrum enne levi's zijn ook niet duur. Dat met die aligators is ook leuk met zo'n air boot heb ik ook gedaan kan je de aligators van dicht bij bekijken. Weet je wat ook heel erg mooi is? Duiken bij Key West. Dit kan je in Miami bij een duikschool bespreken en dan ga je met een hele groep erg leuk vooral als je haaien ziet hahaha. Ik wens je heel veel plezier. Groetjes oh ja en wat betreft nieuwe kleding gewoon tussen je eigen kleding stoppen en kaartjes eraf halen

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:06

hey daar heb ik gewoond! veel plazier, het is daar echt super gaaf (wel HEEL warm hoor)

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 15:05

Ja het zal zeker warm zijn, ook om te rijden....pfffff
Maar ja, je moet het toch een keer meemaken.
De ranch die ik uit gezocht had gaf geen reininglessen dus ben ik op zoek gegaan naar een andere: Sheridon Oak Stables in Davie. Iemand bekend met deze stal? Ga proberen een afspraak te maken.

Ook is er elke woensdag een Rodeo in Davie, een stadje vlakbij. Ook altijd leuk!
En idd shoppen in Aventura Mall gaan we zeker ook doen.
Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om te doen wat ik wil maar het zal krap worden. Dus als ze daar iemand zien racen door de stad dan ben ik het Haha!

Ik heb niet zoveel kleding nodig maar neem gewoon vuile was mee van huis en stop daar mijn aanwinsten tussen zonder labels Haha! Extreme duivel

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:39

Neehee! Knipoog Je gaat met een lege koffer heen, koopt kleding en draagt het daar dus gaat het gedragen, stinkend en wel (deo, parfum) jouw koffer in (die dan niet meer leeg is) Haha!

Ze is wel blond, maar toch... Knipoog

=^.,.^=

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:39

Aventura Mall zijn wij natuurlijk ook geweest, maar ik vind het nog steeds gezelliger shoppen in Orlando down town. Knusse winkelstraatjes daar, héél erg netjes ook!!! Miami was het jaar dat wij geweest zijn niet zo mooi, ze hadden net een zware storm gehad en de schade was nog nergens niet hersteld. Denk dat het in 1994 was (en hoogzwanger van mijn eerste zoon) en ook in 92 zijn we er geweest, of was het nu 93? De jaren daarna alle zuiderstaten gedaan, en moet zeggen dat Florida me totaal niet meer trekt nu. Héél erg op de toerist gericht allemaal . Mijn favo-staten zijn Arizona als topper, New Mexico en Nevada. De middenstaten en Noorderstaten komen zeker en vast ook nog aan bod Knipoog The USA IS GREAT Haha!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:41

owjah, je MOET naar zo'n restaurant gaan die ronddraait. Ik heb geen idee meer hoe die heet maar wij gingen er heeeeeeeeel vaak naartoe, in 66 minuten draait het restaurant 1 rondje, echt heel leuk.

De rodeo's zijn idd heel gaaf, wel anders dan hier hoor, bij ons is het nml heel netjes enzo en daar is het crossen en rennen en draaien en stoppen, heel gaaf!

En wranglers kan je bijna overal kopen, voor 20 dollar ofzo