wat moet ik nou zo lang zonder mijn lieverd?????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

wat moet ik nou zo lang zonder mijn lieverd?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 21:44

oke ik wist dat het eraan zat te komen en het is helemaal niet vreselijk ofzo, maar ik heb mn paard vandaag weggebracht.... Huilen Huilen maar hij komt snel weer terug, hoop ik. hij moet toch een keer ingereden worden..... MAAR IK VIND HET VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!! wat moet ik nou in vredesnaam de komende paar weken doen????? normaal kom ik van mn werk, ga ik eten en dan lekker de hele avond met Maritzo bezig en nou is ie weg.....zolang ik er maar aan denk dat ie het daar goed heeft en dat als ie terug komt kan ik rijden... was het maar over een paar weken, ik mis hem nu al!!!!!!!
wat kan ik toch ok een kleuter zijn, ik kan er niets aan doen, straks vergeet ie me..... Huilen

I LOVE YOU MARITZO Lovers

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:50

denk maar zo hij komt ooit terug en dan kunnen jullie samen rijden!

kus meike

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:02

Ik weet precies hoe je je voelt.Kim staat al 2 weken bij de hengst en ze is nog steeds niet hengstig,dus ze komt nog niet terug.Ik heb zo`n zin om met dit weer lekker buiten te rijden enzo.Maar ja,geduld is een schone zaak,maar ik mis haar enorm.Ze komt wel weer terug;ooit.En Maritzo ook.

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:26

je hebt zo in elk geval wat om je op te verheugen ,, waar heb je hem heen gebracht ?

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:19

Dagdag! Staat hij bij Ananias? vast wel! En net nu ik van plan was om komend weekend eindelijk eens naar hem te komen kijken! Wel koel dat je straks een echt rijpaard hebt!

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 07:17

ja ik heb hem gister naar Ananias gebracht, he is maar in roden.... of nietap, maar ja ik kan er niet meer elke dag heen en dan is ong. 4 weken best lang..... maar ja idd kan ik dan wel rijden... maar 4 weken poehee....

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 08:49

het is even wennen , je hebt in een keer tijd over Knipoog
Ben je daar net aan gewend heb je hem al weer terug en dat is inderdaad lekker dichtbij , ik ben die van mij 5 weken kwijt geweest en ik moest ook ng dikke drie kwartier rijden om er te komen dus ik ging er maar 1 keer per week heen . Huilen
Maar nu kan ik weer lekker elke dag en dan heb je er dubbel zoveel plezier van omdat je er gewoon meer mee kan
Succes

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 13:02

ja het zou wel koel zijn dat ik eindelijk kan rijden, ik heb er natuurlijk al wel een paar keer op gezeten ( dat kan ik echt niet laten, hij is zo braaf hij vond het ook niet erg) dus hoop ik dat het ardig snel gaat.... toen ik hem kocht kon hij nog niet helemaal niets.... dus ik heb hem al aardig wat geleerd en dat vind hij leuk en gaat vrij vlug, dus misschien komt hij wel wat sneller terug dan 4 weken, dan kan ik eindelijk in de bak die op het moment helemaal vorr mij alleen is aangezien er nog niemand verder bij ons op stal staat die rijdt.... wordt heel leuk!!!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:47

even doorbijten!
dan heb je een fijn rijpaard en kun je lekker elke dag rijden. Das ook fijn!
ik hoop voor je dat ie zo snel mogelijk terugkomt!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 14:51

Zeur Tong uitsteken Hij komt hartstikke snel weer terug, en dan gaan we lekker samen rijden, kom ik die bak van jou wel even opvullen Haha!

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 14:58

Ja, Slof, en als je nou even een verzorgpaard voor me fixt daar in de buurt kan ik ook mee! Lachen gaan we wedstrijdje doen!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:16

Ik weet precies wat je bedoeld. Yorghos heeft net 6 dagen in de kliniek gestaan en nog afgezien van de onzekerheid of hij beter zou worden, heb ik hem vreselijk gemist.
Ik had opeens zoveel tijd over! Die paar dagen leken echt eeuwig te duren.
Ik hoop dat jij je paardje gauw weer thuis hebt en lekker kunt gaan rijden.