Geslaagde ruiterdagen voor mij!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Geslaagde ruiterdagen voor mij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 18:47

Hoi allemaal!!
Ik heb meegereden op de Almelose Ruiterdagen bij de pony's in het Z1. Vrijdagavond liep hij niet zo heel erg fijn, beetje diep en erg lui (maar das vaker zo). Ik had dus ook 176 punten, geen winstpunt, maar goed. Was ook niet verdiend.

Zaterdag was het weer zulk heerlijk weer. Echt geweldig.
Om 11 uur moest ik de eerste proef rijden. Ging al iets beter. Meer bergopwaarts, maar helaas wel 2 fouten, hij ging een keer in de galop bij de middendraf, en sprong over bij de slangenvolte in contra. Tijdje in spanning want ik wilde dit keer wel graag een winstpunt enzo. 191 punten! En tweede!!! Daar was ik supertevreden mee!!!!!!!!
's Middags de tweede proef... Nu liep hij een stuk beter. Geen fouten en verder gewoon netjes. 195 punten en 1e!!!!!!!!
Whaaaa, ik natuurlijk helemaal blij!!
Zaterdagavond was de playbackshow, en kwam tevens de uitslag, van wie er in de finale zou zitten. Ik wilde toch wel graag finale rijden, maar rekende er absoluut niet op. Toch mocht ik hem rijden!!!!!!!!!!!! Haha! Haha!

Zondag moest ik de kür op muziek rijden. Daar was ik errug zenuwachtig voor. Maar gelukkig werd dat al wat minder toen ik de ring in moest. Mazzeltje vond de muziekboxen wel héél eng, en verknoeide daardoor een schouderbinnenwaarts en nog wat voltes in galop. Dat was wel jammer, maar verder ging het prima.

Vervolgens moest ik de finale rijden. Dit ging niet zo fijn vond ik. De ring was hobbelig en hij liep een beetje te klooien. Maar goed maakte ook weer niet zoveel uit. Nog even een paar andere finalisten gekeken en toen was het wachten op de uitslag.........................................................

*LOL* Ik had de kür gewonnen!!!!!!!!!!! *LOL* *Blij* Kreeg wel mooi een deken en een rijjasje!!!!!!!!! En ook nog geld.

Met de finale was ik 3e, niet geweldig maar ook niet slecht, dus daar was ik ook tevreden mee.

De ereronde op het grote springterrein vond ik zelf nog het grootste spektakel. Hij ging eerst gewoon draven en een beetje galopperen, totdat ze aan de zijkant keihard: kom op enzo riepen. Toen begon Mazzel echt onwijs te racen... Geen houden aan dus! En aan het eind liet hij nog een paar "steigertjes" zien Bloos , waar ik eigenlijk niet zo blij mee was, maar ja.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:56

goed joh! volgens mij heb ik je nog wel gezien... zaterdag ochtend zowiezo, toen stond je daar bij het secretariaat je coupons op te halen Haha! zondag heb ik ook wel een aantal kuren gezien, maar ik weet niet meer of ik jou ook gezien heb Verward

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 20:06

Haha zou best kunnen! Ik heb een hele donkere vos... misschien zegt het je iets. Moest als 3e de kür!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:11

Gefeliciteerd!! Je kür heb ik niet gezien, maar de prijsuitreiking wel. En ook je steigertjes *LOL* Ach, mazzeltje was gewoon ook heel blij dat ie gewonnen had! Haha! van harte gefeliciteerd.
Trouwens ff offtpopic.. maar hebben jullie dat meisje van 10 gezien met die Z2 kür. Op die C-pony, ze was 2e geworden. Echt geweldig!!!

*geen onderschrift*


Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:12

sjaantje schreef:
Haha zou best kunnen! Ik heb een hele donkere vos... misschien zegt het je iets. Moest als 3e de kür!


ik heb een heel klein meiske gezien op een donkere koffievos... maar dat was jij niet Haha! daarna nog 3 gezien en de laatste 2

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 17:55

LMsWinnetou schreef:
Gefeliciteerd!! Je kür heb ik niet gezien, maar de prijsuitreiking wel. En ook je steigertjes *LOL* Ach, mazzeltje was gewoon ook heel blij dat ie gewonnen had! Haha! van harte gefeliciteerd.
Trouwens ff offtpopic.. maar hebben jullie dat meisje van 10 gezien met die Z2 kür. Op die C-pony, ze was 2e geworden. Echt geweldig!!!


Ja inderdaad, dat is Sylvana Wezeman. Ik vroeg aan haar hoe oud ze was enzo, blijkt dat ze nog maar 10 is!!!!!!!!!!!!!! Echt superknap!!! Bloos
Mooie kür had ze inderdaad ook!!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 18:13

Leuk joh! En gefeliciteerd!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 13:55

gefeliciteerd chantal!!ik heb je gezien(logisch) en t zag er echt goed uit hahah zag jullie scheuren met de ere ronde!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 19:23

hahaha dank je wel, het was vast een grappig gezicht Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 10 bezoekers