wie kent deze persoon?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

wie kent deze persoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 12:49

wie kent (ktb van marktplaats) verkoopt zadels voor een kleine prijs.
of is het zelfde als zadelmarkt?


mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:20

Ik heb al veel advertenties van hem gezien, zou ik nix van kopen. Ik denk wel dat hij bij een of andere winkel hoort maar weet niet welke. In de advertentie kun je dit er niet bij zetten omdat het dan commercieel is....

Bejaarde bokkers weten meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:23

Ik denk dat het iig geen particulier is...

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:33

ikke nie!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:35

Jawel, die ken ik wel. Volgens mij is Hij trouwens een zij.
Ik heb zelf nog nooit iets van haar gekocht, dus ik kan er verder niet over oordelen.

* To Belg, or not to Belg *

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:40

ikken um niet maar ik vertrouw het niet

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:41

hooi ik heb van haar een zadel gekocht. aardige vrouw
heeft aardig wat zadels liggen. ik had het idee dat ze ze ergens goedkoop in koopt en dan verkoopt.
het is niet zo'n super zadel maar zit wel lekker en kreeg hem goedkoop met een mooie singel erbij. maar ik ga binnekort op zoek naar een nieuwe. mn kont is een beetje dik aan het worden...

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:49

Wil niet meteen oordelen hoor, maar aardig wat zadels liggen voor een lage prijs?? Zit dan volgensmij een raar luchtje aan...
Toevallig gestolen zadels?????
Ik ken haar ook niet hoor, maar u never know. En als je zo'n gejat zadel koopt dan ben jij in principe ook een heler, dus please doe daar niet aan mee.
Werk je het zadels stelen nog in de hand ook. Maar zoals ik al zei, ken haar niet, en misschien is het allemaal wel reliable...
Zijn het overigens tweedehands zadels? Want als het nieuwe zijn dan gaat mijn verhaal dus niet echt meer op....

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:25

volgens mij heeft ze alleen maar nieuwe zadels hoor, ben ook een tijdje met haar aan het mailen geweest

ONDERSCHRIFTLOOS

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:46

Waar komt ze vandaan?
Weet dat er ook iemand van de BM stallen zadels voor weinig verkoopt!
Bijna allemaal prutzooi.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:14

nee dit is bij apeldoorn in de buurt

ONDERSCHRIFTLOOS


germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:54

Nu biedt ze de dressuuurzadels aan als zijnde hetzelfde model als de Passier Grand Gilbert. Voro 395 euro. Op de foto lijkt het zadel overiegns sprekend op de grand gilbert.
Een jaar geleden kostten dressuurzadels daar 250 euro. Toen was het van duits fabrikaat, vervolgens werd het zwiters enz. Die persoon kan niet vertellen uit welke bekende fabriek de zadels komen, of in welke plaats ze gemaakt worden.
Omdat het verhaal elke keer anders is, zou ik er niets kopen. In Urk weet je tenminste dat het elke keer hetzelfde verhaal is, of je daar dan koopt, dat moet je zelf weten.
Verwacht gewoon geen A-kwaliteit voor die nieuwe zadels.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 01:04

Kleintje schreef:
Waar komt ze vandaan?
Weet dat er ook iemand van de BM stallen zadels voor weinig verkoopt!
Bijna allemaal prutzooi.

Wie is die iemand?
Daar ben ik erg nieuwsgierig naar!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 06:51

Natasha"]
[quote="Kleintje schreef:
Waar komt ze vandaan?
Weet dat er ook iemand van de BM stallen zadels voor weinig verkoopt!
Bijna allemaal prutzooi.

Wie is die iemand?
Daar ben ik erg nieuwsgierig naar!
[/quote]
Ik denk dat jij dat zelf het beste weet! Of niet soms?????

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 06:59

Mursey schreef:
Wil niet meteen oordelen hoor, maar aardig wat zadels liggen voor een lage prijs?? Zit dan volgensmij een raar luchtje aan...
Toevallig gestolen zadels?????
Ik ken haar ook niet hoor, maar u never know. En als je zo'n gejat zadel koopt dan ben jij in principe ook een heler, dus please doe daar niet aan mee.
Werk je het zadels stelen nog in de hand ook. Maar zoals ik al zei, ken haar niet, en misschien is het allemaal wel reliable...
Zijn het overigens tweedehands zadels? Want als het nieuwe zijn dan gaat mijn verhaal dus niet echt meer op....

ik heb daar inderdaad ook aan gedacht toen ik het zadel wilde kopen maar nou was het zo dat ze dit zadel zelf haf gebruikt (was ook wel een beetje tezien) en de rest was nog allemaal nieuw!!!!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 08:03

Natasha"]
[quote="Kleintje schreef:
Waar komt ze vandaan?
Weet dat er ook iemand van de BM stallen zadels voor weinig verkoopt!
Bijna allemaal prutzooi.

Wie is die iemand?
Daar ben ik erg nieuwsgierig naar!
[/quote]

Duh, het is nu wel algemeen bekend hier dat jij van BM-stables bent.

28-09-2007
Nothing compares too you...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 22:11

Ja natuurlijk Flair, dat kun je ook zien in mijn profiel.
Maar er wordt gezegd dat IEMAND VAN DE BM STALLEN goedkope prut zadels verkoopt.
Dan wil ik graag van diegene weten bij wie ze dat prutzadel dan heeft gekocht, want dan moet het bij mij zijn! Knipoog
En ik krijg heel weinig klachten, tot geen klachten, over de door ons verkochte zadels. Lips are sealed

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 06:42

Natasha schreef:
Ja natuurlijk Flair, dat kun je ook zien in mijn profiel.
Maar er wordt gezegd dat IEMAND VAN DE BM STALLEN goedkope prut zadels verkoopt.
Dan wil ik graag van diegene weten bij wie ze dat prutzadel dan heeft gekocht, want dan moet het bij mij zijn! Knipoog
En ik krijg heel weinig klachten, tot geen klachten, over de door ons verkochte zadels. Lips are sealed

Had ik je dan bij naam en toenaam moeten noemen??? Vond ik persoonlijk niet al te netjes, maar ik begrijp dat je dat in het vervolg wel wilt.

Ja, ik ben 2 keer bij je geweest voor zadels! 1 keer voor mezelf. Voor de prijs zijn het grappige zadels om te zien en zit het niet onaardig (stukken beter als marktplaats als ik het zo begrijp, die zadels ken ik niet persoonlijk) en 1 keer omdat de eigenaar van mijn toenmalige verzorgpaard me mee naar jullie heeft gesleept.

Nee, ik ben niet kapot van jullie zadels. Leuk voor starters die bij jullie een paard kopen, maar ik ben van mening dat een goede tweedehandse net zo duur is maar wel stukken beter, ondanks dat het al naar de rug van een ander paard staat!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:53

germie schreef:
Nu biedt ze de dressuuurzadels aan als zijnde hetzelfde model als de Passier Grand Gilbert. Voro 395 euro. Op de foto lijkt het zadel overiegns sprekend op de grand gilbert.


Hmmz, kan op zich wel, ik heb ook een immitatie grand gilbert, die heeft me toen 500 incl beugels enzo gekost

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:37

stef"]
[quote="germie schreef:
Nu biedt ze de dressuuurzadels aan als zijnde hetzelfde model als de Passier Grand Gilbert. Voro 395 euro. Op de foto lijkt het zadel overiegns sprekend op de grand gilbert.


Hmmz, kan op zich wel, ik heb ook een immitatie grand gilbert, die heeft me toen 500 incl beugels enzo gekost
[/quote]

En bevalt het zadel goed? Is het kwalitatief ook goed? (hoeft niet vergelijkbaar te zijn met de grand gilbert, maar bijvoorbeeld met CTD of JC?)

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:49

Kleintje"]
[quote="Natasha schreef:
Ja natuurlijk Flair, dat kun je ook zien in mijn profiel.
Maar er wordt gezegd dat IEMAND VAN DE BM STALLEN goedkope prut zadels verkoopt.
Dan wil ik graag van diegene weten bij wie ze dat prutzadel dan heeft gekocht, want dan moet het bij mij zijn! Knipoog
En ik krijg heel weinig klachten, tot geen klachten, over de door ons verkochte zadels. Lips are sealed

Had ik je dan bij naam en toenaam moeten noemen??? Vond ik persoonlijk niet al te netjes, maar ik begrijp dat je dat in het vervolg wel wilt.

Ja, ik ben 2 keer bij je geweest voor zadels! 1 keer voor mezelf. Voor de prijs zijn het grappige zadels om te zien en zit het niet onaardig (stukken beter als marktplaats als ik het zo begrijp, die zadels ken ik niet persoonlijk) en 1 keer omdat de eigenaar van mijn toenmalige verzorgpaard me mee naar jullie heeft gesleept.

Nee, ik ben niet kapot van jullie zadels. Leuk voor starters die bij jullie een paard kopen, maar ik ben van mening dat een goede tweedehandse net zo duur is maar wel stukken beter, ondanks dat het al naar de rug van een ander paard staat!
[/quote]

Ik ben ook van mening dat het prutspul is en dat je mensen een maat zadel probeerde aan te smeren dat je miss zelf niet kwijt kon. Een 18 inch voor eenkind van 12..........een echte schrielie.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:44

Kleintje"]
[quote="Natasha schreef:
Ja natuurlijk Flair, dat kun je ook zien in mijn profiel.
Maar er wordt gezegd dat IEMAND VAN DE BM STALLEN goedkope prut zadels verkoopt.
Dan wil ik graag van diegene weten bij wie ze dat prutzadel dan heeft gekocht, want dan moet het bij mij zijn! Knipoog
En ik krijg heel weinig klachten, tot geen klachten, over de door ons verkochte zadels. Lips are sealed

Had ik je dan bij naam en toenaam moeten noemen??? Vond ik persoonlijk niet al te netjes, maar ik begrijp dat je dat in het vervolg wel wilt.

Ja, ik ben 2 keer bij je geweest voor zadels! 1 keer voor mezelf. Voor de prijs zijn het grappige zadels om te zien en zit het niet onaardig (stukken beter als marktplaats als ik het zo begrijp, die zadels ken ik niet persoonlijk) en 1 keer omdat de eigenaar van mijn toenmalige verzorgpaard me mee naar jullie heeft gesleept.

Nee, ik ben niet kapot van jullie zadels. Leuk voor starters die bij jullie een paard kopen, maar ik ben van mening dat een goede tweedehandse net zo duur is maar wel stukken beter, ondanks dat het al naar de rug van een ander paard staat!
[/quote]
Dan heb je toch niet gevraagd naar zulke tweedehands zadels, want die heb ik diverse!
OA Stubben Passier Daaleman en Wintec kunstofzadels.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:47

Ik ben ook van mening dat het prutspul is en dat je mensen een maat zadel probeerde aan te smeren dat je miss zelf niet kwijt kon. Een 18 inch voor eenkind van 12..........een echte schrielie.
Kun je iets duidelijker zijn?
Om wat voor paard ging het?En wat voor kind?

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:05

Ik heb bij KTB 2 jaar geleden een canvas deken gekocht. Een super sterke mooie deken van Imperial riding. Ook heb ik een hoofdstel gekocht. Niks mis mee. Zij koopt voor inkoopprijs in bij een groothandel. Zij verkoopt het weer door.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:36

Ik heb ook een tijdje contact met haar gehad (ktb). Maar ik vertrouw het niet helemaal. Ik ben destijds afgehaakt omdat het, mocht niet passen, binnen 24 uur weer terug moest zijn en dat voor mij niet te doen was. Bij mij had ze toen een verhaal over een Duitse fabrikant, later hoorde ik van iemand waar ze een heel ander verhaal tegen opghenagen had. Ik weet niet zo goed, wat ik ervan moet denken...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, fdalebout en 134 bezoekers