wie is toch dit fenomeen!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

wie is toch dit fenomeen!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 10:05

al een tijdje lees ik de berichtjes van dorine, over dorine, en met dorine.
en ik kan maar tot 1 conclusie komen.

wat een super vrouw is dit.

hoe zij omgaat met haar ziekte, en wat zij allemaal hier op bokt te weeg brengt dat is niet te beschrijven.

en ook wat jullie bokkers allemaal op touw zetten is in één woord

GEWELDIG!!!!!!!!

vele hebben elkaar nog nooit gezien, maar wat ik lees is iedereen zo verbonden met elkaar, vaak lees ik met tranen in mijn ogen de berichten over wat jullie nu allemaal weer hebben uitgespookt.

jullie hebben maar 1 belang en dat is zorgen dat ons fenomeen (wat dat is dorine voor mij zo langzamerhand wel geworden) topdagen beleefd.

echt ik ben diep ontroerd. wat zijn er toch nog een hoop lieve mensen.


groetjes helga

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:06

Ik heb zelf ook al heel vaak ondervonden wat Bokt voor de Bokkers betekend.... Echt in een woord ge-wel-dig!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:11

En ik heb spijt dat ik er niet bij was zeg! Had ik de stoet met een paardlengte kunnen verlengen. Knipoog Het moet echt geweldig zijn geweest!

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 13:17

ja als ik het bericht lees wat in de gelderlander staat, dan is het een waardevolle dag geweest

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:10

bubbels schreef:
En ik heb spijt dat ik er niet bij was zeg! Had ik de stoet met een paardlengte kunnen verlengen. Knipoog Het moet echt geweldig zijn geweest!


mee eens, alleen had niet met paard gekomen om nu met een hengst in zo stoet te gaan rijden zie ik niet zitten, en aangezien Let's Dance iets mankeert had ik dus gewoon als toeschouwer gekomen, maar helaas zit midden in een toetsweek en moest tuurlijk leren zondag Huilen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:25

Jurga schreef:
Ik heb zelf ook al heel vaak ondervonden wat Bokt voor de Bokkers betekend.... Echt in een woord ge-wel-dig!




Zolang Bokt je leven niet gaat beheersen is het mooi idd. Maar je ziet ook Bokkers, die niet anders meer kunnen, en ja, dat is niet zo best hoor!
Een sociaal leven hebben (buiten de paarden wereld) lijkt me ook wel wenselijk!