Opleidingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Opleidingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 14:37

Hoi Hoi

Ik hoor allemaal slechte dingen over Deurne. Maar ik denk dat het wel de manier is om in de paardenwereld werk te vinden.

Hebben jullie ook ervaring met opleidingen?
En welke vinden jullie de beste?
En hoe vinden jullie ermelo?
Is daar ook een site van?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes Felicity Tong uitsteken Party!!


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:41

Vroeger wilde ik ook graag naar het hipiasch centrum. Nu niet meer. Mijn decaan heeft me gewaarschuwd dat er weinig tot geen werk in te vinden is, tenzij je zelf heel vel geld hebt zodat je zelf iets op kan bouwen. En als je al werk kunt vinden is dit zeer waarschijnlijk tegen het minimumloon aan. Zelf heb ik mij wel bedacht, maar als dit jou droom is, waarom niet? Veel succes met het zoeken van een voor jou geschikte opleiding!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:47

ik ga volgend jaar paardenhouderij doen. op het wellant college... heb er heel veel zin in..... ben van plan om me eigen pension stal op te zetten.. maar of dat lukt... en anders wordt ik hoefsmid...
maar wat heb je over deurne gehoord dan???

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 20:57

Hoi Hoi

Ik heb gehoord dat het een slechte opleiding is. Dat je niet leert hoe je op de juiste manier met paarden om moet gaan. Dat je niet beter leert rijden. Dat je elke dag stallen uit staat te mesten. En dat als je op een schoolpaard rijdt dat je dan geluk hebt als je op een goed paard rijdt.
Ook heb ik meerdere dingen gehoord maar anders word het zo lang.

Maar ik weet nu niet of ik het moet geloven. Want ik wil heel graag met paarden verder. Dat is echt mijn droom. Pling
Groetjes Felicity

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:08

Een slechte opleiding zal het zeker niet zijn. Als je niet goed kan rijden of niet met paarden om kan gaan word je niet eens toegelaten. En iedere ruiter/amazone van naam heeft zowat wel Deurne gedaan en die zijn er echt niet slechter van geworden. En over dat stallen uitmesten: wil je later personeel nemen ofzo? Dat hoort er toch gewoon bij!
De Helicon in Tiel (Deurne is ook Helicon maar dan echt helemaal op paarden) is in ieder geval waardeloos.

Don't dream your life, live your dreams!

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 21:11

Ik ben helemaal niet vies van uitmesten. Ik doe het dagelijks. Maar ik denk dat die mensen die dat zeggen gewoon jaloers zijn om dat hun niet aangenomen zijn ofzo.
Maar ik hoor ook van iederenn dat het de opleiding is om verder in de paardenwereld te komen.

[O]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Evalinap, GrapeshotBot, L_iek, Lijsken, Melissa0304, Mitch_Beauty, Rainer, redbutton, Ymediem, Yontheke en 101 bezoekers