Zo dan ben je zielig :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Zo dan ben je zielig :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 13:11

sta je net met je vriendjes op de wei, komt dat rotmens je er weer uit halen en die gaat ook nog eens een zadel op je rug doen, moet je weer werken Verward Tja het leven van een Joris gaat niet over rozen Tong uitsteken
Hihi, hij was niet blij met mij, eerst al tijdens het poetsen, Joris schacht niet zo gauw en ik zag 'm ineens schachten, nou lag de tuinslang er om een ton te vullen, dus ik snel die tuinslang gepakt en zijn piemel schoon gemaakt, dat vond ie niet leuk:P
Nou toen moest ie ook nog eens intensief rijden, ik heb behoorlijk intensief geoefend met de dressuur, dus Joris vond mij niet lief.
Na het rijden nog ff helemaal afgespoten, dat vond ie nou weer wel lekker, zeker toen ie even uit de slang mocht drinken Vingers aflikken
En toen weer lekker de wei op naar je vriendjes.......................... maar eerst ff rollen in de wei, het gevolg is dat je dan een gra-fjord wordt van de blubber. Nouja als ie het maar naar zijn zin heeft


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:34

Ohh, jij bent ook gemeen }> Kan me best voorstellen dat Joris dat niet zo grappig vond Haha!
En als de modder is opgedroogd poets je 'm toch lekker weer? Tong uitsteken

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 13:42

ja gemeen he? Extreme duivel nou zo slecht heeft ie het niet hoor, ik heb vrijdag voor het laatst met hem gereden, dus hij had zaterdag en zondag vrij Lachen en morgen ben ik ook weer weg, dus dan mag ie ook weer heel de dag luieren in de wei Tong uitsteken

En idd het stof is er zo vanaf gepoetst joh, heb ik geen problemen mee

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:56

Mijn paard vind het altijd fijn om voor me te werken, hoewel met dit weer hij ook wel eens wil tegen sputteren!!!

Hij mag bij mij ook wel eens luieren hoor maar niet te vaak eigenlijk vind het veelste leuk om te rijden en hij gelukkig ook!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 17:17

Nou Joris is een poos gebruikt in de les en is daar een beetje teveel gereden, dus hij vindt het niet zo leuk meer, zeker als ie ook nog moet dressuren, dan wordt ie helemaal sjagerijnig

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:26

achos!!! arm paard, word zomaar uit de wie gehaald om gereden te worden!!! ik ga de dierenbescherming bellen!!! Tong uitsteken *pennymeisjes actie* Tong uitsteken

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:04

nou dat is geen stijl hoor Tong uitsteken
hahah junta en sharir doen hetzelfde.....staan je ook aan te kijken van okey wat kom jij nou weer doen.. oohh gaan we rijden... dacht het effe niet...Tong uitsteken
ik ken het verhaal dus ..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 21:24

Kuikzz schreef:
achos!!! arm paard, word zomaar uit de wie gehaald om gereden te worden!!! ik ga de dierenbescherming bellen!!! Tong uitsteken *pennymeisjes actie* Tong uitsteken


ja jij bent ook een mooie zeg, heb ik zijn mobieltje afgepakt, ga jij de dierenbescherming bellen Tong uitsteken

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 21:25

sharir schreef:
nou dat is geen stijl hoor Tong uitsteken
hahah junta en sharir doen hetzelfde.....staan je ook aan te kijken van okey wat kom jij nou weer doen.. oohh gaan we rijden... dacht het effe niet...Tong uitsteken
ik ken het verhaal dus ..


ow hij liet zich makkelijk pakken hoor uit de wei, maar hij vond het rijden niet leuk

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:52

Ahhh.. wat is je paardje zielig Tong uitsteken

Wij hadden ons paardje vandaag ook maar lekker afgespoelt, maar die heb ik verstandig pas los gemaakt aan het einde van z'n wei.. ver bij het zand vandaan!! gelukkig plofte ie daar meteen neer om te rollen, in het 'schone' gras Haha!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 07:45

dat is slim van jou, maar Joris zoekt gewoon het zand op, de draak

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 14:05

Kuikzz schreef:
achos!!! arm paard, word zomaar uit de wie gehaald om gereden te worden!!! ik ga de dierenbescherming bellen!!! Tong uitsteken *pennymeisjes actie* Tong uitsteken


ja haha dat kan toch niet, rijden!

de mijne komt gewoon niet als ik r roep. ja rond etenstijd is ze er gelijk , maar daartussenin kan ik naar achter als ik wil rijden Haha!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 18:43

haha, ben blij dat Joris niet de enige is die je voor gek zet in de wei Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, BleikjA, frutsel05, Kalea, loowny, lynn_Joy, MirjamRobin, MyWishMax, Natasja22, Silly_Woman, Thrive, veerledec en 121 bezoekers