Met welk dieet..

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Met welk dieet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 11:57

..valt je snel en veel af?

Dat vraag me af. Ik kan evt. gecast worden voor een filmrol en dat lijkt me hardstikke leuk, maar dan moet ik wel 'normaal' zijn. Dus daarvoor wil ik echt een hoop kilo's kwijt. Hoe raak je ze snel kwijt? Welke dieeten raden jullie aan? Ik heb me al voorgenomen om veel te gaan sporten. Er moeten echt een hoop kilo's af, en zo gauw mogelijk.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:05

Er is geen dieet waarvan je allaminuut alle kilo's kwijt bent.Voor een filmrolletje moet je het niet doen.Het is puur voor jezelf.
Aanpassingen zijn geen tussendoortjes meer(snoep koekje lekker honger tussendoortjes enz)
dranken omwisselen met water,dus als je vaak cola,sinas of andere dingen drink verander je dat in water.
Geen jus of mayonaise.
Vlees bakken in bv grillpan zodat het vet er grotendeels af gaat(zonder boter in de grillpan)Voor je het gaat eten afdeppen met een keukenrol.
Kaas,rookvlees kipfilet op de ligt/donkerbruine boterham met dieetboter of helemaal geen boter.
Goed op de calorietjes letten bij alles wat je in je mond stopt en de vetten en suikerproducten proberen te vermijden(staat op het etiket)
S'ochtens op staan met ochtend gymnastiek(situps enz)
s'avonds voor het slapen gaan ook.
Vaker met de fiets als met de auto of trein.
Wat je ook kan proberen is om de dag je avondeten te vervangen door een blikje slim fast(daar ga je van plassen dus val je af)
niet minder gaan eten,dus geen maaltijd over slaan.
Zelf eens goed gaan kijken wat je eet en waarvan je zegt,poef das vet en kan dus anders.
En sporten is het punt waar je van afvalt en er mooier uit kmt te zien.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:12

nix meer aan toe te voegen

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 00:43

mss kan je ook naar een dietisten gaan die kan je echt goed helpen en je blijft gezond eten
ben er ook heen geweest en ben er echt tevreden over

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:18

hoe sneller je afvalt, hoe eerder je weer aankomt
hoe langzamer je afvalt, hoe blijvender het is!!! 1/2 kilo per week gemiddeld is zat!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers