Wie start 15 juni NRPS wedstrijd Assendelft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Wie start 15 juni NRPS wedstrijd Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 12:29

ik start 15 juni in Assendelft mijn eerste wedstrijd. Het is een wedstrijd gfeorganiseerd door het NRPS. Gaan er hier nog mensen heen?
Wie iemand al strattijden of zijn ze nog niet bekend.


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:48

hmm jammer, heb in winter wel NRPS wedstrijd gereden, was best leuk, maar het is voor mij beetje te ver weg, helaas.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:59

JAAAAAAAAAAA ik ga er ook heen !!!!!!!!! kep er zin in

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:23

Ik kom misschien even kijken. Moet zondag toch naar Assendelft om mijn paard te doen, alleen even afwachten hoe laat ik een auto heb...Knipoog (ga geen treinkaartje kopen Tong uitsteken )

Het is gewoon bij Ron neem ik aan Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:30

Ik moet helaas werken, anders was ik zeker komen kijken!

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:04

ik vond het echt een domme wedstrijd ik was weer us de enige in de M1 en ik vond die bak ook vet zwaar en als ze het nou op het gras ernaast doen maar nee dat is een springweide.... waar niet op gesprongen werd... Het was echt vet rustig in de L2 waren er ook maar 2 en in de M2 ook heel weinig..... ik zal wel zeuren maar ardon leip echt niet in zo'n bak...

maar ik had wel m'n vorige pony tara gezien! wat is ze grijs op d'r koppie en ze leek ook vet klein( maar ik ben nu ook 15 ipv 10 Haha!)

GAAT ER NOG IEMADN NAAR DE KAMPIOENSCHAPPEN VAN HET NRPS OP 9 AUGUSTUS ?

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D


olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 12:22

Het stelde niet echt veel voor. Ik reed mijn 1e wedstrijd in de B (5 deelnemers). Ik had aleen een paar dagen niet gereden omdat ze een dikke knie had, dus lekker voorbereid. In de 1e proef stapte ze over het hekje heen, dus einde proef, in de 2e proef had ik maar 137 punten.

Ik ben evengoed heel trots op haar, want het was de 1e wedstrijd en ze was helemaal niet kijkerig of zo en gewoon super braaf.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:24

Jammer dat het geen leuke wedstrijd was.De wedstrijd op de keuring is altijd wel goed bezocht maar ik geloof dat ze dat dit jaar niet meer doen.Daar was deze wedstrijd voor in de plaats.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:28

Waar worden deze wedstrijden eigenlijk aangekondigd? In het NRPS-nieuws? Ik weet alleen van de wedstrijd op de centrale keuring van 9 augustus (dus het NRPS-kampioenschap dat op 17 mei zou plaatsvinden).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:47

Bij de keuring zit dit jaar dacht ik geen wedstrijd Ik heb ron vandaag gesproken en die zij er niets over

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 07:45

Volgens mij is er dit jaar ook gewoon weer een wedstrijd op de keuring, stond volgens mij in het NRPS nieuws.

Katinka_

Berichten: 30
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:21

bij genoeg inschrijvingen gaat het wel door, heb net nog even gebeld en heb me al ingeschreven!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:37

Niet goed opgelet dus Bloos (was ook ondertussen aan het vegen Knipoog )

Zijn er nog mensen die dit weekend bij Ron gaan springen Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:38

gomir schreef:
Bij de keuring zit dit jaar dacht ik geen wedstrijd Ik heb ron vandaag gesproken en die zij er niets over


In het laatste NRPS nieuws stond wel de wedstrijd aangemeld.Overigens tot en met de M2

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:45

Heb het laatste NRPS-nieuws nog niet gezien Bloos Alleen even snel de plaatjes gekeken tijdens het eten, nog geen tijd gehad om te lezen.
De mijne zit ook nog in het plastic...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:58

Scheve mond Haha! Haha! Haha!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 00:00

Knipoog *LOL*

Ik heb me ook nog niet opgegeven voor de keuring Bloos
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van het NRPS Knipoog
Ik kan zelf niet heen door stage en vind het veel te veel gedoe. Het was hun fout vorig jaar, niet de mijne...Verdrietig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 00:02

Ja, wachten duurt lang he? Slapen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:21

Ze zouden voor aanvang van het keuringsseizoen bellen, maar ik denk zomaar dat dat niet gebeurt Verdrietig Zelf maar weer eens bellen dus (en anders toch echt lidmaatschap opzeggen, want ik word er zo langzamerhand doodziek van Bloos )

Van die jonge hengsten blijf ik toch wel op de hoogte op een andere manier. Het enige nadeel is dat ik dan wsl geen papier bij de veulens krijg als ik geen lid meer ben Verward Of kan dat wel Verward Toch eens uitzoeken Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:25

Volgens mij moet je lid zijn om je veulen te registreren.Het is en blijft vervelend als ze geen antwoord geven.Maar ja we kennen ze al een tijdje.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 23:36

Ik heb het gewoon langzaam een beetje gehad.
Ze zouden een oplossing zoeken en me dan terugbellen (was in december...Knipoog ) Absoluut zeker voor aanvang van het keuringsseizoen en dat schiet toch al lekker op...

Anders moet ik toch nog wat zien te regelen, want ik wil die merrie eigenlijk wel graag ster hebben Clown Volgend jaar heen met een veulen erbij zie ik al helemaal niet zitten
Ik wacht iig toch het veulen er is en misschien zeg ik daarna op als dit niet opgelost wordt...ben het een beetje beu Verdrietig
Als ik nog een keer wil gaan fokken kan ik altijd nog uitwijken naar een ander stamboek ter registratie volgens mij Verward AES enzo...Kunnen eventuele kopers altijd nog een vol NRPS-papier aanvragen en ik weet als ik het zelf hou toch hoe de vork in de steel zit

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers