moedeloos van mijn zadel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

moedeloos van mijn zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 09:27

Nog niet zo heel lang geleden heb ik mijn zadel (Ainsley Vanguard Optima) voor een reparatie naar de fabriek in Engeland gestuurd. Dex en ik hadden een ongelukje gehad en waarschijnlijk was daardoor de boom gebroken. Na zo'n tien weken te hebben aangehobbeld met leenzadels e.d. kreeg ik mijn zadel terug. Ik helemaal blij natuurlijk. Het zadel lag helemaal goed. Met de nadruk van lag. Gisteren zag ik dat het ineens weer op de schoft drukte. Boos! Zomaar van het ene op het andere moment. Dat kan dus drie dingen betekenen:
- dex is gruwelijk afgevallen
- het zadel versteld zichzelf
- de boom is weer gebroken.
Nou het eerst is niet zo, het tweede is natuurlijk mogelijk maar niet echt de bedoeling en het derde lijkt me waarschijnlijk. Ik kan het zadel een klein beetje bewegen als ik het van voren vastpak. (er zit dus speling in de boom) Ik geloof echt dat ik gek begin te worden. Het enige dat ik van mijn zadel verwacht is dat het mijn paard niet meer belemmerd dan strikt noodzakelijk is. En daar kan ik kennelijk dus niet op vertrouwen. Ik ga straks dus maar weer naar de ruitersportzaak en kijken wat eraan gedaan kan worden. Ik krijg echt de neiging om mijn zadel tegen de muur te gooien, maar daar wacht ik nog maar even mee. Ik baal hier echt zo van en moest het even kwijt.



Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:22

Vervelend zeg, veel succes vanmiddag, hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:55

Moet je inderdaad niet pikken. Geloof goed dat je er goed ziek van bent.
Zo lang sleuren met andermans zadels is ook niet fijn.
Hoop voor je dat de boom niet weer gebroken is. Een zadel lijdt ook een hoop van dat in en uit elkaar halen. Zou ze heel duidelijk maken dat als het deze keer niet goed gebeurt (en zeker sneller) dat jij je geld terug wil. Neem aan dat je voor de vorige reparatie ook hebt moeten betalen Verward Ga naar de ruitersportzaak en zeg dat je niet 10 weken op je zadel kunt wachten, en dat je hem best nog een keer wil laten maken, maar dan bij een zadelmaker hier in Nederland, en dat zij dan voor de kosten opdraaien.
Snap dat die ruitersportzaak er ook niets aan kan doen, maar zij zijn degene die jou het zadel verkocht hebben.... en zij hebben verzekeringen die deze schade dekken.
Gewoon hard spelen, gaat tenslotten niet om een halstertouw, maar om een duur zadel!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Elegance_, Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, xDeena_ en 39 bezoekers