Mijn Verslag van een geweldige Dorine Dag!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Mijn Verslag van een geweldige Dorine Dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 22:32

Vanmorgen om half 10 uit bed gerolt. Snel nog even bokt geinspecteerd voor de laatste veranderingen en toen op naar amersfoort waar we (Rob & Ik ) Richtje op moesten halen.
Na wat heen en weer gereden te hebben met een ANWB routeplanner die compleet van slag was hadden we toch haar huis gevonden.
Toen hebben we er maar liefst 3 (!!) kwartier overgedaan om op de snelweg te komen. Lang leve ons richtingsgevoel Tong uitsteken . Toen stuurde de ANWB routeplanner ons ook nog via de N226, terwijl die heel de andere kant op ging dan wij moesten. Toch maar stug onze weg gevolgt , en wonder boven wonder waren we vrij snel in Zevenaar. Bij het AC restaurant zagen we al trailers staan. Snel de auto geparkeert en we werden al meteen begluurt door een paar nieuwsgierige bokkers! .
Eerst even een rondje gelopen en wat handjes geschud. Meteen Kleintje bijna van haar rugtas berooft (hij is leuk ) en we kregen van Pauline een naamsticker!! . En toen kwamen de huifkaren de hoek om.! Kwijl Bloos .. Wat een ontzettend geweldig gezicht. Toen de koetsen erachter aan kwamen was het echt een plaatje.
Na wat geklier met de cameraman die perse verliefde stelletjes wilden filmen mochten we eindelijk vertrekken! Het wachten was op Prima, }> die nog snel even naar het AC dacht te rennen voor wat te drinken. Gelukkig konden we op pad! Met onze 2 PK begonnen we aan de tocht, wat een ontzettend indrukwekkend gezicht gaf met al die koetsen en ruiters!
Toen we door de wijk heenreden hebben we nog gelachen om mensen die achter ons met bezem en schop de mest van de straat haalden en in hun tuintjes gooiden *LOL* .
Helaas heb ik het deel van Dorine ophalen gemist omdat wij in de laatste huifkar zaten en de overvolle huifkar voor ons, ons uitzicht belemmerde Tong uitsteken .
Toen reden we verder naar "t Hoge End (toch?). Onderweg hadden we een GIGANTISCHE file achter ons aan hangen. De file was echt lang, het eind was letterlijk zoek.
Achter de huifkar reed Petra (Skatje) die erg trek had in een spekje. (Jaja, wij hadden spekjes, spinnen,schuimpjes en salmiakballen aan boord, dankzij Kleintje ,Loontje & Kees (vriend van ?) ) ) Rob, mijn vriend, besloot haar een spekje te brengen, die zij smikkelend op at Vork .
Op "t hoge end kwam de rest van de groep erbij en vanaf daar werd het wat rustiger. Wel werden we telkens lastig gevallen door een man in een lichtgevend hesje met een Digitale camera *LOL* . Op de stal van Cerise aangekomen eerst even een rondje gelopen langs de paarden en er waren wat nieuwe (en onbekende) bijgekomen. Toen mochten wij even bij dorine en cerise kijken. Maar aangezien er erg veel mensen bij dorine stonden op dat moment hebben wij alleen even geholpen met foto's maken van Cerise.
Toen was het weer tijd om terug te gaan naar "t Hoge end.
Daar aangekomen even gekeken naar de mensen die wat reden met de paarden, en in de kantine wat gegeten. Nadat Dorine de beker van de "tofste bokker" had gehad (die zij echt met goud&wimpel&vlag verdient heeft) en een bosje bloemen van de burgemeester besloten wij om op te stappen.
Met Karin (Dr.Jacksel) en richtje in de auto terug naar huis. Onderweg stoomde we van de warmte echt de auto uit! We zijn even bij de MacDonalds gestopt voor een heerlijk ijsje Vork . Gelukkig konden we snel karin thuis droppen (ze praat niet veel hoor *LOL* ) en toen richtje. Snel zelf naar huis gereden en met vriendlief nog even nageboomt over de dorinedag.
Ja, tot de conclusie gekomen dat het een ontzettend geweldige dag is geweest waarin bokkers hebben laten zien wat een forum voor iemand kan betekenen!
Alle inzet was indrukwekkend! Evenals de opkomst en iedereen was fantastisch!
Ik heb geen idee hoeveel handjes ik geschud heb, en ik herkende veel mensen!
Het was een dag om nooit te vergeten~~!!

Bedankt voor deze mooie dag!!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:45

Ik vond het ook zo leuk om nu eens iedereen IRL te zien! Het was echt een sfeervolle dag, echt leuk.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23367
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:54

ja, ik heb me een mensen ontmoet....

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:03

tssssssk... *snif* nu krijg ik helemaal een slechte naam hoor Verdrietig
Wel heeeeeel liev dat ik mee terug mocht

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:06

het was zeker een hele mooie dag.
ik heb zoveel mensen gezien dat ik geeneens meer weet wie ik gezien heb

Love the life that you live, live the life that you love

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 08:52

Het was idd een hele mooie dag.
En nog bedankt dat ik mee kon rijden....
Zijn jullie wel weer uit kattenbroek gekomen?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie