Paarden paranormaal helpen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Paarden paranormaal helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 12:34


Het is een heel lang verhaal maar ik ben eigenlijk doordat ik overbluft werd in de paardenwereld gerolt. Een vriendin vroeg mij of ik p[aranormaal iets voor een paard kon doen en zo is het balletje eigenlijk gaan rollen zonder dat er ooit reclame of zo voor nodig is geweest. En nog gekker PAARDEN waren toen nog mijn grootste angst en NU stap ik eigenlijk zo bij ieder paard naar binnen.
Ik vraag eigenlijk niets luister (klinkt heel gek) gewoon met mijn handen naar het paard en dan laat ik mijn handen het werk verder doen. En ja soms krijg ik hele vreemde informatie door zoals het paard staat hier helemaal verkeerd of dit paard moet je zo en zo aanpakken. Ik kan het eigenlijk niet anders uitleggen.
Paranormaal werk ik natuurlijk ook met mensen maar bij mensen moet ik mij altijd bewijzen en ja een paard of welk ander dier ook reageert gewoon daardoor voel ik ook veel meer voor het werken met dieren maar ik zal nooit de behandeling van mensen laten vallen. Maar ja een paard is in mijn ogen echt een bijzonder dier en van elke behandeling (hoe erg het soms ook is gesteld met het paard) daar geniet ik van. Voel ik als de eigenaar me belt NIETS tijdens het gesprek dan maak ik ook GEEN afspraak en eigenlijk is dit heel kort mijn verhaal. De hoefslag heeft ooit van mijn paardenverhaal gehoord en zo is het eigenlijk gaan rollen en reis ik inmiddel heel Nederland door en vaak ook stukken van Begie en Duitsland en dat vind ik een ENORM compliment
Op mijn homepage plaats ik ieder keer wel weer een nieuwe ervaring en ja dan stromen de reacties weer binnen. Hoe ongelooflijk paranormaal ook klinkt er is echt meer tussen hemel en aarde alleen ik kan het nooit bewijzen ik zal ook niet roepen dat ik goed ben of wat dan ook. Ik ben wie ik ben en voor mij is elke genezing een heel klein wonder.
Groeten ANTON KORF Nerd Lovers

Ik ben dus Anton Korf ik hoorde dat ik hier nog al populeer was dus ik dacht ik MOET hier eens een kijkje gaan nemen


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 13:30

Jaren geleden alweer na aanleiding van het artikel in de hoefslag heb ik je gebeld.
Je had alleen een telnr van mij en toch ben je bij ons geweest.
Toen vond ik het verbazingwekkend,nu begrijp ik het meer.
Ga door met wat je in huis hebt.

Er is idd meer tussen hemel en aarde Lachen

[edit jantien] overmatige quote verwijderd[/edit]

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 13:36

Ben heel benieuwd. Ik heb ondertussen zoveel paarden geholpen dus ik weet niet één twee drie wie je bent. Gaat alles goed?
Groet ANTON

Ik ben dus Anton Korf ik hoorde dat ik hier nog al populeer was dus ik dacht ik MOET hier eens een kijkje gaan nemen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 13:58

ABBAFAN schreef:
Ben heel benieuwd. Ik heb ondertussen zoveel paarden geholpen dus ik weet niet één twee drie wie je bent. Gaat alles goed?
Groet ANTON


Kan ik me iets bij voorstellen want het is al meer dan 6 jaar geleden!
Maar het gaat goed nu.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 13:59

Ook ik ben jaren geleden bij je geweest, niet met paard maar voor mezelf. Was als 18 jarige diep onder de indruk en vooral blij dat ik weer een paar dagen "rustig" kon zijn.
Een dezer dagen zal ik je bellen voor een paard wat bij me staat.

ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 15:22

IK schijn TE veel reclame te maken voor mijzelf iets wat beslist NIET mijn bedoeling is. Dus ik zal niet meer TE veel reageren weet ook niet wat ik wel of niet kan schrijven ik ben ook maar een gevoelsmens.
Groeten ANTON KORF

Ik ben dus Anton Korf ik hoorde dat ik hier nog al populeer was dus ik dacht ik MOET hier eens een kijkje gaan nemen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:39

als mensen er toch intresse inhebben mag je toch wel je mening geven?
das iig mijn idee maar goed.

ik geloof er ook echt in en zou het ook zeker ooit met m'n paardje willen laten doen. Ik heb namelijk een hoop problemen gehad en starlight heeft duidelijk een niet echt normaal verleden. Ze is draver, verder weet ik niks.

Maar ik vind het juist goed dat je op bokt bent gekomen! ik had het topic van fasel gevolgt en dan is het toch juist fijn als je zelf kan uitleggen hoe en wat?

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:37

hoi Anton, geweldig toch als je hier je ervaringen kunt delen met anderen? Dat heeft naar mijn mening niets met reclame maken te maken. Ik heb je een mail gestuurd en ik wil heel graag een afspraak met je maken voor mijn paardje Dancer. Ik hoop je snel te ontmoeten...

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:17

Hoi Anton, ik zou graag willen weten hoe ik contact met je kan opnemen.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:20

hmm ik vond dit nou niet echt reclame maken hoor, wie verzint dat nu weer? Scheve mond Door je stukje te lezen zie je gewoon dat je iets over jezelf en je ervaringen wilt vertellen.

Door te pb-en roos? Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 23:08

Ik ben toch echt een beetje aan de regels gebonden probeer contact te zoeken met me meer kan ik niet zeggen.
bedankt voor al jullie steun maar ook begrip.
Groeten ANTON

Ik ben dus Anton Korf ik hoorde dat ik hier nog al populeer was dus ik dacht ik MOET hier eens een kijkje gaan nemen

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 09:37

ik vind het echt geweldig werk wat jullie paranormaal doen, bij ons op stal stond een merri emet veulen die je echt uit de stal trapte en beet wat je ook deed niets hielp. Nu zijn de eigenaresses met een foto naar ook iemand geweest in hilversum en de volgende dag konden we gewoon in d'r stal en ze staat nu buiten en de stal is na een week weer eens uitgemest . En een hond die volgens de dierenarts maar een spuitje moest en laten inslapen heeft door paranormale hulp nog 4 jaar geleefd zonder pijn. Jullie werk is echt geweldig , ookal zijn jullie geen wondermensen soms verrichten jullie toch wonderen... Haha!

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:02

Kan iemand me uitleggen wat hier gebeurd is nu? Waarom mag anton hier niet gewoon uitleggen wat hij doet? Hij maakt mijns inziens geen reclame. Blijkbaar is er behoefte aan dit soort uitwisselingen. Gaat het niet een beetje erg ver zo?

'Paint' it 'Black'

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:16

Fasel schreef:
Kan iemand me uitleggen wat hier gebeurd is nu? Waarom mag anton hier niet gewoon uitleggen wat hij doet? Hij maakt mijns inziens geen reclame. Blijkbaar is er behoefte aan dit soort uitwisselingen. Gaat het niet een beetje erg ver zo?


ja dat vind ik nou ook! als er toch mensen iets aan je vragen mag je toch wel antwoord geven? Ik mag toch ook wat over mezelf schrijven? waarom hij dan niet. ik heb denk ik wel iets gemist, ik vind namelijk helemaal niet dat hij reclame maakt

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:49

Inmiddels is het mij een beetje duidelijk geworden. Maar edit dan het bericht even. Nu lijkt het net alsof Anton wordt aangesproken terwijl wij denken 'wat is hier loos'. Anton is nog nieuw en zal zijn weg ongetwijfeld vinden. Anton blijf je hier wel hangen? Wat mij betreft zijn we erg blij als je hier zou blijven hoor!!!

'Paint' it 'Black'

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:55

Misschien ken je dit: www.cherokee-paardentherapie.nl Ik heb hier stage gelopen. Je verhaal lijkt een beetje op het verhaal van deze mevrouw. Verder heel veel succes!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:49

OK, even uitleg over het reclame verhaal:

Bokt is een forum dat gratis toegankelijk is voor iedereen. Het is als hobbypagina opgezet, ondertussen misschien enigszins uit de hand gelopen, maar het heeft nog steeds die insteek.
Iedereen die hier een mee werkt doet dit in zijn vrije tijd.

Bokt zelf heeft geen commerciële belangen
en om het hobbymatige te blijven benadrukken, om de beheerders enigszins te beschermen (die nl veel tijd en ook geld in Bokt steken) maar eigenlijk in de eerste plaats om de gebruiker prettig gebruik van Bokt te kunnen geven heeft het beheerder/mod-team al heel lang geleden besloten dat Bokt dan ook niet door anderen gebruikt mag worden voor commerciële doeleinden.
Dat komt (tot nu toe) vooral neer op het weren te wervende posts. Oftewel mensen die Bokt zien als een site waar ze gratis hun handel op kunnen adverteren zien wij liever niet.

Als je goed hebt opgelet als gebruiker van Bokt dan is je ook opgevallen dat er 1 banner op Bokt te vinden is, en je verder verschoond blijft van (ongevraagde) reclame-uitingen.

Het mod-team is van mening dat dit het gebruik van Bokt een stuk prettiger maakt.
Ook is het zo, dat wanneer er dan reclame zou worden gemaakt, er ook best een deel van de opbrengst bij de beheerders terecht mag komen.

Vandaar dat de moderators er oa goed op letten of er reclame-verhalen gehouden worden.

Nu dit verhaal toe passen op het bericht van Anton.
Hij start een topic om te vertellen wat doet, waar hij allemaal bezig is etc.
Dat mag allemaal, is best en prima,
MAAR: hij verdient hier wel z'n brood mee. Heeft in principe een soort praktijk, met cliënten. Wanneer hier dan een verhaal komt te staan, uit zichzelf, niet als directe aanvulling in een lopend topic, niet op uitnodiging van iemand etc, waarin hij verteld hoe z'n praktijk loopt, dat het zo goed gaat dat hij in de Hoefslag staat, door 3 landen heen mensen en paarden behandelt, en dat hij een eigen homepage heeft,
dan riekt dat naar reclame maken.
Als mod ga je dan opletten hoe een topic verder gaat.

De openingspost heb ik laten staan (wel aangekaart bij de andere mods en beheerders) omdat er op zich geen wervende tekst in staat, hij noemt geen directe link van zijn site en hij zegt nog niet letterlijk kom bij mij je paard laten behandelen.
Want dat zijn dingen die Bokt idd NIET accepteert in het hele commerciële verhaal.

In een post later in het verhaal, die ik dan ook verwijderd heb, deed Anton dat wel. Zeggen hoe je hem kon vinden om eventueel een afspraak te maken.
Dat wordt dus niet getolereerd, die post heb ik verwijderd, met een pb naar Anton waar ik hem heb uitgelegd hoe het zit, qua reclame maken op Bokt.
Dat Anton daar dan zo van schrikt dat hij vervolgens in het topic zet dat hij erop is aangesproken dat hij teveel reclame maakt, dat is zijn reactie.
Ik kreeg een email van hem met ongeveer dezelfde strekking, daarop heb ik geantwoord en het commercieel-verhaal nog eens uitgelgd, en er ook op gewezen dat er heus mogelijkheden zijn binnen Bokt om reclame te maken zonder dat dat hard opvalt. Bovendien, alleen al aanwezig zijn op Bokt geeft een grote naamsbekendheid, Bokkers zitten overal.

Ik had niet gezien dat hij, de email met de reactie op mijn eerste pb, ook zo ongeveer in het topic had gezet.
Maw: de uitspraak dat hij teveel reclame schijnt te maken, wat niet zijn bedoeling is.
Toen ik het zag waren er al 2 reacties op, dus kan ik als mod het bericht niet meer aanpassen/verwijderen, bovendien vind ik dat een te grote censuur toepassen, daar hou ik helemaal niet van.
Om zo'n bericht te plaatsen is de keuze van Anton.

Ik wist niet dat de gebruikers van Medisch hier zo op zouden reageren, dan had ik eerder mijn kant van het verhaal uitgelegd.

Ik hoop dat dit dan voldoende uitleg is.
Ik hoop ook dat Anton wel blijft op Bokt, om zijn ervaringen te delen en nuttige bijdragen te leveren in topics. Dat heb ik hem ook in mijn pb's gezegd, ik zeg het nu dan nog maar eens.

Het is dus niet bedoelt om een nieuwe gebruiker weg te jagen, maar om Bokt voor zoveel mogelijk mensen leuk te houden zijn er bepaalde regels opgesteld, waar iedereen zich aan hoort te houden.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:55

oke nou snap ik het wel. Ik hoop wel dat anton blijft hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:19

Jantien, bedankt voor de uitleg. Het begon al onduidelijk te worden en een 2e leven te leiden.

Liever zo, dan meteen een enkeltje mesthoop.

ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 19:20

ik blijf beslist maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik een uitleg over mijn persoontje heb gegeven naar aanleiding van het verhaal van een paard wat hier op de site te lezen staat. Ik zit echt niet te wachten op nog meer reacties ik krijg gemiddeld 700 mailtjes per week maar ik zal altijd een ander mens of dier proberen te helpen. Dus ik kon hier NIET om reclame voor mijzelf te maken en tja wat moet ik er verder nog over zeggen. De reacties van de velen op mijn verhaal die sterken mij alleen maar in het feit dat ik goed bezog ben (OF IS DIT NU OOK RECLAME) ik denk toch dat de regeltjes een beetje bijgeschaaft moeten worden.
Groet ANTON KORF

Ik ben dus Anton Korf ik hoorde dat ik hier nog al populeer was dus ik dacht ik MOET hier eens een kijkje gaan nemen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:16

Anton.... Banjer en ik hopen je binnenkort ook te mogen ontmoeten...... Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 03:56

Gezien de moeite die ik heb moeten doen om Anton bij Raak te krijgen kon ik me ook niet voorstellen dat hij dit zo als reclame had bedoeld . Maar belangrijk is dat hij blijft en een zeer waardevolle bijdrage kan leveren.

Maar het is nu duidelijk. Dank je voro de uitleg. Ik denk volgende keer toch kiezen voor wat meer censuur dan maar. Dan begrijpen mensen het in ieder geval en krijg jij niet zulke reacties. Ach gut

'Paint' it 'Black'

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 11:10

ABBAFAN schreef:
ik blijf beslist maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik een uitleg over mijn persoontje heb gegeven naar aanleiding van het verhaal van een paard wat hier op de site te lezen staat. Ik zit echt niet te wachten op nog meer reacties ik krijg gemiddeld 700 mailtjes per week maar ik zal altijd een ander mens of dier proberen te helpen. Dus ik kon hier NIET om reclame voor mijzelf te maken en tja wat moet ik er verder nog over zeggen. De reacties van de velen op mijn verhaal die sterken mij alleen maar in het feit dat ik goed bezog ben (OF IS DIT NU OOK RECLAME) ik denk toch dat de regeltjes een beetje bijgeschaaft moeten worden.
Groet ANTON KORF


Jammer dat je zo gepikt reageert.
Jantien heeft e.e.a. heel helder en uitvoerig uit de doeken gedaan, inclusief de vermelding dat je welkom bent op Bokt.
Ik denk dan ook dat het niet de regeltjes zijn die bijgeschaafd moeten worden, maar dat het prettig zou zijn als jij jezelf een beetje bijschaaft.
Naast jouw bijzondere gave en vermogen zou een zekere bescheidenheid je in mijn ogen extra sieren.
In je eerste stukje sprak je mij - hoewel licht reclamisch - zeker aan,
maar bovenstaand stukje is voor mij regelrecht anti-reclame.
En dat vind ik dan zo jammer.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 11:17

Dit is beslist mijn bedoeling niet, dus ik snap niets van deze reactie ik ben alleen maar heel erg eerlijk en vind sommige zaken een beetje te ver gezocht maar ik zal mij dan ook zo snel mogelijk afmelden

Ik ben dus Anton Korf ik hoorde dat ik hier nog al populeer was dus ik dacht ik MOET hier eens een kijkje gaan nemen

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 11:24

Verdrietig jammer dat het zo moet

vind juist je reacties erg interessant en inspirerend Ach gut

Gelukkig ontmoet ik je binnenkort....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, MisterEd, Trendiction en 121 bezoekers