Dorine Dag vanuit België

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Dorine Dag vanuit België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 20:54

Ook vanuit België zijn we met een paar Boksters naar Zevenaar gekomen. Om 10.00 uur stonden Minne, Vertigo en KimS bij mij op de stoep, snel even kennis gemaakt (want wij hadden elkaar ook nog nooit gezien), mijn auto ingeladen en weg konden we.
Maar waar zat nou die oprit vanuit Kapellen naar Breda??? Verward Na een snelle keertwending omdat we verkeerd reden kwamen we dan toch op de goede snelweg terecht. Ik hield me hart wel vast voor de rest van de rit, maar die is helemaal goed gegaan .

We hadden afgesproken direkt naar het inhaakpunt in Didam te rijden, maar toen we Zevenaar inreden, zagen we bij het AC restaurant al diverse mensen, paarden en huifkarren staan. Dus we zijn eerst daar ons gezicht laten zien. Alvast wat Bokkers de hand geschud en geprobeerd wat namen te onthouden, en dat viel echt niet mee! Ik was heel blij met de naamkaartjes Haha! .

Daarna zijn wij alvast doorgereden naar Didam waar ook al verschillende mensen stonden te wachten. Nog meer namen en gezichten!!
Na een half uurtje waren ook de koetsen in aantocht en hebben we plaatsgenomen in de huifkar voor een heel gezellig tochtje richting stal van Cerise. Wat een mooie dame! In het echie is ze echt veel mooier dan op de foto! *LOL*

Na de rit zijn we gezellig met z'n allen in de kantine gaan zitten/hangen/staan en hebben kunnen genieten van Dorine en familie die al die mooie dingen in ontvangst heeft genomen zoals o.a. De Beker en De Gedichtenbundel, en natuurlijk nog een toespraak van de Burgemeesteres. Dit vond ik zelf heel emotionele momenten, heb het dus ook niet geheel droog kunnen houden. Verdrietig

Ik hoop dat Dorine, Peter en familie net zoveel genoten hebben van deze dag als ik, het was echt fantastisch om te zien dat er zoveel mensen met een goed hart rondlopen!

Bij het AC restaurant al wat indrukken opdoen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De koets waarmee Dorine en Peter opgehaald werden:
Afbeelding

Didam:
Afbeelding

Mijn reisgenoten: Vertigo, Minne en KimS
Afbeelding

Kasje van Mayo had wel 4 grooms bij!! Knipoog
Afbeelding

Ook Dorine's vroegere verzorgpaard was er met de 1-jarige Pie:
Afbeelding

Elles:
Afbeelding

Running Kawa en daarachter Ruacamor:
Afbeelding

Aankomst van de koetsen in Didam:
Afbeelding

Met daarachter de ruiters en 1 van de huifkarren:
Afbeelding

Een van de helden van de dag: Stellalover die al die gevaarlijke auto's tegenhield. Haha!
Afbeelding

De (bijna) volledige stoet:
Afbeelding

Cerise, die het maar niets vond alleen in de bak te moeten zijn:
Afbeelding

Liever had ze bij haar vriendjes een eindje verderop in de wei gestaan:
Afbeelding

Maar voor wortelen en appeltjes wil ze die wel eventjes vergeten Haha!
Afbeelding

De Beker :
Afbeelding

De camera man bleef ons achtervolgen!
Afbeelding

De Belgische koffiekoeken waren niet voor niets mee genomen! Prima liet ze zich iig goed smaken Haha!
Afbeelding

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:59

Gave foto's hoor, jullie hebben ontzettend geboft met het weer...en Dorine ziet er inderdaad uit alsof ze heeft genoten...

Enne, nu weten we allemaal hoe Prima er uitziet...Haha!

Je suis Charlie.

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:00

Weer een lading prachtige foto's, keek hier echt naar uit... Ik kreeg er gewoon kippenvel van terwijl ik ze bekeek. Leuk dat je de beker even op de foto hebt gezet... ik denk dat het echt een gemengde dag was, emotionele maar mooie momenten... Ik val echt in herhaling, maar ik ben ongelooflijk blij dat jullie er zo'n topdag van hebben gemaakt! Schitterend gewoon... *slik*

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:00

fieuw Jola, dat was net op tijd gepost, Tanja en ik sprongen bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid *LOL*

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:02

Wauw , zag er wel een gezellig dagetje uit zeg !!:D !En wooow die stoet wat waren jullie met veeeeeeel Haha! !Leuke foto's !!!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:05

leentje schreef:
fieuw Jola, dat was net op tijd gepost, Tanja en ik sprongen bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid *LOL*


hahaha *LOL* ik dacht nog ofdat ik dat erbij ging zetten Knipoog Maar inderdaad zo kun je het wel stellen Schijnheilig

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:16

Mooie foto's! Ziet er heel indrukwekkend en gezellig uit!

Die tweede foto: zijn dat Sonja en Dick (met Milena en Leonardo)?

Bloemstukje aan het hoofdstel van Fasel is ook heel mooi Lachen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 21:23

Apple schreef:
Die tweede foto: zijn dat Sonja en Dick (met Milena en Leonardo)?


Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten! Verward Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:27

Wat een mooie overzichtsfoto van al die koetsen e.d. Met hoeveel mensen en paarden waren jullie nou uiteindelijk?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:41

Jola"]
[quote="Apple schreef:
Die tweede foto: zijn dat Sonja en Dick (met Milena en Leonardo)?


Ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten! Verward Haha!
[/quote]

Ja dat zijn ze idd. Haha!

Leuke, vooral duidelijke foto's!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:45

Oh Bas, wat een leuke foto! *LOL* Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:50

Prachtige foto's!
Wat een geweldige foto met Cerise met Peter en Dorine
Een stralende dag met een stralend middelpunt Pling
En Fasel lijkt me ook een schat, ben benieuwd naar de toespraak die ze gehouden heeft, die zal wel recht uit het hart gekomen zijn.
Indrukwekkend allemaal, ga snel naar het volgende topic

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:37

haha, het was idd een hele leuke dag!
Bij het vertrek reden we even verkeerd, maar goed, we zijn er geraakt Haha!
Jola, had je geen foto van mij al bijna-skieënd achter Pip? Haha! haha
Bas, ik hoop dat de boterkoeken je gesmaakt hebben *LOL*
Thanks mensen allemaal voor deze fantastische dag te bezorgen aan Dorine!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:42

Minne, ik ben er nog achter gekomen wie je voor mij had aangezien: Littleleghoul....(? d'r zit iets fout in die naam, maar wat?)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:47

Ik snap niet hoe Bas steeds zo op die foto's komt, in het echt ziet hij er toch heel anders uit Verward

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:52

Geweldig zeg al die foto's en dit verslag. Ik heb er spijt van dat ik er niet bij kon zijn...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:54

ook deze foto's heb ik gepikt Haha!
En die koffie koeken................ Huilen
Nou heb ik nog niets gehad!
er waren er nog 2. Ik denk: mooi das voor peet, maar helaas de vliegen hadden vast hetzelfde gedacht.
Dus moet ik maar een keer naar de Bels!
Ga er gewoon er paar halen, moet en zal ze proeven Tong uitsteken

a dirty mind is a joy forever

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:00

Jurga schreef:
Minne, ik ben er nog achter gekomen wie je voor mij had aangezien: Littleleghoul....(? d'r zit iets fout in die naam, maar wat?)


ja dat zou wel kunnen! (ik was er toen bij Knipoog ) alleen hadden we haar nickname niet goed verstaan. Misschien daardoor de verwarring Haha!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 23:19

Skatje schreef:
Dus moet ik maar een keer naar de Bels!
Ga er gewoon er paar halen, moet en zal ze proeven

Je bent van harte welkom hoor!! En anders nemen we er over een paar weekjes toch nieuwe mee?! Haha!

PS. ik heb niet alle foto's geplaatst, waren er 58 totaal. Zal ze nog eens doorspitten om te zien of er nog leuke voor je verzameling tussenzitten!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:25

Wow!! Wat een mooie foto's zeg! Zeer indrukwekkend allemaal!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 00:37

Fasel hield idd een hele mooie toespraak, heel spontaan ook! Cool

En wat 'afdeling België' betreft: erg tof dat jullie dat hele eind naar Zevenaar zijn gekomen (en ook weer terug natuurlijk)! Hoe lang hebben jullie er nu uiteindelijk over gereden? We waren al aan het rekenen in de huifkar dat dat toch op z'n minst wel 3 uur moest zijn...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 01:07

Leuke foto's, Jola!
Van Didam tot bij de woonplaats van Jola hebben we er ongeveer 2 uur over gereden; van hieruit hebben Minne, KimS en ik er nog ongeveer drie kwartier tot een uur over gedaan.

Logica brengt je van A naar B; verbeelding brengt je overal!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:12

Sypheron schreef:
Ik snap niet hoe Bas steeds zo op die foto's komt, in het echt ziet hij er toch heel anders uit Verward


Bedankt. Ik snap het ook niet hoor. Waar denk je dat ik zo een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden he? Knipoog In het echt ben ik iig veel knapper Verward Hoe dan ook: ik en foto's gaan niet samen, daar was ik al langer uit. Zal eens een hele hoop foto's van me laten maken en wellicht dat er een paar leuke tussen zitten en dan bewaar ik die.

Iig ik zat net mijn hapje daar door te slikken met mij zere strot. Trouwens ik zie er nog niet eens zo slecht uit als ik griep heb. Die broodjes waren overheerlijk. Ik denk dat ik weer eens een keer naar België toe ga. Alleen al voor het stappen in Leuven of voor de Bios in Antwerpen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:24

Prima"]
[quote="Sypheron schreef:
Ik snap niet hoe Bas steeds zo op die foto's komt, in het echt ziet hij er toch heel anders uit Verward


Bedankt. Ik snap het ook niet hoor. Waar denk je dat ik zo een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden he? Knipoog In het echt ben ik iig veel knapper Verward Hoe dan ook: ik en foto's gaan niet samen, daar was ik al langer uit. Zal eens een hele hoop foto's van me laten maken en wellicht dat er een paar leuke tussen zitten en dan bewaar ik die.

Iig ik zat net mijn hapje daar door te slikken met mij zere strot. Trouwens ik zie er nog niet eens zo slecht uit als ik griep heb. Die broodjes waren overheerlijk. Ik denk dat ik weer eens een keer naar België toe ga. Alleen al voor het stappen in Leuven of voor de Bios in Antwerpen.
[/quote]

Ik krijg toch wel weer heel veel medelijden met je }>

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:27

Prima"]
[quote="Sypheron schreef:
Ik snap niet hoe Bas steeds zo op die foto's komt, in het echt ziet hij er toch heel anders uit Verward


Bedankt. Ik snap het ook niet hoor. Waar denk je dat ik zo een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden he? Knipoog In het echt ben ik iig veel knapper Verward Hoe dan ook: ik en foto's gaan niet samen, daar was ik al langer uit. Zal eens een hele hoop foto's van me laten maken en wellicht dat er een paar leuke tussen zitten en dan bewaar ik die.

Iig ik zat net mijn hapje daar door te slikken met mij zere strot. Trouwens ik zie er nog niet eens zo slecht uit als ik griep heb. Die broodjes waren overheerlijk. Ik denk dat ik weer eens een keer naar België toe ga. Alleen al voor het stappen in Leuven of voor de Bios in Antwerpen.
[/quote]

whahaha Haha!
En als je weer naar Leuven gaat, let dan op voor jarige meisjes he Tong uitsteken
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Amazonbot, Camino_S, douschka, GrapeshotBot, hel1, journee, Joyce_R, Lau07, lillylover, MarleenM, monsterina, roosjenat, Selina, Sourire, ttranch, xRoossie95, xSagan en 196 bezoekers