Wannabet is toch niet zo heel stoer.............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wannabet is toch niet zo heel stoer.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:07

Vandaag mocht Wannabet voorgoed de wei in, dus gewoon dag en nacht. Ik bracht hem en zijn moeder naar het land, en Ma keek al verlekkerd naar al dat gras. Het gras staat redelijk hoog, dit jaar hebben we niet gemaaid. Dus hij was in het begin nog een beetje zo van, hmm leuk. Toen zijn moeder naar achteren ( en dat is zo'n beetje 200 m) begon te galopperen, wist hij niet wat hij moest, het liefst kroop hij terug in de baarmoeder. Het kleine ventje met de ozo grote bek, was ineens een klein heel onzeker mannetje...................de held Haha!

Met grote sprongen over het gras ging hij achter zijn moeder aan. Achter in de wei, wist ie maar niet welk grasje hij als eerste moest verorberen. Ze waren allemaal groen, en allemaal zagen ze er zeer smakelijk uit. Toen kwam de grote schok, oeps.....................in de wei daarnaast stonden wel heel veel hele grote paarden. Met een noodvaart hinnikend naar Mams toe! ( de tweejarigen waren zeer nieuwsgierig en begonnen te hinniken)

Van de week foto's van deze jongeman, die inmiddels 2,5 maand oud is en nu 116 cm groot is!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:26

Oh, ik kan niet wachten op de foto's van deze "stoere" vent! Lachen


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:34

Whaha , leuk verhaal . Ik zie het zo voor me .... mannen ! Haha!

Toch altijd moeilijk hé , als je je kleine moet laten gaan Tong uitsteken

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:36

Hihi, daar had ik wel bij willen zijn!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:39

Jaaaah er komen foto's, eindelijk!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:53

Wat een leuk verhaal, jammer dat je er geen foto's van hebt. Haha! Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet Pling

XANTHA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:57

Deze week komen er echt foto's!!!

Hij is enorm gegroeid, en lijkt qua beweging zijn broers achterna te gaan! Nu moet hij alleen nog groot genoeg worden.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:16

Ja zeker foto's plaatsen Pipo, ben benieuwd! Die veulentjes, ze kunnen soms toch grappig zijn, als de moeder in de buurt is lekker stoer doen, en als ze dan eventjes weg is... Haha! Haha! Haha! Bij ons is het net zo! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:58

Kan je van genieten he! van die apen in actie. Afgelopen week deed hij nog een poging om mijn knieschijven eraf te slaan. ( wat hij niet meer in zijn kleine koppie haalt trouwens, hij heeft het geweten)

Maar als ze dan ineens op vreemd terrein zijn, dan zijn het toch wel weer echte kleuters!

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 00:13

fotoos fotoos!!! We willen zien hoeveel de kleine man gegroeid is!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, 3heathcliff5, Antgillya, Clmr, JPitty, Laibadji, lissssan, lynn_Joy, manou_diablo, nijnthju, Rupser, Vagabondo en 137 bezoekers