zomereczeem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

zomereczeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 14:58

mijn merrie heeft zomereczeem,van de DA hebben we een zelfsgebrouwd middel die we elke dag aan staart en manen aanbrengen,en dat helpt goed,zonder dit zou ze schuren tot bloedens toe! heeft hier nog iemand verdere tips over,of nog enkele middeltjes?
ik doe ook lookpoeder in haar eten omdat dit vliegen enzo op een afstand zou houden


deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:08

Mag ik vragen waar dat middel van gemaakt is?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 15:45

ik heb er eigenlijk geen idee van,we gebruiken dat al heel lang,ik was toen nog kind,en mn moeder regelde dan alles,ik zou het eigenlijk beter nog es vragen ,sjah gewenning he Lachen
het is wel een sterk goedje,want je moet het goed schudden en handschoenen aantrekken om in te wrijven,het zou ook plekken maken,het is dus zeker geen homeopatisch middeltje!

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:58

Maar je paard leeft nog Verward Clown
Klinkt als een vrij agressief goedje. Ik hoop niet dat het middel erger is dan de kwaal.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:42

tja een boett deken helpt ook goed.
verder exzema balsum.

ben verder ook er benieuwt wat dat goedje precies is!!
laat het ons weten we wachten in spanning

tja....

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 19:05

jah van zodra ik mijn veearts nog es nodig heb,ga ik haar da es vragen zie Knipoog
het zal zo slecht ni zijn hoor;het verricht eigenlijk wonderen,mijn DA kan daar evengoed een pikuur tegen geven,maar dat vond ze dan weer agressief,ik heb mijn paard nooit horen klagen erover,integendeel,ze is serieus verlost van die jeuk,maar er blijft altijd wel wat geschuurd aan haar staart,dat wou ik nog oplossen.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:32

van silverlinde,silitch heet het en je kunt het hier bestellen www.paardendrogist.nl
mijn pony heeft ontzettend veel baat hierbij,ik gebruik het nu voor het vierde jaar en ze heeft bijna nooit meer geschuurd sinds ik dit gebruik

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 14:38

dat zou ik graag es proberen,ik heb de catalogus van paardendrogist besteld,jammer genoeg woon ik wel in belgie en mag je enkel via visa betalen,anders zou ik best wel mijn gading in hun assortiment vinden! bedankt voor de tip hoor Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK en 98 bezoekers