vliegendeken en dag en nacht op wei kan dat? Spoed

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

vliegendeken en dag en nacht op wei kan dat? Spoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 21:33

B'elanna is erg ziek op dit moment. Het advies is om haar dag en nacht op de wei te zetten zodat ze wat in beweging blijft en frisse lucht krijgt. Ze is nogal gevoelig voor vliegen. Ik heb voor haar een deken van stevig gaas (vergelijkbaar met de Boett-deken). Kan ze die dag en nacht ophouden? Ook als het regent? Het lijkt me dat die deken redelijk snel weer droog is, maar ik heb er geen ervaring mee?

Iemand die dit weet? Kan het kwaad of deken beter aflaten?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:54

Ik zou haar de deken gewoon ophouden.
Zolang ze niet met de deken in het prikkeldraad kan blijven hangen en er geen paarden bij haar rondlopen die vinden dat ze er zonder deken mooier uitziet, moet dat goed kunnen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:25

Als je idd een buiksingel aan de deken hebt en het liefst ook bilkoorden kun je de deken gewoon ophouden hoor!! Dan moet ie als het goed is gewoon blijvenzitten!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:26

Als de deken goed bij liggen waarom zou je hem dan niet ophouden, moet kunnen dacht ik zo, beterschap met je paardje Ach gut

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 22:31

chantal_cs schreef:
Als je idd een buiksingel aan de deken hebt en het liefst ook bilkoorden kun je de deken gewoon ophouden hoor!! Dan moet ie als het goed is gewoon blijvenzitten!


Allemaal bedankt voor de snelle reacties. De deken blijft super liggen (hij heeft een buikflap en bilkoorden en wizkid blijft eraf (die is er al aan gewend)).

Dan laat ik hem gewoon om.