Ook nog een verslagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Ook nog een verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 21:39

Voor mij begon het allemaal gister al, aangezien ik vanwege wat probleempjes thuis al een dag eerder naat Laui was vertrokken. Daar heb ik gezellig de avond doorgebracht, we hebben erg veel lol gehad *knor knor*
's ochtends om half acht heb ik mezelf mijn bed uit geknikkerd, toen ik beneden kwam bleken Laui en guinni al bezig te zijn met stallen uitmesten Gaaaap Wat een stel bikkels
Vervolgens hebben we de witte dekjes onder de zadels gedaan en heb ik Patent en Jopie van knotjes in de manen voorzien. De arme Patent werd meteen een homo genoemd Ach gut
Vervolgens hebben Laui en Guinni de paarden ingeladen en zijn we op weg gegaan naar Zevenaar. Gelukkig hadden we dat zonder problemen gevonden, dus we waren lekker op tijd! Even andere bokkers ontmoet (en (bijna) straal voorbij gelopen) totdat de huifkarren eraan kwamen. Op een gegeven moment zijn we met z'n allen in de huifkarren gaan zitten waarbij de dvt groep spontaan allemaal bij elkaar kwam zitten *LOL*
We hebben het erg gezellig gehad in de huifkar, ik heb ook ng erg veel lol gehad met mijn naamgenootje in de huifkar achter ons pesten met mijn digi Extreme duivel

Na de verschillende tussenstops waren we bij het eindpunt aangekomen, waar Dorine de beker voor de tofste bokker ooit. Vervolgens kwam ook nog de burgermeester langs om namens het gemeente bestuur een bos bloemen te overhandigen. Dit waren erg mooie en emotionele momenten.
Vervolgens zij we met de dvt groep nog even langs Dorine gegaan, aangezien zij toch ook bij de dvters hoort! Chica had wat cadeaus meegenomen en die heeft ze gegeven, terwijl Frank (haar man) foto's maakte. Hierna hadden we allemaal wat moeilijk...

Vervolgens ben ik met #Ymke# mee naar huis gereden, die heeft me heerlijk bij de voordeur afgezet.

Ik wil hier alle organisatoren nog eens bedanken voor het organiseren van deze geweldige geslaagde dag en natuurlijk ook Laui, Guinni en hun ouders bedanken voor het logeren en meerijden en natuurlijk ook Ymke+vriend bedanken voor het thuisbrengen!