Debuut AMSAMSAMS en Orri is M startgerechtigd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Debuut AMSAMSAMS en Orri is M startgerechtigd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 20:04

Vandaag was de spannende dag voor AMSAMSAMS; het zou haar eerste wedstrijd worden! Spannend dus! We hadden gisteren al alles klaar gemaakt, paarden gevlochten, kalkoengaten schoon, spullen in de auto, alles netjes gepoetst...

Vanmorgen ging alles hartstikke snel, samen alle paarden op het land zetten en Idie ingeladen (ondertussen had ik de trailer van Orri vast klaar gezet in de paddock). Vijf minuten voordat we weg zouden gaan volgens planning, reden we weg. Toen we aankwamen bleken we behoorlijk vroeg te zijn, en hadden we nog bijna een half uur speling. Haha!

Daarna Idie opgezadeld en toen AMSAMSAMS net aan het losrijden was, kwam orri ook aan met haar digi. Haha!
Nou, de eerste proef begon, en het ging heel netjes, super voor de eerste keer. Een half uurtje later het tweede proefje, ook dit ging heel netjes. Toen als een gek Idie op de trailer gezet,want we hadden maar 3 kwartier voor ik eigenlijk weer op Orri moest zitten. We waren vergeten om AMSAMSAMS haar auto mee te nemen en aangezien je maar met z'n 2en in mijn auto kan, moest orri achterblijven op het terrein... Bloos

Maar...we waren snel! Auto gestopt, motor aan laten staan, Idie eruit, AMSAMSAMS bracht Idie naar het land, op de terugweg nam ze Orri mee, ondertussen had ik de trailer ingeparkeerd en kon ik Orri's trailer weer aankoppelen die klaar stond, bescherming om de benen van Orri, AMSAMSAMS nam hem mee en...hij liep zo de trailer op!! Verward *LOL*
Snel nog wat dingen uit stal meegegrist, poetsdoos enzo (ook niet onbelangrijk Haha!) en terug naar de wedstrijd. We hadden eigenlijk veel te weinig tijd tussen AMSAMSAMS haar laatste proef en de tijd dat ik er weer op moest zitten en ondanks dat we zo snel waren (toen Orri was opgezadeld ging AMSMASMAS met hem stappen terwijl ik de rest van mijn outfit aan deed), zat ik er om 7 minuten voor de proef op.

Orri was dus nog vrij heet toen ik de proef in ging, ik had even snel wat gedraafd en gegaloppeerd. Maar alles ging netjes! In de galop voelde hij wat heet aan, maar kennelijk viel dit voor het oog wel mee.
AMSAMSAMS haalde ondertussen haar punten op, want haar prijsuitreiking had ze net gemist. Ze had 2x 158 punten! Heel leuk begin dus...meteen 2 winstpunten.

Daarna de tweede proef, ging ook wel oke, maar aan de overkant van de sloot, waren mensen bezig met tuintjes en klapstoelen en een hond. Orri was dus erg afgeleid.

Ook Naiade reed mee met een hele leuke TCN Partout merrie, die moest steeds na mij, maar dan in de L1 (ik was laatste in de L2 en zij eerste in de L1). AMSAMSAMS moest dus heel wat achter elkaar lezen. Haha!

Orri ging ook nu redelijk snel in de trailer, met een beetje overredingskracht liep er weer snel in. Cool

We gingen nog wat eten binnen en toen de prijsuitreiking kwam, bleek dat ik 2x 1e was geworden emt 162 en 161 punten; L2+11 dus en Orri is M1 startgerechtigd!! Party!! Party!! Party!!
Volgende keer gaan Orri en ik ons debuut maken in de M!

Toen we terug wilden kwamen we erachter dat we weer de auto van AMSAMSAMS vergeten waren... Bloos Frusty
Orri ging toen bij Orri in de trailer en ik vond het doodeng! Heb haar mijn mobieltje gegeven voor het geval er iets gebeurde, maar gelukkig vond ze het zelf wel erg oke geloof ik. Knipoog

Een geslaagde dag dus! En dit keer geen gewonden/gebroken vingers e.d Haha! (hoewel die vinger van orri er nog wel erg eng uitziet!!)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:32

Toppie!

Er zijn vele wegen naar de GrandNix,
maar er komen er maar heel weinig uit bij de GrandPrix


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:39

Gefeliciteerd samen!!!
Als jullie deze lijn volhouden hebben we er zo weer een paar Z ruiters bij. Lachen
Fijn dat Orri zich zo makkelijk liet laden, zou het kwartje nu dan eindelijk toch gevallen zijn? Ik hoop het voor je.

Navragen is beter dan afvragen.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:43

goed gedaan hoor! proficiat met je prijzen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:10

gefeliciteerd dames. Jullie hebben toch wel toppaarden. Of moet ik zeggen, een top ruiter Knipoog. Iig beide. Ik moet zeggen dat je wel veel wedstrijden rijdt hoor!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:12

Gefeliciteerd! Super! Party!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:19

heejj wat leuk!!
Allebei super gefeliciteerd met de winstpunten! En de brave paardjes natuurlijk ook

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:24

Hé wat goed!! Weten jullie ook hoe Naiade het heeft gedaan?
Was dit in Hoofddorp?

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:28

zo netjes hoor, allebei gefeliciteerd!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:38

Maartje en Annemarie gefeliciteerd. Well done.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:44

WOOEHOOE Knipoog mijn knollie in de M Haha!
En, ja was heeeeeeeeel erg eng in de trailer, meneer wilde mijn ijsje opeten Tong uitsteken }> (mocht bakje uitlikken)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 23:01

Orri de ijsjesdief! Haha!

Bedankt voor de reacties!

Esme_27, dit was in Middenbeemster.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:17

Gefeliciteerd beide, heel netjes gedaan!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:30

hi,
top hoor, kon niet beter he!
nou geslaagde dag dus.
balen dat ik foutje maakte bij volte halve baan anders had ik ook winstpunt maar Pasje was ook super.

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:29

toch fijn dat er geen lichaamsdelen verloren zijn gegaan! Lachen en natuurlijk gefeliciteerd met de prestatie.

Amor Vincit Omnia

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:17

Hartstikke gefeliciteerd met de winstpunten! Het gaat wel lekker zo ofniet, pas maar op dat je er niet aan went.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:43

Hee super zeg, op naar de M1 en het vervolg.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:50

Orri had blijkbaar niet genoeg aan een gebroken vinger? Anders zou ze die trailer toch niet instappen Haha!

GEFELICITEERD. Wat een prestatie

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:17

Gefeliciteerd! Super gedaan hoor

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:56

Fasel schreef:
Orri had blijkbaar niet genoeg aan een gebroken vinger? Anders zou ze die trailer toch niet instappen Haha!

GEFELICITEERD. Wat een prestatie


Ehm... Orri heeft 2-paardstrailer dus zat aan andere kant van het schot Haha!
En op de trailer is hij braaf Tong uitsteken op het willen eten en drinken van alles wat ik in mijn handen houd na *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:51

Ok, na het verhaaltje 3 keer gelezen te hebben, en wat profielen nagecheckt te hebben om te begrijpen wie nou welk paard heeft/berijd, heb ik een vraagje... Als Orri dr trailer een tweepaardstrailer is, waarom hadden jullie Idie en Orri dan niet tegelijkertijd meegenomen? Dat had dan een hoop gerace voorkomen? Of snap ik dat verkeerd? Dan konden AMSAMSAMS en Jura in een auto (met trailer) en Orri in haar eigen auto maar een keer op en neer.... Of snap ik er nou nog niks van? Bloos

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 22:14

Als we de paarden gelijk op het terrein hadden willen hebben, hadden we ook nog wel met 2 auto's en 2 trailers kunnen komen, aan vervoermiddelen namelijk geen gebrek. Knipoog

De reden is vooral dat Orri dan uren had moeten wachten voor hij aan de beurt was en hij toch al niet graag in een trailer staat. Kans dus dat het laden, want nu net goed gaat, weer slechter gaat als hij in die hitte zo lang in een kleine ruimte moet wachten. Vandaar! Lachen
Bovendien is onze stal maar 5 minuten rijden van het wedstrijdterrein af!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 06:24

O ja ok, dat kan!
Wel een leuk verhaaltje, en mooie bijpassende foto`s in In the Picture! Ik vind Orri een erg mooi paard! Rijdt "OrriEigenaresse" er zelf geen wedstrijden mee??
Eigenlijk wel fijn, iemand die er wedstrijden mee rijdt. Zou ik eigenlijk voor Koortje ook wel willen hebben! Ikzelf heb gebrek aan vervoer (en ervaring op wedstrijdgebied), maar ik weet zeker dat Kore ook hendig een L proefje zou kunnen lopen (met de juiste voorbereiding he Knipoog )

Oeps, dit gaat erg offtopic nu, ben al Lips are sealed

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:47

Jippie, ik heb een heeeeeellll stoer paard! Cool

Hehe, ik scheet in m'n broek met inrijden haha. Ze was nl - hoe zeg ik dit voorzichtig Verward - redelijk fris! Maar dankzij de adviezen van Jura is het helemaal goed gekomen. Bijzondere ervaring zo'n eerste wedstrijd. Was wel erg moe - wat vreet dat toch een energie als je zo zenuwachtig bent! Slapen

Ik zal nog wel een verslagje maken - ha! voorzien van foto's...

Jura, Orri en Naiade: Thnx voor de 'mental support'!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers