Dorine-dag-verslag!! + foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Dorine-dag-verslag!! + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:06

Hier is alvast mijn verslag van deze bijzondere middag, de foto’s zijn we op dit moment druk mee bezig, dus die volgen snel (ja, vandaag nog… Knipoog ). De links hieronder gaan vanzelf werken. De eerste doet het al, de rest is Thom nog mee bezig. Klik op de foto's voor een vergroting. Ik ga nu eerst eens onder de douche...
*stink* Scheve mond

Deel 1:http://home.planet.nl/~thom/fotoalbum/001.htm
Deel 2:http://home.planet.nl/~thom/fotoalbum/002.htm
Deel 3:http://home.planet.nl/~thom/fotoalbum/003.htm'
Deel 4:http://home.planet.nl/~thom/fotoalbum/004.htm
Deel 5:http://home.planet.nl/~thom/fotoalbum/005.htm

Een hele poos heb ik getwijfeld of ik Doc wel mee moest nemen. Onder andere omdat hij doorgaans niet zo makkelijk de trailer op te krijgen is, en omdat ik nog nooit echt met hem “op stap” ben geweest. Bovendien is hij niet van mij en ik had dus geen trek in toestanden. Knoop doorgehakt en besloten hem toch maar mee te nemen… Om 12 uur ben ik door twee stalgenoten (Arjan en Ellen) opgepikt. Doc laadt niet zo lekker in de trailer met klep, zij gebruikten hun eigen trailer, met lage instap. Ik was heel benieuwd… Eerst stond hij even raar te kijken, toen tilde hij een been op van: “ik wil best, maar ik weet nog niet helemaal hoe” en na wat aanmoedigingen stapte hij er zonder mankeren op *trots* Lovers Bij de snelweg bij Zevenaar konden we onder het viaduct door de eerste groep al langs zien komen, onder politiebegeleiding. We waren er redelijk op tijd, maar ik moest er al vrij snel op, want de stoet kwam er al aan. Doc vond het vanaf het moment dat hij de trailer uit kwam (en ontdekte dat hij ergens was waar hij nog nooit geweest was) allemaal verschrikkelijk interessant. Gauw opzadelen en erop. De stoet was op de weg al te zien. Een paar ruiters gingen met hun paarden het weiland dat aan de weg grensde op, om de paarden even te laten kijken. Heb ik ook maar even gedaan. Doc keek wel, probeerde ook nog een paar halfzachte vreugdebokjes te geven, maar het viel me heel erg mee. Toen de stoet het erf op kwam, vond hij het na een paar minuten wel oké en bleef verder rustig staan (oeh, wéér trots *LOL* ). Bij vertrek kwamen we aan de kop van de groep terecht. Ik had eerder al door dat Kawa wel heel erg lekker rustig was en had al afgesproken dat ik daarnaast zou gaan rijden. Ik heb ze verder helaas niet meer gezien… . De eerste kilometer heeft Doc alleen maar gedribbeld. Later ontspande hij en liep lekker mee in de groep. Na een poosje kwamen we bij de stal van Cerise aan. Daar was de gelegenheid tot “meeten” met deze tante. Omdat ik al twee keer de eer had gehad en bovendien liever bij Doc wilde blijven, heb ik op de weg staan wachten. Intussen kwamen er van allerlei lekkernijen voorbij: wortels voor de paarden, bekertjes water en krentenbollen voor de ruiters. Super! Nog een zeer informatief gesprek gehad met (volgens mij) de vader van Laui! en Guinni over bitloze hoofdstellen. Intussen liet Doc alles rustig over zich heenkomen (ja, je raadt het al: *trots* Tong uitsteken ) . Toen werd de groep gesplitst, omdat een aantal mensen graag wilde draven, terwijl de rest liever bleef stappen, waaronder ikzelf. Dus we sloten aan achter de huifkarren. Daarna was het nog een leuke rit naar ’t Hooge End. Op de manege aangekomen hebben we Doc afgezadeld. Hij was wel een beetje onrustig, hij was ook in één keer de groep kwijt… Ach gut Arjan en Ellen boden aan Doc vast naar huis te brengen, zodat ik nog even naar binnen kon. Ik heb dat aanbod graag aangenomen… Binnen ben ik nog een klein half uurtje geweest, toen moest ik ook echt terug. Ik denk dat het een hele mooie middag is geweest, het was in ieder geval een indrukwekkend gezicht, die hele stoet! Ik hoop dat Dorine ook ervan genoten heeft, ik geloof wel dat het heel vermoeiend is geweest! En een compliment aan de organisatie! Met zo’n grote happening móet het ook wel goed geregeld zijn, maar volgens mij was er aan alles gedacht: verkeer, politiebegeleiding, mensen die op de fiets langs de groep reden en begeleidden… echt geweldig!
Ben alleen benieuwd of TV Gelderland het materiaal ook werkelijk gaat gebruiken. Was die jongen wel van TV Gelderland, of misschien een freelancer die de band nu gaat proberen te slijten bij de diverse stations?
Laatst bijgewerkt door Elles op 15-06-03 18:47, in het totaal 7 keer bewerkt


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:09

Volgens mij het laatste Elles! Hij was ingehuurd volgens mij. Maareuh, ben wel erg benieuwd wie jij was! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:12

Jurga schreef:
Volgens mij het laatste Elles! Hij was ingehuurd volgens mij. Maareuh, ben wel erg benieuwd wie jij was! Haha!

Ik reed vooraan, op die roodbruine Quarter. Rood-wit geruit bloesje aan. Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:14

Jij had het bij de stal van Dorine over een verzorgpaard bij Ede? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:18

Bijna goed... Die mensen (wie waren het eigenlijk? Bloos )vroegen mij waar je westernles kon krijgen. Ik weet dat er een westernstal/manege in Ede zit, voor de rest is hier niet zoveel op westerngebied. Ik vertelde ze dat ik een gelukkig een bijrijdpaard had gevonden, anders viel er voor mij ook weinig te rijden in dit gebied...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:21

Elles schreef:
Bijna goed... Die mensen (wie waren het eigenlijk? Bloos )vroegen mij waar je westernles kon krijgen. Ik weet dat er een westernstal/manege in Ede zit, voor de rest is hier niet zoveel op westerngebied. Ik vertelde ze dat ik een gelukkig een bijrijdpaard had gevonden, anders viel er voor mij ook weinig te rijden in dit gebied...


The Mill Ranch ja..
Maar dat is volgens mij erg off-topic

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:23

*grinnik* Dan weet ik wie je was! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:26

pagina 4 en 5 doen het nog niet. de rest zijn hele mooie foto's

trotse moeder van 2 prinsesjes

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:26

Nu de eerste foto's... zie links in eerste bericht van dit topic!
Paulien schreef:
pagina 4 en 5 doen het nog niet.
Klopt, Thom is nog bezig... komt vanzelf goed. *LOL*
Laatst bijgewerkt door Elles op 15-06-03 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:29

Fijn dat het je toch goed bevallen is om Doc mee te nemen, prachtig beestje trouwens!
En heel gaaf die foto's van de hele optocht, en wat hadden jullie ook prachtig weer hè? Cool
Foto's deel 4 en 5 doen het trouwens nog niet bij mij. [edit]ben niet de enige zag ik, en er wordt aan gewerkt[/edit]
Ziet eruit als een super dagje!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:30

Elles, mijn complimenten hoor! Wat een prachtige combinatie vormen jullie, en dat vond zelfs Marco - voor wie elk bruin paard een bruin paard is (als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog ). Doc is echt een plaatje, en ik vond jouw blouse ook erg mooi.

Was leuk om nog even naast je te rijden, en nee, Nina is dus niet van mij maar van Lonneke. *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:33

Ah, degene waar ik een heel eind naast heb gereden Lachen Leuke foto's

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:35

Klinkt echt als een geslaagde dag zeg! Zal snel de fotos bekijken!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:43

Jeetje mina, mooi foto's zeg!!
En een mooi paard hoor!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:05

Leuk allemaal enthousiaste verhalen. Goed dat je uiteindelijk Doc toch hebt meegenomen Lachen
Het zijn hele mooie foto's en gelukkig hadden jullie mooi weer! Het lijkt me dat het er best wel indrukwekkend uitgezien moet hebben! Gelukkig was alles zo goed georganiseerd! Top van de bokkers die dit voor elkaar gekregen hebben

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:08

Ik vond het ook een ontzettend mooie dag. En, idd, een hele goeie organisatie. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Petje af. Ik vond het ook erg aardig van de burgemeester(-es?) dat ze zó begaand was, dat ze langs wilde komen en nog ging speechen ook.

Was dit de grootste Boktmeeting tot nu toe?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:23

Ik vond vooral het deel bij Dorine voor het huis erg mooi. De hele buurt kwam buiten kijken wat er aan de hand was!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:24

Jemig, wat een boel foto´s Lachen , geweldig !!
Het ziet er allemaal prachtig uit, ik kan me voorstellen dat iedereen hier van genoten heeft! Byzonder hoor Lovers !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:31

Niet de grootste denk ik, maar wel de snelst georganiseerde en de bijzonderste, zonder twijfel. En ik was er ook bij!
De terugweg heb ik maar gedraafd en dat ging zó hard dat Joop geen tijd had om te spoken, gelukkig maar! Idd, het was mijn vader over dat bitloze hoofdstel. Ik vind het wel grappig om te zien, Guinni en ik staan een paar keertjes oók nog op de foto. Het Dorine-ophalen gedeelte was wat mij betreft het mooiste, echt kippevel! We reden zo door de buurt en iedereen hing uit z'n raam of stond in z'n tuintje, dat was echt heel erg mooi!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:34

Het was een hele bijzondere middag!!
Prachtig weer en alles verliep super.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:38

Wat mooi allemaal! Ziet er echt heel erg leuk uit!
Moet vast een topdag geweest zijn!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:41

Het ziet er super uit!! Fijn voor Dorine dat het zo geslaagd was Lachen
En complimenten voor de organisatie

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:53

zooo, het is zo te zien echt een geslaagde dag geweest!!! errug leuk om die verslagen te lezen en foto's bekijken.
en zeker de complimenten voor de organisatie!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:03

Leuke foto's van een geslaagde dag Lachen
En ik zat 1 meter achter je Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:20

Ik vond het ook super en ik denk dat het bij iedereen wel wat los heeft gemaakt. Bij mij wel iig. En ook dat is heel belangrijk om weer dingen te kunnen relativeren.
Heel vaak moet ik denken met hoeveel positievisme Dorine hiermee omgaat. Echt ongelovelijk. Mijn uiterste bewondering hiervoor. Ze lijkt me een kracht energie en Licht voor haar omgeving. Iemand die veel mensen een paar hele belangrijke dingen heeft geleerd. Iig hier op Bokt denk ik. Mij wel althans.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, capriz, ComscoreBot, furious, herr_balou, Iloveiswan, Noor, tessaenhenk en 157 bezoekers