*glunder*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 10:31

Ben trots op mijn kleine meissie! We hadden haar gisteren gewassen, en toe op het erf uitgestapt. Toen hebben we voor het eerst over plastic zakken en bezems en allerlei enge dingen heen gelopen Clown
Het waren die zakken van het zaagsel(die balen), en ze liep er zo overheen. Verder nog een zak waar brokken in hadden gezeten, dat rook ze kennelijk }> , dus gingen we voetballen Party!! Ze heeft weer een hoop geleerd Lovers

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:14

Hey wat leuk zeg!! Party!!

Leuk hoor dat ze zo snel leert!! Lachen

Veel plezier met haar!! Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:54

leuk hoor,maar zo is het juist goed,heel rustig en juist ongedwongen leer je je paard opdeze manier dat die dingen niet eng zijn.deed ik ook met tink toen ze erg jong was.en nu ze drie is merk je dat heel goed!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 00:02

ja sanderijn, ik merk het nu al, dat ze gewoon heel erg braaf is, ze zet bijna nooit een stap verkeerd. Behalve laatst, gingen we buiten wandelen, waren er schaapjes, en die waren eng Cool We zijn toen bijna in de sloot beland Clown Ik weet ook goed wat ik moet oefenen als ik naar andere paarden kijk. Laatst ging ik mee op concours, en dat paard was heel bang voor de paraplu's, dus wat gaan we morgen oefenen: paraplu's! Zo komen we sateeds ee stapje verder!
Enne, op het laatst konden we zelfs dat plastic bijna over haar hoofd leggen! Wel makkelijk op haar rug, en hals, hoofd had ze nog wat meer probs mee, maar het was nog maar de eerste keer, dus ben heel trots!

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 00:24

Nonnie, volgens Pat Parelli is er een risico aan dit soort acties verbonden: Op een dag moet je met een heli in de wei landen om het leven van je paard een beetje spannend te houden *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 01:11

hahahaha, nou ja,dan maar een heli huren he!!tja., zit nix anders op he dan...LOL
leuk joh dat ze zo lief is!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 12:01

uhhm ikke, ze mag heust wel ergens bang voor zijn hoor, maar ik wil gewoon dat ze de normale dingen leert, die je vaak ziet, dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn. Er zullen altijd wel dingen blijven waar ze bang voor is, maar da's toch niet erg?