hier ook mijn d day verslagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

hier ook mijn d day verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 20:22

vanmorgen op tijd opgestaan om ninepien even op te knappen, (ja dat heb je met bont Haha! ) en om 10 uur reed ik weg op weg naar zevenaar. na 1,5 uur kwam ik aan en was er al een groep mensen aanwezig. gelukkig waren er wat handige mensen die de knotjes konden vastzetten die los waren en om te helpen bij het opzadelen. helaas bleef nina achter de trailer hangen met haar hoef en brak er een stuk hoef af, maar ze liep niet kreupel gelukkig. na dat heel de stoet was gearriveeert gingen we op pad naar dorine en peters huis om ze op te halen. het was een behoorlijke stoet koetsen en rijpaarden en heel indrukwekkend om te zien. toen gingen we op weg naar t hoge end om de 2e ploeg op te halen. daar vandaan ging de stoet waar nu behoorlijk wat rijpaarden en pony's waren bijgevoegd op weg naar de stal waar cerise stond. daar was ook nog gedacht aan de hongerige paarden (wortels) en ruiters (water en krentenbollen). het was al met al een hele rit en het was enorm warm. ik was behoorlijk uitgeput want nina had de 1e helft behoorlijk lopen etteren. gelukkig ging ze vanaf het hoge end naar de stal van cerise wat rustiger doordat de koetsen nu achter ons reden en het tempo wat lager was. het laatste stuk van stal af naar t hoge end heeft karin gelukkig nina terug gereden en mocht ik met een koets met 2 haflingers mee terug. na dat dorine de cadeaus en beker en bloemen in ontvangst had genomen moest ik nog ruim 1,5 uur terug en ben ik dus weggegaan. rond 18.00 uur was ik op stal en ik was gelukkig snel klaar met spullen uitladen en nina in de wei zetten. het veulen had nina niet echt gemist. hij ging gelijk lopen donderjagen met een shetlanderhengst die daar ook staat. nina was heel blij dat hij even kwam lurken want ze zat met een uier van een koe Haha!
het was een supergeslaagde dag en ik ben ontzettend blij dat ik hierbij heb mogen zijn!!!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:42

Na dit verhaal weet ik gelijk wie je bent!
Was even bang dat ik je van de weg moest halen.
Maar het was geklier onder controle.
En we hadden natuurlijk EHBOers Haha!

Het was echt een mooie opkomst!
Ik ben ook blij dat ik er bij heb mogen zijn!
Het was indrukwekkend!

Heel zevenaar weet nu wat bokkers zijn!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:30

Fijn jou ook weer gezien te hebben Lonneke!!!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:41

Het poetswerk heeft opgebracht, Nina zag er heel mooi uit! Knipoog
xxx

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:50

ow dus dat was jij die zo langs de huifkar kwam stuntelen Haha!
gelukkig is het allemaal goed gekomen en ik vind nina echt een schatje!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 00:41

Ik vond het leuk om Nina weer eens te zien, Lon! En jou natuurlijk ook... Knipoog Goede beslissing van je om haar niet te verkopen, zo'n fijn paardje vind je niet snel weer. Vond het super dat ik haar de tweede helft heb mogen rijden, gelukkig ging dat met mijn voet allemaal goed. Ik vond het een erg geslaagde dag! Lachen