wat vinden jullie van horka rijbroeken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

wat vinden jullie van horka rijbroeken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 16:32

ik heb zinds kort een horka rijbroek van van die extra stukken op me knieen. maar als die uit de was komt is die wel een paar maatjes kleiner!!! als ik hem aan doe hangt het kruis veel lager dan me eigen ''kruis''...weten jullie wat ik hieraan moet doen?? of wast me moeder hem gewoon verkeerd?? met andere rijbroeken heb ik hier geen last van...groetjes marijke


smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:09

Daar heb ik geen last van, wel is hij aan de binnenkant helemaal versleten, terwijl ik hem nog niet zo lang had.

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:02

Hmm ik heb daar geen last van, ik heb 2 ribrijbroeken van Horka en vind ze super! 1 is al 5 jaar oud en de ander zeker 4 jaar en ze zijn nog steeds niet versleten. Ze worden behoorlijk intensief gebruikt 2 á 3x per week zeker wel. Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:33

Ik heb pas een nieuwe, was iets van 72 euro, maar nu zit er opeens een giga-ladder in Scheve mond ben er dus niet zo tevreden over.. al heb ik met mijn andere horka-rijbroeken trouwens nooit problemen gehad!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:00

zitten heeeerlijk!!!alleen zitten er sinds kort kleine gaatjes op 2 plekken das wel vervelend maarja ik heb ze al jaaaren!!

boemel

Berichten: 8273
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:04

Ik vind ze super. Ik heb er 1 al 10 jaar. En daar heb ik echt veel mee gereden. Hij is inmiddels wel dun geworden, een fijne zomerbroek dus.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:12

ik heb 1 horka broek die ik heb gekocht toen ik begon met rijden, en die is dus al 2,5 jaar oud... draag hem vaak en hij is niet echt veel gesleten.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:23

Ik heb ook een horkabroek met kniestukken maar ik was hem altijd binnenste buiten en een wasdroger is ook niet erg bevordelijk.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:31

slecht
ik heb er ook een.
Snel slijten!
Van die pluisjes enz erop!!
maar ze rijden wel fijn!!

Lolaa

Berichten: 65
Geregistreerd: 10-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:36

Ik heb ook 1 horca rijbroek, zit heerlijk, alleen heb ik 'm nu... iets korter dan een jaar denk ik, en nu al pluisjes en een beetje slijtage!!! Boos!

Smoke/Zora/Frost/Nomi/Ayanka/Vanilla/Ginger/Sammy/Passion/Troubadour I love you!!!!!!!

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 00:26

Als die puisjes op je bovenbeen aan de voorkant zitten, kunnen die ook nog van je zweep komen. als ik een gladde zweep gebruik, heb ik er geen last van, maar als ik een andere zweep gebruik, die van een soort "ruitjesnylon" is gemaakt, dan pilt mijn broek ook ineens. Nu weet ik dat en houd ik er met mijn wedstrijdbroek rekening mee, met mijn dagelijkse broeken maakt het me wat minder uit.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 06:33

Jaren geleden had ik een horka ribrijbroek met kunstleren knieën. De broek op zich bleef goed, maar de knievlakken werden keihard en onbuigzaam.
Ik heb ze er toen maar afgehaald (wel altijd volgens voorschrift gewassen). Verder geen problemen met Horka broeken gehad. Ze zitten lekker en slijten imo ook niet sneller dan een ander merk.

* To Belg, or not to Belg *

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:31

Heb ik ook, altijd gehad ook trouwens..eerst had ik die ribfluwelen broeken, nu heb ik er een met zo'n leren kont...nie goedkoop maar echt superfijn

!Update profiel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _HS_, Lightninggg, Samantha89 en 11 bezoekers