berg-pop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

berg-pop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 20:08

k ben gisteren naar berg-pop geweest, en ik moet zeggen dat het weer een geslaagd feest was, alleen jammer dat je minstens een half uur moest wachten op je biertje Verward

maar mijn zaterdag avond had meer in petto, dat wist ik alleen nog niet Haha!

zo ben ik later nog een paar disco's in gegaan, ben naar het stand geweest, heb geblowd, heb nog meer gedronken, en aan het einde van de avond was ik helemaal kapot Frusty

toen ik (bij een vriend) thuis kwam, hebben we nog pizza gegeten, een paar tosti's, een film gekeken, en zijn zo rond half 5 naar bed gegaan.
ik denk > mmmm lekker slapie doen<, maar nee, om 6 uur was ik wakker, en kon vervolgens nietmeer slapen. k ben toen maar tv gaan kijken. k heb die film af gekeken, en een emminem top 10 Verward toen zijn we weer wat gaan eten, en rond een uur of 2 begon mijn dag zon beetje.

toen ben ik naar huis gegaan, omgekleed, en ben naar paarden gegaan. onderweg kon ik meteen goed wakker worden, omdat ze mn fiets in mekaar hebben getrapt bij berg pop. dus dit was een schuddend ritje.

vervolgens heb ik paarden gevoerd, en ben toen weer naar huis gegaan, om daar vervolgens op de bank in slaap te vallen. Haha!
toen ik wakker was, heb ik ff gegeten, en nu zit ik hierzo, een verhaal te typen, dat waarschijnlijk toch niemand in is geinteresseerd Haha!

maargoed, ik ga weer ff verder kijken.

greetz jef

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:12

Gezellig weekendje hoor!!!
hahahah

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:14

heftige dag gehad haha. ja ik ken het probleem, niet kunnen slapen en de volgende dag ben ik een complete dweil. een soort jet-lag maar dan anders. nou boeiend als het maar leuk is geweest is het slaapprobleem snel vergeten, tenminste dat is bij mij dan het geval!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:53

Ik wou zelf ook richting bergh pop gaan (ik werk daar), maar ik had een concert van een vriendin van mij en dat ging even voor........maar zomerfeest ga ik wel heen!

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 20:54

okey gaaf
misschien zie ik je daar dan nog wel.. who knows
oei.. maandag was ff doorbijten :S
weer om 6 uur eruit om te werken nou, das geen pretje als je nog half slaapt, en het is heel erg benouwd, maar k heb het overleefd Haha!

greetz jef