wie heeft ervaring met vroegop zadelservice?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

wie heeft ervaring met vroegop zadelservice?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:53

Ik moet een nieuw zadel voor mijn paardje, maar nou las ik dat Ooteman niet zo'n goede reputatie heeft!

Hoe is dat met vroegop?


daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:06

Ik heb mijn zadel ook bij vroegop gekocht een ben tevreden hoor. Mijn instructrice was erbij en daar ga ik blind op af maar ik geloof dat het anders ook wel goed gekomen was. Service is in ierder geval echt heel goed als er iets is. Moet wel zeggen dat ze bij ons veel klanten hebben op de manege en dat ik niet weet of ze ook zo super zijn bij een individuele 'kleine'klant zeg maar.


Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:08

Ik ben ook over vroegop aan het denken, maar de site is nog in aanbouw ofzo, dus weet niet echt wat ik kan verwachten... maar die zitten als ik het goed heb in Noord-Holland, en ik woon in Gelderland... zouden ze daar ook komen passen?

(L)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:40

geen idee, maar je kan ze bellen, volgens mij zitten ze door heel het land, wat zijn de voorrijdkosten?

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:46

heb ook 2 zadels van vroep op super zadels maar goed die kan je overal kopen, Maar geen voorrijkosten had ik, alleen ik vindt die vent echt verschikkelijk en de 2de keer kende die me niet meer (gelukkig) maar had die het erover dat die andere mense hierop stal zo zuerden, en aangezien wij de engiste waren die daar de zadels kocht en was het duidelijk, maar goed het was toen anderhalfjaar geleden mn eerste piny en zadel dat ik ooit kocht dus wou ik alles wel even zien en weten logische toch

niets is onmogelijk voor hen die willen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:48

maar, superzadels dat zegt hniet veel, heb zelf niet echt veel verstand van of een zadel goed ligt, dus heb een echt ervaren persoon nodig die het me ook eerlijk verteld.. is dat bij vroeg op ook zo?

(L)

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:52

ja dat is wel zo ze passen goed en geven alleen een goed zadel mee
maar ik was te zeikerig denk ik

niets is onmogelijk voor hen die willen

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:28

Met zadels passen kan je niet zeikerig genoeg zijn vind ik.
Jij en je paard moeten er wel bij varen voor hoeveel weet ik wat jaartjes.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:58

Hoi heb wel ervaring met vroegop en hele goede ook ze komen door het hele land passen hoor!!!
Gewoon even bellen ze zitten in Sint Pancras Noord Holland
Gr.Danie

Auke Fan Bommelsteyn 03-05-2000-21-05-2006 RIP

http://itfryskehynder.forum2go.nl/index.php

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 01:21

Ikzelf heb een slechte ervaring met Vroegop, maar dat was met een tweede hands zadel. Toen we uiteindelijk het zadel wilden laten opvullen, hadden ze een andere zadelmaker in dienst en die had het zadel open en heeft ons metteen gebeld. Het bleek dat de zadelboom ooit gebroken was geweest en op zo'n slechte manier was gerepareerd, dat hij het niet meer voor ons durfde op te vullen en dat was nog wel de gratis keer opvullen die er bij zat.
Toen ik voor mijn eerste paard een nieuw zadel wilde, hadden ze geeneens Kieffer zadels, ik moest het maar met een Stubben doen.... Ooteman kwam toen met verschillende zadels langs, heeft er diverse op gepast en me er op laten rijden en daar kwam dus mijn zadel uiteindelijk vandaan. Ik heb er heel wat jaren plezier van gehad, dus mijn voorkeur gaat toch naar Ooteman uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evalien86, greendragon, Liesringo, posje, Suzysuze en 117 bezoekers