even voorstellen enzo

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Danu

Berichten: 34
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: dronrijp

even voorstellen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 13:24

hoihoi,

ik ben hier eigenlijk pas een paar weken lid en nog weinig zinnigs geschreven Schijnheilig . dus ik wil even van de gelegenheid gebruik maken me even voor te stellen, even een mededeling te doen en dergelijke.

eerst...ik ben marjolein 21 jaar oud en woon in friesland. ik heb nooit iets met paarden gehad (vond de engelse rijstijl afschuwelijk...niet beledigend bedoelt natuurlijk) tot ik western tegen kwam en gewoon besloot ook maar mee te doen. tja en nu heb ik het virus goed te pakken haha. ik heb geloof ik nu 6 of 7 lessen gehad...die erg goed gaan maar ik wist weinig van paarden dus ben ik een paar dagen op de ranch gaan helpen om even iets bij te leren (met lindy als grote hulp waardoor ik inmiddels al een hele hoop geleerd heb). ik had zo iets...wel rijden en niks weten dat kan niet, geen half werk.
natuurlijk moet ik nog een hoop leren maar het begin is er.

verder woon ik hier in huis met nu 12 fretten 1 stinkdier en 2 katten.
ik vang af en toe wat fretten op maar ik probeer dit enkel in noodgevallen te doen. ik werk al 5 jaar als vrijwilliger en bestuurslid bij stichting all about ferrets & skunks een opvang voor fretten, stinkdieren en kleine roofdieren (steenmarters/uilen/wasbeerhonden enz.)
daarnaast ben ik een tijdje werkzaam geweest bij het otterpark in leeuwarden als dierverzorger en op dit moment leer ik voor dierenarts assistente.
kortom...een bezig bijtje die niet kan stil zitten en enkel gelukkig is als ze tot haar enkels in de stront staat om schoon te maken haha.
ik ben blij dat ik me even op de stallen heb kunnen uitleven de laatste weken.

ik was wat oude topics aan het lezen en het viel me toch wel op dat er zo ontzettend veel vooroordelen zijn over fretjes als huisdier...en absoluut niet terecht eigenlijk.
vandaar dat ik even van de gelegenheid gebruik wil maken (uh..geef me maar een schop als dit niet mag trouwens, weet niet meer zeker of dit volgens de regels is) mijn site onder de aandacht te brengen www.ferretsworld.nl voor iedereen die informatie zoekt over fretten als huisdier.

en nu...over paarden gesproken wie gaat er naar de farm en country fair in aalten?
ik zag net dat er fjordenpaarden demonstratie's worden gegeven en zigeunerrijden op tinkers het hele weekend door.
wij staan daar zelf met onze frettenopvang om informatie te geven (en misschien de stinkdieren maar daar zijn we nog niet uit). als je van het buitenleven in het algemeen houd (en van western) dan is dit een absoluute aanrader. het is van 20 tot 22 juni in aalten voor meer info over de route ed kan je kijken op http://www.countryfair.nl/ .
ik ben zelf wel benieuwd naar die tinkers (ben helemaal tinker/fjord fan)

voor wie nog vragen heeft...brand maar los

-voer geen oorlog, voer paardjes-
www.ferretsworld.nl


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:23

Welkom hier en veel plezier~!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:52

Welkom Haha! *LOL*

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:55

zo lang verhaal Tong uitsteken
weet verder niks over fretten enzo dus daar kan ik niks over zeggen!
iig WELKOM Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:31

Ook hier, Welkom op Bokt

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Danu

Berichten: 34
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: dronrijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 15:58

haha dank jullie wel!!! hoop dat ik binnenkort wat meer over paarden zelf kan schrijven...maar met die paar lessen van mij zullen het wel voornamelijk vragen worden hahaha.
was wel een hele aparte ervaring om terwijl je nog nooit zelfs maar naast een paard hebt gestaan er ineens op te springen.

-voer geen oorlog, voer paardjes-
www.ferretsworld.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:20

Welkom!
Grappige avatar Lachen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 03:04

ja, wat is het? Verward

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 10:19

Welkom, en je hebt een leuke avater.

Let love shine so bright

Danu

Berichten: 34
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: dronrijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 10:53

stitch schreef:
ja, wat is het? Verward


*grinnik* dat is nou Danu mijn stinkdiertje

-voer geen oorlog, voer paardjes-
www.ferretsworld.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Asvinia, Butterfly, gigil, maaikemuis, Meliaforever, MirjamRobin, Mo_86 en 168 bezoekers