Ponykamp de Burght

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Ponykamp de Burght

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 14:40

Hoi

Zijn er nog meer die in de week van 12 juli naar ponykamp de burgt in Barneveld gaan ?

Groetjes Anna

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!


miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:33

ik ga er niet op ponykamp, maar wel op penny ruiterweekend!
het lijkt me heel leuk! Haha!

Samoeray (L)


Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:34

ik ben er op ponykamp geweest!

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 17:41

Hoe was het ? Haha!

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:54

Ik ben er ook op ponykamp geweest, is wel twee jaar geleden en ik weet niet of het nu nog steeds hetzelfde is, maar ik vond het heel leuk!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:15

Over het ponykamp bij de Burght is al een heeeel groot topic, daar vetrteld iedereen die erheen is geweest wat ze er van vonden enzo, meot je maar eens gaan zoeken in de zoek machine.
Heel erg veel plezier in ieder geval! Wel fotos maken en op Bokt plaatsen he!

tssss

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:21

Ik ben er een paar jaar geleden heen geweest en vond het helemaal 3x niks...

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 19:21

waarom dat dan ?

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:35

Gewoon, weet niet. Vond er gewoon helemaal niks aan. Teveel mensen en ze vonden het belangrijker dat je op tijd was voor het eten dan dat je normaal je pony verzorgd na het rijden.

Er werden toen ook ontzettend veel mensen gepest, en dat heb ik wel van meer mensen gehoord.

Op de laatste dag werd er ook een foto gemaakt met 2 ponys, 1 van die ponys vond het gras leuker dan de man die de foto's maakte, dus die man (was volgens mij eigenaar van manege) gaf dat beest een gigantisch harde schop tegen zn neus, pony vet grote wond op zn neus....

En we zijn in die hele week welgeteld 1x een uurtje naar buiten geweest, terwijl gezegd was zeker 3/4 keer.

Een heleboel dingen waar die kampleiding etc. misschien niets kan doen, maar het draagt wel bij aan het feit of het kamp leuk is of niet.
Oa. ook een enorme hoop kistkalfjes die zo 3 dagen zonder water zaten.

En 5x per week jachtschotel en 1x patat met ketchup is ook niet alles hoor.

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:37

ik ben er ook 1x op ponykamp geweest en het beviel me ook niet zo de eigenaren waren wel aardig enz maar de leiding en de kinderen klierde me steeds jate me spullen enz. en deden niks aan toen was gestoken door een wesp en toen was gevalle en bijna niet kon lope deden ze ook niks! maar zijn wel leuke paardje!

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:37

ben er ook geweest. ( al weer een hele tijd terug)
Vond er ook niks aan.

Inderdaad steffi het eten was verschrikkelijk smerig. heb daar op komkommer salade en vla geleeft.
Pony's waren ook niet boeiend en de lessen al helemaal niet

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:46

Haha heb je nu nog wel zin ushi, na al deze reacties? Ik hoop voor je dat je toch een leuke week hebt. Lachen

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 20:00

whaha niet echt meer eigelijk.
Ik heb ook een helehoop leuke reacties gehad.
Een meisje bij ons op de manege is 4 keer geweest en vond het heel leuk

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:24

Ik ben er vorig jaar geweest. Vond het er wel leuk Lachen .
De meeste paarden en pony's waren wel lief, er zaten ook wat minder lieve bij, maar dat heb je uiteraard met elk kamp Knipoog . Ik vond het wel jammer dat je elke dag weer op een ander paard/pony reed, elke dag dezelfde had ik leuker gevonden.
Bij mij werd er ook een beetje gepest, dat was idd wat minder Scheve mond .
Wij zijn 2x naar buiten geweest. Die buitenritten vond ik wel leuk Lachen .
Het eten vond ik wel lekker ei'k. Ik ben vegetarisch en daar was goed rekening meegehouden Lachen . We aten gewoon elke dag wel iets anders, 1x jachtschotel..
Poosje geleden was er ook een topic over de Burght, vrij veel reacties, ik zal even voor je zoeken.
Gevonden: [PP] wie gaat er/= geweest/rijd er op manege de burght?

Geef als je er bent Liane en Thunder maar een knuffel van me Lovers , die twee vond ik het leukst.

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:26

ik reed dar 1x met de springles op een pony en die stapte alleen in 1uur maar 1x over 1 hindernis en ze hielpe me niet zeide je moet je zweep gebruike maar toen kon niet goed rijden dat beest luisterde niet. gelukkug mocht toen op een andere kleinere pony die was leif

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:24

Ik ben een jaar of 9 (!) geleden een week geweest en heb er toen weinig plezier aan beleefd.

De sfeer was moeilijk, er werd nogal wat gepest en de (erg jonge) leiding kon daar niet mee omgaan. Ook vond ik al de 'wedstrijdjes' die opgezet werden niet leuk voor de sfeer - het was steeds overal wij tegen zij.
Ze werkten toen ook met 'diploma's' en je moest dan 15 gulden betalen om een A, B, C of D diploma te behalen (dat overigens volstrekt waardeloos was). Ik las de eisen door en vond dat ik wel gelijk doorkon voor C of D, maar kreeg te horen dat ik eerst A en B moest halen voor ik dat kon doen - met andere woorden, ik moest maar terug komen voor nog een week of twee! Heb toen maar in het geheel vertikt om eraan mee te doen, en dat viel niet in goede aarde.

Wel leuke paarden, en ik vond de manier waarop ze (toen) gehouden werden wel wat hebben - allemaal in een kudde met grote schuilstal. Nooit problemen als er perongeluk iets te dicht bij een ander kwam.

Wat ik me ook herinner is dat ze de twee meisjes die met eigen paard kwamen heel anders behandelden. Die mochten rijden op een paard dat ze te koop hadden staan, kregen extra aandacht in de les, dat soort dingen. Ik vond het hele kamp erg 'strak', sommige dagen een beetje drillerig. Maar okay, met 50 kinderen zal dat wel een beetje moeten.

Ik reed graag op: I : de grootste van het spul. Zal er wel niet meer zijn.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:50

nou veel plezier Knipoog

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:20

Er zijn genoeg leuke reacties en ook een paar niet leuke, dat heb je bij elk kamp wel!! Je merkt het vanzelf wel, misschien vind jij het wel hardstikke tof!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:32

Steffi schreef:
Er werden toen ook ontzettend veel mensen gepest, en dat heb ik wel van meer mensen gehoord.

Dat heeft helemaal niets met het kamp te maken, maar met de kinderen die er dan zijn.

Citaat:
En we zijn in die hele week welgeteld 1x een uurtje naar buiten geweest, terwijl gezegd was zeker 3/4 keer.

Bij ons was er gezegd: twee keer een uur, en dat deden we dus ook. Ik ben er twee keer geweest en je gaat dus zeker twee uur de bossen in of het moet echt heel slecht weer zijn ofzoiets!

Citaat:
Oa. ook een enorme hoop kistkalfjes die zo 3 dagen zonder water zaten.

Die boerderij met koeien is weggegaan in de tijd dat er koeienpest was. Die kalfjes waren idd wel heel erg zielig.

Citaat:
En 5x per week jachtschotel en 1x patat met ketchup is ook niet alles hoor.

1x jachtschotel, 1x friet, 1x spagethi of macaroni ( is standaard op ieder kamp) en als afsluiing in zoon grote pan, smaakt naar barbeque.

Ik vond het wel heel leuk, er zijn heel veel topic over ponykampen bij de burght, ga maar eens zoeken. (je had mij zeker gepbt omdat je het in mijn profiel zag staan?)

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:53

ik ben samen met annetje naar de burght geweest en het was bij ons erg leuk. alleen hadden wij een leidster die nogal banketstaaf tegen ons deed.

.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:25

Afgelopen jaar hat ik ook rotleiding, die echt in de hele weke misschien alleen 1 heeft gezegd dat ik van been moest verwisselen ofzo...

Ik ben ook in een les 3 keer van een pony gevallen, en toen moest ik er maar naast gaan lopen een kwartier...
De paarden/pony's daar hebben wel een apart gedrag allemaal, de helft gaat hangen en er vallen veel mensen in een week!!!

Ik vond opzich wel leuk, je moet het jezelf gewoon leuk maken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, FCSA, Vagabondo en 7 bezoekers