ik ben nogal wanhopig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SaisjeKiekieJarig
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

ik ben nogal wanhopig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 12:21

hee iedereen
jullie weten denk ik dat ik mouse en kiekeboe, 2 superpaardjes verzorg......
ik heb een probleem
er is een meisje, pieternel, die verzorgt kiek ook. ze kan niet rijden en ik vind r sinds vandaag een enorme **** omdat k er achter ben gekomen dat ze geen vriendin van me is maar dat ze me weg wilt hebben daaar. Terwijl ik dacht dat we vriendinnen waren. Ik heb al heel veel problemen gehad bij verzorgpony's. Bij meike ging ik weg vanwege brigitta. Bij jacky vanwege Sanne en Marian. dat zijn al 2 pony's die ik kwijt ben geraakt en waar ik heel veel van hield. Vooral Jacky. Nu ga ik misschien bij Mouse en Kiekeboe weg vanwege pieternel. maar ik weet niet of ik het goed aankan om nog een x 2 pony's kwijt te raken van wie ik ontzettend veel houd. Ik heb nu wel een arabier te verzorgen aangeboden gekregen. Lekkere timing. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Moet ik voor die arabier gaan? ik weet het echt niet meer. Verward Huilen
xxjes saisha

Haha!


AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:28

hmm, dat is idd een erg probleem, misschien meot je het er met de eigenaar over hebben, als je echt gek bent op die pony's moet je jezelf er niet weg laten jagen. Misschien moet je er ook wel over praten met die Pieternel Scheve mond Scheve mond

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

SaisjeKiekieJarig
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 12:31

ik wil er wel over praten met pieternel maar de vraag is of er wel met haar te praten valt. ik houd echt heel veel van kiek en mouse. maar ik wil niet weer in zo'n situatie als bij jacky komen... en het rare is dat pieternel nog maar 10 is maar ze is heel volwassen voor haar leeftijd. het is echt heel raar ik weet niet meerw at ik moet doen

Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:16

Goh bekend verhaal, die Pieternel kan jou echt niet zomaar 'weg sturen' en al dwingt ze je erbij gewoon naar de eigenaar van de pony's gaan, het komt vast goed!


hietske

Berichten: 9
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:24

hey
ik zou er voor aan maar dan moet je wel alleen heen gaan en geen vriendinnen mee nemen anders gaat dat niet goed had ik ook met me vriendin we hadden een verzorg paard en met zijn 2 en lukt dat niet omdat je iets moet delen.

succes bianca

(L)ik hou van hietske(L)

SaisjeKiekieJarig
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 16:30

nee ik neem zowieso nooit iemand mee, maar pieternel en ik waren nog geen "vriendinnen" toen we daar waren we hebben elkaar bij de pony's ontmoet. ik weet ok niet wat ik ga doen, het is gewoon heel moeilijk

Haha!

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:59

ik zou je niet laten weg jagen door iemand.. dan heeft die pieternell alsnog haar zin..zou er met iemand over praten, die eigenaar ofso. ik zou ze alle 3 nemen als je er genoeg tijd voor hebt!! haha

SaisjeKiekieJarig
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 17:01

ja ik wil ze ookwel alle3. ik heb al heel vaak deze situatie gehad zo ben ik weggegaan bij al mijn vezrogponys omdat ik ze met z'n tweeen of nog meer verzorgde. ik weet niet meer of ik nog zoveel moeite wil doen om het goed te laten komen ik heb het een beetje opgegeven denk ik.. dat is eigenlijk wel heel dom. en de eigenaresse wilt denk ik liever geen gezeur aan haar hoofd..!

Haha!

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:07

Laat je niet wegsturen door zo´n kleine snotneus! Neem gewoon een houding aan van: BOEIUH! en laat je niet kleinkrijgen, dan heeft pieternel snel de lol eraf en zal ze op een gegeven moment haar pogingen om jou weg te krijgen wel opgeven. Misschien is het ook wel allemaal bluf Verward want ik snap niet hoe ze dat voor elkaar wil krijgen!

Red de boom! Eet een Bever! Haha!

SaisjeKiekieJarig
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 17:27

tja dat is waar iig allemaal bedankt...! ik ga wel kijken bij die arabier.. kijken watvoor pony/paard t tis..

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, JPitty, Kitty_, Mark0919, Riviera87, Vagabondo, xChanelx en 36 bezoekers