De uitslag....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

De uitslag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 15:31

Nou met mij ging het niet zo erg lekker......

Ik moest gister klassiek en jacht parcours in de EM springen....

Klassiek:
Inspringen ging wel aardig, parcours zag er goed uit! Hindernis 1, 2 en 3 gingen erg goed! 4AB had een rare afstand, op 4B waren al erg veel weigeringen en valpartijen geweest, maar ik ging toch met goede moet op 4A af, 4A ging goed, voor 4B stond hij stil.... helaas!!! Nou ja 2x keer proberen.. 4A ging weer goed, op 4B twijfelde hij, ik gaf hem een mep met de zweep en ja toen sprong hij er vierkant overheen met als gevolg dan ik er zo van achter afgleed... Ik kwam niet erg lekker neer, m'n rug deed al gelijk erg zeer, maar toch ben ik er gauw weer opgestapt en nog een hindernis gesprongen.. Later na het afzadelen kon ik er wel weer om lachen, maar ik was er zeker niet blij mee!!!!!

Het Jacht 's avonds ben ik niet heen geweest, toch wilde ik nog wel een parcours springen en dus zijn we vandaag naar het Progressief parcours geweest.

Het inrijden ging nu heel goed, hindernis 1,2 en 3 gingen ook weer super, bij 4 stond hij stil, ik snapte er niks van, het was gewoon een oxer, niks raars mee, ik had ook een goede afstand, hij gaf me het gevoel dat hij ging springen en toen stopte hij opeens heel gemeen! Nou ja weer 2e keer er op af, en ja hoor meneer gooide mij er weer af... nu deed ik me geen pijn en ben snel weer naar Murf toe gerent erop gesprongen en nog even gesprongen...

Ik snap er eigenlijk niks van dat hij zo aan het weigeren was, de hindernissen stonden mooi, ik had goede afstanden... Hij rara is ook dat hij me anders eigenlijk nooit weigerd.. Scheve mond
Maar ja het is gebeurd, volgende keer beter!!
Het was wel een super mooie wedstrijd hoor!
echt geweldig!
Ben benieuwd hoe het met de andere bokkers is gegaan die al hebben gereden!


anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:43

jammer hoor, maar je moet maar denken volgende keer beter, wel raar dat hij voor die oxer weigerde, als hij dat nooit eerder heeft gedaan ik ga morgen, dus als ik de uitslag heb zet ik het ook hier

groetjes

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 22:22

Sja het blijven beesten he! Ik zal wel niet te weten komen waarom hij nu weigerde.. maar goed idd volgende keer beter!
Succes anydale!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:32

Dat is nou zeker jammer! Helaas, niet aan te doen en volgende keer beter moet je maar denken Knipoog
Moet je nu terug naar het L? Scheve mond

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 08:52

Ja ik moet nou terug naar de L, maar dat vind ik niet zo erg hoor, ik doe liever een stapje terug en dat het dan goed gaat, dan door te klungelen in de M!!! Overigens gaat het met crossen veeeeeel beter, dus de springwedstrijden hou ik voorlopig op een laag pitje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ en 29 bezoekers