CH Hoofddorp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

CH Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 09:35

Jaja, wie gaat er hier meerijden??

Ik had donderdag 15 mei opgebeld of ik me in kon schrijven. Ik moest van het wedstrijdsecreatariaat mijn startcoupons meteen op de bus doen, dan zou ze me er nog bijzetten. Ik voor 6 nog even gauw mijn coupons op de bus gedaan. Krijg ik ze zaterdag terug, ik had er geen huisnumer op gedaan PlingOM*. Mijn moeder belt die zaterdag op, wat er gebeurd was, en ik mocht ze als nog opsturen, ook had ik gevraagd dat als ik de winstpunten voor de M1 had gehaald, ik M1 mog starten. Daar zouden ze dan wel even naar kijken.
Ik had 1 Juni een wedstrijd en ja hoor ik rij mijn winstpuntjes en bel Hoofdorp op. Toen vertelde ze mij dat ik als eerste op de wachtlijst van de M1 werd gezet. Ik was dus wel aardig blij dat ze dit voor mij geregeld hadden.
Belt ze 's avonds terug, dat ik helemaal niet in de L2 stond, ik stond voor de L2 al op de wachtlijst Verward Boos! Echt ik kan ze wel villen daar in Hoofddorp, beloofd ze het eerst allemaal voor mij te doen, maar omdat die banketstaaf van een wedstrijdsecretariaat niet haar werk doet en aantekeningen maakt, ik dus nu op de wachtlijst sta, want ja wat kan je er tegen doen. Maar goed ik ben wel te vinden daar zo. Mijn zusje moet namelijk L2 pony's starten...

Wie kom ik gezellig tegen???
Groetjes rianne


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:01

Kun je dan niet alsnog op de wachtlijst voor het M1? Er zijn vaak zoveel uitvallers dat een reserveplek je meestal nog een startplek oplevert.

Ik ben er ook te vinden, ik weet nog niet precies welke dagen ik ga.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Barnels

Berichten: 32
Geregistreerd: 24-02-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:19

Dat is niet zow aardig van ze!!
Ik kom als het goed is op Vrijdag avond maar ik weet het nog niet zeker want ik krijg die dag de uitslag van m'n examen... en verder weet ik het nog niet...

:j Een dag niet gelachen.. Is een dag niet geleefd.. Ja

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:11

Das niet echt best geregeld daar, maar ik kom ook kijken

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:18

Misschien dat ik kom kijken, hangt een beetje van mijn moeders auto en mijn portemonnee af *LOL* (die auto moet namelijk daarna wel weer vol Knipoog )

Vergis je trouwens niet in de ongelofelijke berg werk die zo'n secretariaat heeft...dan is een fout zo gemaakt
Ook al is het natuurlijk slordig en heel vervelend voor jou!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:41

Op zondag ben ik in Hoofddorp te vinden, ergens... Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:11

Vandaag hoorde ik dat de kans op kaarten voor het VIP gedeelte alweer heel erg groot is. Al sinds de vroege jaren van het concours zit ik in de VIP tent en dit jaar gewoon ook weer, joepie!

(als er maar niks misgaat)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:16

2 clubgenootjes van mij
kelly zuidervaart(Zdressuur denk ik) en Rosina Hoopman( geloof dat ze met 2 paarden mee zsou doen, maar nu geloof ik 1 omdat ze eentje moet uitbrengen in Nijmegen op NK dressuur ofzo?????????????????

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:39

Ik wil ook komen kijken, want de kur op muziek is altijd erg leuk om te zien, zeker omdat er een aantal kuren van Eyes meedoen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:05

Heeft iemand een tijdschema van hoofddorp? Esme_27 en ik willen graag komen kijken *LOL*

En hoe laat moeten de bokkers starten? Dan kunnen we jullie ook even zien!!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 09:41



Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 10:58

Ik zou meedoen met 1 gewone proef en de kür, maar helaas ben ik door mijn rug gegaan.
Ik hoopte nog op een wondertje en dat ik vanmorgen vlot op zou staan. Nee dus, ik moets mijn bed uitrollen omdat ik niet overeind kon komen.
Boos!
Ik had me er zo op verheugd, heb keihard gewerkt, samen met Eyes om in anderhalve week nog een totaal nieuwe kür in elkaar te zetten, en met Tine (vriendin) en Eyes om ons klaar te stomen voor vandaag, laat mijn rug het finaal afweten.
Gisteren nog wel even op Jesper gezeten om te kijken of het echt niet kon, maar ik kon niet adem halen door de pijn en heb geen kracht in mijn linkerbeen, dus kan daar niet mee drijven. (Niet eens de koppeling van mijn auto mee intrappen)
Dus tot mijn grote verdriet af moeten bellen.
Kan ook niet gaan kijken, want dat trekt mijn rug ook niet, bovendien is dat zelfkwelling dus maar beter van niet waarschijnlijk.

Navragen is beter dan afvragen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:37

Jammer hoor Jasmijn dat je niet mee kon rijden vandaag want het was (voor mij i.i.g.) weer als van ouds genieten. Het was leuk om te zien hoe de 'ervaren' kürcombinaties zich zouden manifesteren en hoe de 'nieuwe lichting' het zou gaan doen. Ik had er zo'n beetje 7 in mee lopen en het viel voor de 'nieuwelingen' niet mee.

Diana Koppenol met Jarena maakte een nogal gespannen indruk, Jarena plaatste hier en daar ook wat ongevraagde wissels maar i.i.g. zijn ze weer een stuk ervaring rijker.

Shereen Visser was zo gespannen dat ze na de groet niet meer wist of ze links of rechtsaf moest gaan en ik zag in haar kür dan ook lijnen waarvan ik mij niet kan herinneren die ooit geschreven te hebben Pling .

Bij de einduitslag had ik er tenslotte 3 küren bij de eerste 5 zitten met als winnaar Jeffrey Heijstek met Spirit. Spirit is een paard met erg veel potentie en een enorme afdruk die heel erg imponeert. Hij rijdt echt op het randje van het toegestane in de Z2 en ik denk dan ook dat de ware kwaliteit pas in de "tour"klasse naar voren zal komen want daar mag hij laten zien wat hij in huis heeft. Ik had best wel een gewaagde kür gemaakt op de muziek van Soft Cell (tainted love) wat de draf heel spectaculair deed uitkomen. De vraag is natuurlijk hoe zulke muziek zal aanslaan bij de jury maar we besloten toch maar de gok te wagen omdat het verder een heel strak ritme heeft. En zowaar de gok pakte goed uit.

2e was L.v.Craaikamp met Olympia, een Jazz nakomeling. Een zeer correct bewegend paard wat iets meer lengtebuiging zou mogen hebben maar die er zeker zal gaan komen. Een heel mooi en imponerend geheel waarbij met name het voorbeengebruik opvalt.

3e was Annemiek Vincourt met Obi wan Kenobi, een paard met Gelders bloed. Annemiek rijdt hem nog niet zo heel lang maar wat kan dat dier bewegen zeg. Zeker een combinatie om in de toekomst rekening mee te houden.

Rosina Hoopman was met Mans 4e. Op zich een hele knappe prestatie want ze had 'even snel' een Prix st. Georgekür die ik voor haar andere paard gemaakt had 'omgeturnd' naar een Z2 kür.

Letty Roseboom werd 5e met LV Masterhill en ze reed haar nieuwe kür die ik op de muziek van Spandau Ballet en Radar Love had samengesteld. Zoals gebruikelijk startte Letty weer eens te vroeg waardoor ze in het drafgedeelte haar paard wat moest inhouden wat de presentatie uiteraard niet ten goede komt.

De beste drie moesten later op de dag nog een keer uitkomen voor de Dura-Vermeer cup.
Het was erg spannend want het hoofdterrein zat bommetjevol en Craaikamp en Vincourt reden allebei een zeer correcte kür.
Toen was Jeffrey aan de beurt en het was voor mij heel leuk om de reacties van de tribune te horen toen hij met zijn spectaculaire draf op de strakke tonen van Soft Cell binnenkwam. Er ging echt zoiets van "WAUW" door het publiek.
Jeff reed heel spectaculair maar ramp o ramp hij sprong op een gegeven moment weg uit een hoek. Hij schrok blijkbaar ergens van maar Jeff wist hem goed te corrigeren maar ik zag alweer een overwinning aan m'n neus voorbijgaan. Uitslag...... toch gewonnen!!! Hij had al zo'n voorsprong opgebouwd en ook al de vereiste oefeningen laten zien zodat hij nog ruimschoots overhield.

Al met al een geslaagde dag (+ een paar nieuwe klanten) Pling .

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:56

Wat goed van Jeffrey en de rest die naar tevredenheid gereden hebben.

En na jouw enthousiaste verhalen ben ik meteen veel minder gaan balen dat ik niet kon hoor. Schijnheilig Boos!
Ik had zo graag gewild.
Maar pas maar op, volgende keer staan we er, en zal ik iedereen eens laten zien wat voor geweldige kür je voor mij gemaakt hebt!!!!

Maar wel leuk om te lezen dat je me gemist hebt }> *duikt weg onder toetsenbord* Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:19

Ik ben niet geweest heb vandaag geschreven en ben daarna mijn paard nog even gaan doen.

Er liepen twee halfbroertjes van mijn merrie mee in de nationale rubriek(chirocco met Niels Goedhart en It's chico met niels Nanning). iemand die ze toevallig heeft zien lopen Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:58

Fijn dat ik hier nog wat uitslagen met deskundig commentaar lezen kan ,op de site staat niets bij "uitslagen"??
Ik haalde vanavond Annemiek Vincourt nog in op de snelweg.
Heb jij ook haar kur gemaakt?

Hoe heeft ze gereden met Da Silva Phoebe?
Ben benieuwd...

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:05

gomir schreef:

Er liepen twee halfbroertjes van mijn merrie mee in de nationale rubriek(chirocco met Niels Goedhart en It's chico met niels Nanning). iemand die ze toevallig heeft zien lopen Verward


Nee, die 2 heb ik niet gezien. Maar ik heb Hans nog in het Z gezien en die was een keer foutloos. Heb nog foto's gemaakt, maar die zijn volgens mij allemaal van de landing Clown (niet met mijn eigen digi, dus bakte er weinig van)

Jammer dat ik van de Kur op muziek alleen de laatste heb kunnen zien, Jeffrey met Spirit.Jammer van het verzet. Maar ik moest er wel even aan denken dat het Z2 was en geen GP Haha!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:50

die uitslagen staan helemaal niet op de site

Kiekeboe

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:32

Gerrie schreef:
Ik haalde vanavond Annemiek Vincourt nog in op de snelweg.
Heb jij ook haar kur gemaakt?

Hoe heeft ze gereden met Da Silva Phoebe?
Ben benieuwd...


Annemiek is met Da Silva Phoebe uiteindelijk 7e geworden. En nee,.. ik heb haar küren niet gemaakt.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:37

Hey, Eyes, Chris Epskamp heeft ook nog gereden met een kur van jou, die ben je nog vergeten. Chris zijn punten lagen nogal ver uit elkaar, maar liefst 45 punten!!

Diana startte vandaag pas voor de tweede keer Z2 en deze kur is eigenlijk voor haar andere Z1 paard, Osta, dus het is haar vergeven Knipoog

Ik hoorde van mijn stalgenoten dat jij er wel was maar ik heb je niet gezien. Ik heb door het groomen eigenlijk alleen de kur van Chris maar gezien en toen stond ik bij Reinier, de speaker.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:42

Heel hartelijk dank Eyes Lachen

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:49

Fitzroy schreef:
Hey, Eyes, Chris Epskamp heeft ook nog gereden met een kur van jou, die ben je nog vergeten. Chris zijn punten lagen nogal ver uit elkaar, maar liefst 45 punten!!

Diana startte vandaag pas voor de tweede keer Z2 en deze kur is eigenlijk voor haar andere Z1 paard, Osta, dus het is haar vergeven Knipoog

Ik hoorde van mijn stalgenoten dat jij er wel was maar ik heb je niet gezien. Ik heb door het groomen eigenlijk alleen de kur van Chris maar gezien en toen stond ik bij Reinier, de speaker.



Hey Leontine.
Wij hebben elkaar blijkbaar net gemist want uitgerekend de kür van Chris heb ik niet gezien (schaam mij diep. nog wel m'n eigen kür) maar ik zat door de vele pauzes tussendoor net aan een groot bord patat met saté en laten staan vond ik toch ook weer zonde (zeker gezien de prijzen die daar gerekend werden zeg. G*dsamme je zit even een kwartiertje en je bent gelijk een godsvermogen kwijt).

Je hebt gelijk wat betreft de verschillende inzichten van de jury. Rosina Hoopman zat ook al vreselijk te balen want door het grote verschil in jureren liep ze net de 3e plaats mis en daarmee ook de wedstrijd om de Dura-Vermeercup.
Alleen bij de eerste drie waren ze eensgezind.
De Dura-Vermeer werd trouwens door Karel de Jong gejureerd.
Ik heb ook nog een tijd bij Reinier gezeten maar je weet het he? Even aardig doen om je naam nogal vaak door de luidsprekers te horen (promotie he? Pling ).

Trouwens nog gefeliciteerd met de punten van Fitz. Ik ben dat helaas misgelopen maar heb er wel specifiek naar gezocht bij de uitslagenlijsten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 09:57

Er schijnt gisterenmiddag nog iemand per ambulance afgevoerd te zijn na een val van een paard. Ik heb er niks van meegekregen, ik zat smiddags binnen in de viptent naar het springen te kijken. Wat er precies gebeurd is en met wie, dat weet ik ook niet, ik hoorde wel iets over een gebroken rug.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:08

He, wat akelig. Ik heb ook niets gezien. Weet jij hoe laat dat ongeveer gebeurd was en waar?
Het was gistermiddag ook wel ontzettend druk met allemaal niet-paardenmensen wat op de paden naar het terrein toe tot gevaarlijke situaties leidde.
Ook werd ineens het terrein van ring 6 t/m 9 omgebouwd tot parkeerterrein terwijl iemand daar nog aan het losrijden was. Ook een beetje vreemd.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:16

Fitz, volgens mij tijdens de Z1 rubrieken die smiddags werden verreden. Ik sprak savonds een vriendin en die vertelde mij dat verhaal en die had het weer van een deelnemer gehoord. Vanavond zal ik eens vragen aan een stalgenoot, die reed mee in t Z1, misschien weet die iets.
Het terrein van 6 t/m 9 was wel fijn, beetje beschut en niet zo in de loop van de braderie.
Met dat publiek is ieder jaar weer feest, ze lopen rond op een concours, maar schrikken zich een hoedje als er een aanspanning of een ruiter het pad oversteekt Verward.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 31 bezoekers