en het schip is gestrand....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 13:57

In mijn bericht betreft ik heb een baan zei ik dat ik wel hoopte dat het schip dit keer bleef varen. Echter, het schip is gestrand, alweer.
Vorig jaar had mijn werkgever een meisje in dienst genomen voor de functie die ik nu zou gaan doen. In een paar maanden tijd heeft dat meisje zo ongeveer heel de zaak op zijn gat gekregen (ging met de klanten naar bed, hoge telefoon en auto rekening, die dus beide van de zaak waren, etc..)
Hierdoor heeft mijn werkgever vorig jaar dus verlies gedraaid, ipv winst.
Wat nu dus het probleem is, hij heeft gister een gesprek met de bank gehad, en hij mag van de bang niet investeren, ook niet in personeel.
Hij vond het erg jammer en moeilijk, hij vond me een leuke meid, en vond het heel erg sneu dat het nu zo moest lopen.
Hij maakt nu weer winst hoor, gaat heel goed (heb de cijfers gezien). Maar de bank wil dus dat hij eerst alle schuld kwijt is, voordat hij verder gaat investeren.

We gaan dus weer verder zoeken.....


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:06

Jeetje Stef klote hoor voor je. Had je eindelijk wat waar je heel enthousiast over was loop het zo af. Balen zeg.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:24

Wat jammer zeg, echt vervelend! Sta je eigenlijk ingeschreven bij een uitzendbureau of zoek je zelf steeds?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 14:29

beide

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:49

vreemd verhaal.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:52

Maar een uitzendbureau heeft toch wel heel vaak leuke banen??

Ik vind het trouwens ook een beetje raar, eerst ben je aangenomen en dan weer niet. Kunnen ze dat wel maken?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:57

Ja dat kunnen ze maken. Stef zat hoogst waarschijnlijk in de proefperiode en in die tijd kunnen ze je alles maken. Zonder reden hadden ze haar zelf op straat kunnen zetten. Het is misschien een vreemd verhaal maar wees blij dat je een verhaal heb gekregen over het hoe en waarom.

Ineke2

Berichten: 33074
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 20:22

He wat vervelend nou voor je. Je doet zo je best, ik hoop dat je snel weer wat anders vind.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:16

He wat een pech heb je Stef!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, Anoukjuuuhh, axel_1997, Cappi, Christina, Esperanza, gonniee, GrapeshotBot, hagelslag, Ies_, lissssan, Loeky01, Moon_light94, Muiz, N_B_N, Polarize, Pommier, Sanniej_, SentiBot, Sokje_6 en 146 bezoekers