paard in kanaal

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

paard in kanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 17:01

Had vandaag gelezen dat hier in Belgie de zondag een paard in de kanaal was gevallen, Ze had zicht ergesn van verschrokken en de berijder was er juist op tijd van af. Het paard bleef eerst een tijdje zwemmen maar uiteindelijk heeft de lesgeefster het paard aan de kant kunne loken. Het paard is gered door de brandweer en is in orde.

Ik vind op de site van de krant waarin ik het had gelezen er niets over anders zetten ik dat er op

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:43

aah wat zielig!! Huilen gelukkig is het goed afgelopen Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 23:00

en ook toen het paard nog niet zo lang in het water was begon het ook nog te onweren Bloos

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

LLLLaura
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-12-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:33

Aaaaah wat zielig voor dat paardje!!!!

....


juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 09:21

gelukkig is er niks erg gebeurd met hem je moet er niet aan denken dat je paard verdrinkt en die onweer gadverdamme wat lijkt me dat eng. Frusty

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, AmyJamess, Antonius, Balou_k, djodjodjo, Just_Natural, lovelucydan, Marcella, RedRoses, Roulette_, thequeensmum, Zapje en 35 bezoekers