nogmaals: naamstickers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

nogmaals: naamstickers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 10:45

Is het handig als iemand een aantal ettiketten maakt:

Boktnaam:
Echte naam:


dat we die terplekke kunne schrijven? Er zal toch wel iemand een soort overzicht bijhouden op die parkeerplaats?
Anders maak ik ze wel evt., geen enkel probleem.
Misschien kunnen we dan stickers en corsages ter plaatse uitdelen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:00

Je kan toch een vel stickers en een dikke stift meenemen? Kan er 1 iemand even langs de mensen lopen en labels uitschrijven Lachen

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:30

Ik heb eventueel wel een grote rol met stickers.Zal ze wel meebrengen zondag!Ik zal wel zorgen dat ik op tijd bij het AC ben, want ik kan helaas nog steeds niet lang lopen , dus als de stoet daar vertrekt rijd ik door naar didam naar de stal.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:31

bassistje je hoeft niet te lopen. Er is voor iedereen plaats!

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:45

gaan die huifkarren al vanaf het ac dan?? Want dan laat ik de auto daar gewoon staan.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:12

ik kan wel:
een visite kaartje van mn vader lenen, daar dan een stikertje over plakken.
hij heeft ook nog wel een paar van die visite kaart houdertjes, ik weet niet of meer mensen die hebben, maar dat lijkt me opzich ook een goed idee.

verder is het misschien ook leuk om zoiets ook bij je paard te doen, of op het stickertje je naam te zetten?

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:26

Moet je echt met een sticker rondlopen? Ik zeg wel gewoon hoi ik heet Guinnifer en jij?
Maar sorry... Ik houd er niet zo heeeel erg van om met een sticker rond te gaan lopen...

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:53

Is het nou de bedoeling dat iedereen daar zelf voor zorgt, is er iemand die met stickers en een stift rondloopt?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:20

ik vind een sticker ook wel heel erg. Zitten ze een beetje naar mijn borsten te staren om te zien hoe ik heet Knipoog Tong uitsteken

Ik heb gewoon een mond en ik vraag wel naar namen en vind het ook zeker niet erg als iemand 10 keer mijn naam vraagt omdat ie het steeds vergeet. Zal ik zelf ook wel doen want er zijn zoveel mensjes!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:56

Kleintje, dan plak je de sticker toch gewoon op je voorhoofd? Tong uitsteken
Ene kant vind ik naambordjes een goed idee, andere kant niet... *zucht*

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:01

Jurga schreef:
Kleintje, dan plak je de sticker toch gewoon op je voorhoofd? Tong uitsteken
Ene kant vind ik naambordjes een goed idee, andere kant niet... *zucht*

Dan zitten ze de hele tijd naar mijn voorhoofd te staren en denk ik dat ze scheel kijken of dat mijn haar niet goed zit.
Dus ook geen goed lan
Wat een zeikerd ben ik hè?

Is deze meeting nou echt zoveel drukker als normaal? Heb zelf het idee van niet. En doen jullie normaal aan al die kaartjes/stickers? Gewoon niet doen, gewoon vragen, want dan ga je het vanzelf onthouden. Met stickers doe je geen moeite om het te onthouden omdat het er toch staat.

EN.... misschien willen mensen als er foto's worden gemaakt niet dat ze herkend worden. Dus niet dat hun naam erbij wordt gegeven omdat ze nog een soort anoniem zijn. Door stickers op te plakken is het op de foto's ook te zien en zijn ze dus niet meer anoniem!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 10:06

Ik ben in proncipe wel voor naambordjes /stickers. Het maakt het gewoon net even wat makkelijker allemaal...

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:05

De belgjes die komen zullen allemaal voorzien zijn van naambadges....
Ik spreek mensen nu eenmaal liever aan met hun naam ipv met "jij daar met die rode trui" , ik ben wel goed in namen maar ook weer niet zó goed

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 21:47

Ik vind het zelf ook prettig, anders onthou ik het niet en lijk ik zo onaardig...Ik neem iig etiketten mee en diegene zonder is Kleintje, ok? Knipoog

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:50

Het maakt mij opzich niet uit of ik met of zonder sticker loop, maar ik denk dat het op de foto's niet zo leuk staat, allemaal witte stickertjes... Maar goed, dat is mijn mening, ik zie het zondag wel Knipoog

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:54

Ik ben zelf heel slecht in het onthouden van namen en hier gaat dat nog eens dubbel op ook... Boktnaam en eigen naam...
Het staat idd niet echt super mooi maar zelf ben ik er ook wel voor om een stickertje te plakken, dan weet ik iig. met wie ik gesproken heb Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 03:50

Als iedereen een stickertje heeft zie je wel meteen wie de bokkers zijn en wie geen bokkers zijn Tong uitsteken

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 10:11

Nee hoor, iedereen mag een sticker

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:53

Als je tegen elkaar MOET praten, leer je elkaar sneller kennen, en met mijn naam: Guinnifer
Hoe zeg je dat??? Kuinnifer, Guunifer, Guinifer(g van grapje), gwinnefer enz enz.
als ik het zeg blijf je dat houden, maar dan heb je het tenminste een keer gehoort, en als je het dan meteen nog een keer zegt omdat je het een mooie naam vind ofzo, hoor ik of je het goed zegt.
Ik heb dat liever, want het is wel vermoeiend als je je hele leven altijd mensen hebt die het verkeerd zeggen en denken dat het goed is... Kan ik beter mezelf voorstellen! Lachen (ik ben eraan gewend hoor! Het geeft niet! Knipoog)

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:13

Ik ben ook niet zo voor allemaal kaartjes. Ik denk dat ik wel herkenbaar ben door mijn knol, en anders heeft iedereen een mond.

En Guinnie, ik zou je naam uitspreken als kwennifer (mag ik door naar de volgende ronde???)

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 08:32

Nee, het is met de G van Game
Dus Ginniefer zo zeg je dat!