Kosten service

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat betalen jullie voor ja paard in/en uithalen van weide of molen

Gratis
37 (94%)
Tussen de € 0,01 en € 1,50 per keer
1 (2%)
Tussen de € 1,51 en € 3,00 per keer
1 (2%)
Tussen de € 3,01 en € 4,50 per keer
Geen stemmen
Meer dan € 4,51 per keer
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 39


apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Kosten service

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 12:43

Ik wil graag weten wat een redelijke prijs is voor een service als je paard op het land laten zetten en vv, of het paard in/uit de molen halen.


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:45

Ik niks

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:20

Ik betaal er niks voor, maar ik heb dan ook mijn paarden thuis staan. Ik heb thuis geen molen. Maar als ik naar school ben zet mijn moeder de paarden in de wei. Woensdag's en Donderdag's ga ik met mijn paard naar mijn instructrice waar ik les krijg, ik haar help en ik mijn paard in de molen bij haar zet.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:25

Leuk zo´n poll maar ik denk dat bij veel stallen het gewoon in de prijs zit. dus het is een beetje moeilijk meetbaar.

Ik denk dat ik liever een betrouwbare vriendin op stal me paard in het weiland/molen laat zetten dan de stalmensen. Het is ook maar net wat de mogelijkheden van het weiland en molen zijn op stal.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:25

In de wei zetten hoort bij het stalgeld. Eruit halen doe je zelf of regel je met een stalgenoot. Maar de stalhouder wil het ook best voor me doen als ik dat vraag hoor. In ruil effe een keertje extra vegen oid en je staat weer quitte.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:31

Bij ons er een heel schema welk paard wanneer de wei in mag. Het wordt meestal onderling geregeld als de staleigenaresse er niet is. De kosten zitten gewoon in het stalgeld.

boemel

Berichten: 8361
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:42

Bij ons kost het € 30,00 per maand. Je mag het ook gewoon zelf doen of met een stalgenoot regelen. Je paard komt dan elke dag ca. 3 uur buiten.

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 09:46

Bij ons mag je het ook zelf doen maar als ze willen deze service toevoegen. Voor mensen zoals wij die voor ons werk de paarden nog even in de stapmolen zetten. Echter het bedrag wat we gehoord hebben daar kan ik voor heen en weer rijden. Vandaar dat ik deze poll gestart heb om te kijken wat nu een redelijk bedrag is. Bedankt voor jullie reactie's ik hoop dat nog meer mensen willen reageren.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:48

Gratis! Want ons pap doet dat regelmatig en anders ik. Maar ze staan dan ook gewoon aan huis.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:54

Wij moeten het zelf doen

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 00:07

Over wat voor bedrag wordt dan gesproken? Bij ons op stal is een actie inbegrepen, dus of molen of land of paddock. Wil je meer, dan moet je met anderen op stal wat afspreken. Dus bij ons zit het erin begrepen. Wat voor pakket willen ze aanbieden en voor hoeveel? Ik heb eens op een stal gestaan die 25 gulden vroeg voor op land zetten en weer 25 gulden voor er weer afhalen (per maand dus). Wilde je ook nog beenbeschermig om, moest je daar ook nog 25 gulden voor betalen. De stalkosten liepen daar dus behoorlijk op als je wat wilde.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 00:43

de wei in zit gewoon bij de pensionkosten in bij ons, dat hoort er gewoon bij.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 07:22

Hier in de buurt is het heel normaal bij diverse pensionstallen om per handeling geld te vragen.
In het land zetten kost geld, er weer uithalen, idd beenbescherming om, dekens verwisselen, in de molen zetten.
Het lijken allemaal kleine bedragen maar als je het dan optelt ben je een vermogen aan pensiongeld kwijt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, GrapeshotBot, IASCrawler, karinmanon, lovelance, Mallow, mvdende en 150 bezoekers